wtorek, 23 lutego 2016

Bug, lag i czat

[a]: nie ma to jak schlac się za dnia, wyspać i siedzieć na czacie w nocy
wibrująca_mrówka: witaj w moim świecie

Dżejms_Błąd:
deszcze niespokojne
[a]: i te palące, nocne stolce...
Dżejms_Błąd: potargały sad

Dżejms_Błąd: a my ..

Dżejms_Błąd:
hmm
Dżejms_Błąd: jak to leciało?

Dżejms_Błąd:
<u-zachodzi w głowę>
[a]: "a my na tym czacie, ładnych parę lat"

wibrująca_mrówka:
na interii czat, służba tu długo trwa, bez urlopu i bez diet
wibrująca_mrówka: już od 7 lat siedzę w klatce obok małp, dobrze mi tu.. karmią mnie
[a]:
mrówku, też mam makaron; tyle, że ja zastanawiałem się jak on tu się znalazł, w sensie kto go ugotował, doprawił keczupem i parówkami i ziołami i zjadł ...potem przyszło mi na myśl: gastrofaza

wiedzma___: parówki z ziołami! O maj bug ...
Dżejms_Błąd: wybredni jesteście
[a]: gastrowiedźmo, pijany człowiek nie baczy na prawidła sztuki kulinarnej
wiedzma___: tak nie wolno !
[a]: pijany człowiek cieszy się po przebudzeniu, że nie puścił chaty z dymem robiąc takie danie

Dżejms_Błąd:
danie?

[a]:
...i to dramatyczne i nerwowe przeglądanie wysłanych smsów i połączeń

wibrująca_mrówka:

Dżejms_Błąd:
oj Drapi Drapi
co z ciebie wyrośnie?

wiedzma___: [a] ale zioła????
[a]: tak, wiedźmo; tak chciał bóg 

wiedzma___:
bug i lag

mmnmnm:
dobra opcją jest nie branie telefonu, gdy się wychodzi pić (Y)
[a]:
mmnmnm, gorzej jak się pije w domu
mmnmnm:
;< samemu?
[a]: nie, z czatem
wiedzma___: "i znowu czuję ze w godzinę mija cały dzień"

[a]: to tak jak u mnie w wc
wiedzma___: mam w petli

[a]:
ja też, wiedźmo
mmnmnm:
desperacja lekka ;<
[a]: mmnmnm, żadna desperacja, zwykły nałóg
wibrująca_mrówka: żadna deprawacja, zwykły fetysz

1 komentarz:

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.