czwartek, 21 stycznia 2016

Saga: O 4 butle za daleko - Część I: ''Brutalny pies i martwa matka''

Motto:

kury_: od jutra rezygnuje z kompa bo to chore co tu sie wyprawia

***

Oto przed wami kompilacja dotycząca szumnego, nieudanego samobójstwa naszego kolegi z czatu. W nocy, 12.12.15r, między 22 a 4 rano odbył się taki oto cyrk. Który muszę podzielić na kawałki. Zaznaczę wam moje ulubione fragmenty tych bredni. ;)

Część pierwsza: zapis około północy

Pozytron: Mam 4. 3 pełne i jedna prawie pusta. Nam taki mały pojoik. Ale nie wiem. W Mustangu mniejsza powierzchnia. Ale by musiał sulnik gtzać, bo zimno. A wole w kompletnej ciszy. 3 pełne butle wystarczą w pokoiku 3 na 3 m? Wysokość ponad 2 metry. Zagazuję się dziś. Zasnę w spokoju.
wibrująca_mrówka: świetnie, idź ktoś po admina żeby powiedział że w ich serwisie mamy kolejnego pincia. żeby go policja zgarnęła.
Pozytron: Idę przenieść łóżko do tego pokoju.
\deathtime/: co powiecie ciekawego?
SchizoFinezja: \deathtime/ czekamy na przekaz na żywo z domu Pozytrona
Pozytron: Cz 3 wystarczą? Bo czwarta prawie pusta. A 3 pełne. Z kampingu wziąłem.
wibrująca_mrówka: Pozuś, POWODZENIA. cokolwiek tam odpierniczasz w swojej główce.
wdowa61lat: wzial butle z gazem zeby sie otruc
wdowa61lat: wysadzi w powietrze cala okolice a sie nie otruje
wibrująca_mrówka: to czemu tu siedzisz a nie informujesz o tym administracji serwisu i policji? wpadną do niego na chatę to mu sie odechce głupich żartów
wdowa61lat: to poinformuj, a co to ja, wszyscy czytaja tylko pouczac umieja
wibrująca_mrówka: no wdówko sorry ale ja nie widziałem tego o czym ty mówisz! dopiero przyszedłem. a skoro wiesz że chce się zabić to ratuj go.
SchizoFinezja: wdowa to Ty od godziny próbowałaś go " terapeutyzować "
wibrująca_mrówka: jak siedzisz tu od godziny to ratuj go. ja nie jestem w temacie.
wdowa61lat: nie 2 h
wdowa61lat: ja tez nie ale jestem bardzije i
wdowa61lat: a ty udajesz
wibrująca_mrówka: ?
46ka: a co? ktos chciał się zabic na czaqcie?
wibrująca_mrówka: 46ka podobno wdowa od godziny Pozytrona od samobójstwa odwodzi i każe mi go ratować
46ka: to ja potrzymam kciuki zeby mu sie udało będę mu kibicować
wibrująca_mrówka: tak jak i reszta tego pokoju
wdowa61lat: nie zmyslaj jak nie widziales
wibrująca_mrówka: wdowa jak mi doślą zapis to zobaczę ale do tego czasu Pozek wysadzi pół województwa
wdowa61lat: kazdy chetny wywolac afere i zrobic zadyme cudzym kosztem, facet produkowal sie sam do siebie
i opowiadal to co zawsze, wiec prosze ode mnei z daleka
46ka: pzeciez on ciągle gada idiotyzmy
wibrująca_mrówka: wdowa61lat to nie nakazuj mi kłamcy i kolesiowi, który pragnie uwagi, pomagać skoro ty widziałaś cała sytuację i jesteś takim ekspertem to oddaje odpowiedzialność w twoje ręce.
wdowa61lat: powiedzilam, odczep sie ode mnie, koniec tematu
Pozytron: Przygotowałem wszystko
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_smile1.gif W sumie nawet się cieszę. Myślę tyljo jak to będzie. Czy zasnę bez bólu czy jak?
