czwartek, 25 lutego 2016

Całe życie na autokorekcie

~przychodzi: czika
czika:
Czesc
czika:

czika:
msze dzisiaj samochód wystawić
czika:
uzywal ktoś z was srebro kolonialne?
wibrująca_mrówka: ...
czika:
koloidalne
[a]: a używał ktoś z was odmiany przez przypadki (deklinacją zwanej)?
wibrująca_mrówka: czika może na tej mszy gdzie wystawiasz samochód
[a]: (pomyłkę "kolonialny" z "koloidalny" przemilczę...)
[a]: coś w stylu "równo z górki" vs. "gówno z rurki"
czika:
a tam
[a]: a'propos koloidu - ostatnio udało mi się jeden wyhodować w soku jabłkowym, który stał 2 m-ce w lodówce, otwarty
czika:
z wami
czika:

wibrująca_mrówka: czika, wiesz co to koloid?
[a]: daj jej 2 miesiące i sok jabłkowy - dowie się
~przychodzi: durna
~odchodzi: |sekutnica|
~odchodzi: durna
~przychodzi: aggaM
~odchodzi: Kinai
~odchodzi: ognista77
wibrująca_mrówka: 6 nicków później.. 
[a]: nie czekaj odpowiedzi, ona nie wie...
wibrująca_mrówka: jakby wiedziała co chce kupić to by nie walnęła byka w nazwie

czika:
kupuje
czika:
dupki upierdliwe
wibrująca_mrówka: więc nie umiesz przepisać z opakowania
[a]: czekamy aż pomylisz sodę kaustyczną z oczyszczoną robiąc "pyszne" ciasto

***


Smutna_19: macie jakieś wiadomości, czy dalej istnieje coś takiego jak zostanie głównym najemca przez zasiedlenie? Smutna_19: więc chyba nikt nic nie wie na ten temat.
Smutna_19:
jedna babka w urzędzie mówi, że tak a druga, że nie. I weź się tutaj dogadaj.
wiedzma___: raczej tak, raczej nie

wibrująca_mrówka: wcale nie, ależ tak

[a]: Smutna dobrze jednak mi się z cziką tożsame wydają; jedna myli "kolonialny" z "koloidalnym", a druga "zasiedlenie" z "zasiedzeniem"
wibrująca_mrówka: dorzuć do tego jakiś żarcik o swoim wc
[a]: "posiedzenie w wc"
?
wibrująca_mrówka: zasiedzenie*
[a]:

Smutna_19: [a] Ty jesteś ku#wa taki głupi czy takie udajesz? napisałam wyraźnie co mi babka w urzędzie powiedziała. Więc Czepiaj się jej.
[a]: nie, ciebie będę
wibrująca_mrówka: ale to ty rozpowszechniasz fałszywe informacje

Smutna_19: wibrująca_mrówka słucham?!
wibrująca_mrówka: kolonialne zasiedlenie w sumie ma sens

wibrująca_mrówka: [a] koloidalne zasiedzenie pozostawiam tobie

[a]: Smutna, to ty jesteś bęcwał, że nie potrafisz wyszukiwarki użyć i męczysz węża na czacie bzdurnymi pytaniami; to tak jakbyś pytała czy jest coś takiego jak "masło klarowne" zamiast "klarowane"
czika:
mliczko chyba sobie zgrzeje
Smutna_19:
[a] szukałam, na jednej stronie pisze tak a drugiej tak. Podobno przepisy ciągle się zmieniają. Nic na to nie poradzę.
[a]: litości...
Smutna_19: pass. Nie mam dziś na to siły.
[a]: (p)ass
wibrująca_mrówka: 
darmowe słowniki
[a]:
"przepisy ciągle się zmieniają" - ale nie znaczenie słów! to tak jakby "sraczkę" nagle w "kaczkę" zmieniono
Smutna_19: napisałam wyraźnie. Powiedzieli mi "zasiedlenie" nie "zasiedlenie"
wibrująca_mrówka:

[a]: ....acha

[a]: to ja nie mam już uwag

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.