I czy 3 wystarczą.
Fantasmagoria..: Ja bym wzieła 10 jednak. Tak na wszelki wypadek.
BłękitnaAgaa: Pozytron co przygotowales ?
Pozytron: Uśpienie się. Trzema butlami z gazem. Teraz się piwa napiję. Będzie łatwiej.
SchizoFinezja: jeny, to już słyszeliśmy niech on wymyśli coś innego...
wibrująca_mrówka: i posłuchamy do 4 rano. bo wcześniej nie wyjdzie.
Pozytron: Zasnę w ciszy i spokoju Zawsze tego chciałem. Heśli te 3 nie wystarczą, to jutro wstawię 6.
SchizoFinezja: one way ticket to the moon....
wibrująca_mrówka:
SchizoFinezja: ej, to był przypadek
wibrująca_mrówka: Disappear
SchizoFinezja: a jutro znów to samo?
wibrująca_mrówka: tak. jutro od nowa.
Pozytron: Gaz powinien dodatkowo mnie uśpić. Nie wiem tylko czy odkręcić lekko. Czy całkiem od razu.
Fantasmagoria..: Idź na całość.
wibrująca_mrówka: idź na całość!
SchizoFinezja: bramka nr 1.. bramka nr 2... bramka nr 3...
wibrująca_mrówka: butla nr 1.. butla nr 2.. butla nr 3..
SchizoFinezja: i ZONK! jutro zrobi powtórkę, dla tych, których dziś nie było
BłękitnaAgaa: Pozytron testament napisales ?
Pozytron: Nje. To nueistotne.
BłękitnaAgaa: Pozytron to nie zapomnij o znajomych z czata
Fantasmagoria..: Musze częściej przychodzić... A nóż kiedyś wpadne, jak Pozi będzie planował skok z wodociągu.
Pozytron: Wdowa jesteś?
wdowa61lat: tak, czytam, co chcesz
Pozytron: Pogadać.
wdowa61lat: wszyscy zarty stroja
wdowa61lat: chcialam cie podtrzymac na duchu zeby ci bylo latwiej zyc, ale tu sie nie da
wibrująca_mrówka: umówcie się u niego w mieszkaniu. dwoje za jednym zamachem.
Pozytron: Wiem. Mrówkę mam w ignorze. On jest nienormalny.
lisek_dama: a kto jest normalny?
BłękitnaAgaa: bilet
wdowa61lat: czlowieka czlowiekan ie rozumie
wdowa61lat: przekreca intencje i sie wpieprza wciskajac swoje schematy
Pozytron: Kto?
wdowa61lat: ogolnie mowie ze neiraz nei warto sie odzywac do ludzi
SchizoFinezja: jak ktoś robi show z chwalenia się tym że się zabije, to jak mówić że ktoś jest normalny... i jak ktoś się chwali że połknął 90 tabletek relanium... no serio, naprawdę, zasługuje na podziw i na to żeby go teraz publicznie ratować
lisek_dama: a co Poz mowi?
wibrująca_mrówka: mówi że ma 3 butle gazu i się otruje. a jak sie nie uda to jutro dokupi jeszcze 3.
Pozytron: Wziąłem te butle do pokoju
Fantasmagoria..: Pytanie techniczne. Jak połamańcu dałeś rade to wnieść?
wibrująca_mrówka: przypominam że potem targał do tego pokoiku ŁÓŻKO
SchizoFinezja: lisku, a wcześniej że połknałby tabletki ale tego już próbował. przypuszczam że to zbyt mainstreamowe.
Pozytron: Napiję się piwa, zrobię sěę zmęczony. Przed spaniem odkręcę. I myślę, że się uda. Oby.
lisek_dama: szajba odbija
SchizoFinezja: jprdl.
Fantasmagoria..: To dlatego pies go pogryzł...
SchizoFinezja: tacy ludzie powinni płacić grubą kasę za wezwanie policji do nich i przymusowo iść na terapię.
Fantasmagoria..: Oj, zwraca uwagę tylko na siebie. Jutro będzie, pojutrze, popojutrze i z kolejną dostawą butli też.
lisek_dama: terapeuta by oszalal z takim Pozkiem
wdowa61lat: Pozytron dlaczego nie chcesz zyc?
wibrująca_mrówka: ale jesteście nieczuli
SchizoFinezja: l isek_dama na szczęście wtedy to już by nie był nasz problem, powinien w pakiecie dostać dożywotnio bana na czata
Pozytron: Nie będę już więcej musiał się zastanawiać lo co jestem. Po co się męczyć?
wdowa61lat: nie ma lekko, poszukaj nadziei
Pozytron: Niw mam jej.
**szuszu**: Pozytron dla sylwetki, sportu i pięknych dziewcząt
Pozytron: Nawet dziewczyny miałem ze stanami depresyjnymi.
wdowa61lat: Pozytron niel ubisz psow?
Pozytron: PifryŁ mnie.
wdowa61lat: bo dzis to norma
wdowa61lat: taki swiat. ludzie sa wrazliwi a zycie nielekkie
Pozytron: Dziewczynt chcą aktorów.
wdowa61lat: ciezko niekrktorym zniesc to wszystko
Pozytron: Ja zawsze byłem sobą.
wdowa61lat: masz dzieci
Pozytron: Nie.
**szuszu**: Pozytron są też takie , które lubią sportowców umięśnionych
Fantasmagoria..: Ale nie połamanców z urojeniami.
lisek_dama: albo romamtykow
Pozytron: pues mógł mnie dziś zabić, mam rękę w szynie z rozwalonym mięśniem.
wdowa61lat: nie lubisz psow?
Pozytron: A matka i suostra bronią psa.9 Widicznie muszę być mniej warty niż pies
wdowa61lat: jaki duzy ten pies
Pozytron: Wilk.
wdowa61lat: wez sobie kota bedziesz go kochal albo chomika
Pozytron: Nie chcę już. Zasnę dziś.
wdowa61lat: zalezy ci na tych glupich babach
Pozytron: Mam je w dupie.
46ka: byle grube nie były
wdowa61lat: ale boli
wdowa61lat: nie tylko reka
Pozytron: Tylko druga siostra się popłakała jak się dowiedziała.9
wdowa61lat: no widzisz
Pozytron: A do szpitala przykechał id tej siostry facet.
wdowa61lat: docen to fajnie ze sie zainteresowal
Pozytron: Ttlko on. Matka i siostra się śmiały i na mnie darły.
Pozytron: Smutna_19 cześć i jednocześnie to moje pożegnanie.
Smutna_19: Pozytron co się stało?
BłękitnaAgaa: jutro mu neta wyłacza
wdowa61lat: ja milkne
Pozytron: Nie milknij. Ty jedyna masz w sobie jakąś empatię wdowa.
46ka: pozytrona od jutra nie bedzie?
Fantasmagoria..: A tam, będzie.
46ka: dlaczego nie od dzisiaj?
Smutna_19: Pozytron czy my Możemy porozmawiać?
wdowa61lat: Pozytron wiesz, piszac na ogole, mam swoadomosc, ze czytaja to nierozumni ludzie, robia bezmyslnie uwagi wydaja sami sobie swiadectwo, nie wiedza jak siem aja zachowac i nie pojmuja tematu wiec piszcie sobie, wy mlodzi
Pozytron: Smutna_19 możemy.
Smutna_19: Pozytron zapraszam
Fantasmagoria..: I po pogrzebie Zaraz przeczytamy że butle zakręcił.
SchizoFinezja: jprdl to jest takie przewidywalne, że już mi się normalnie śmiać nie chce ...
Pozytron: wdowa61lat wiek nie ma tu nic do rzeczy. Unysłem jestem już wrakiem człowieka. Na niczym mi nie zakeży już.
wdowa61lat: smutna_19 ty masz do niego podejscie, pogadaj z nim, ja sobie pomilcze
SchizoFinezja: wczoraj chociaż było śmiesznie
Fantasmagoria..: Kurde, przegapiłam wczoraj... Skakał z czegoś? Topił sie w herbacie?
BłękitnaAgaa:
Pozytron: wdowa61lat to czy ktoś mnie lubi, nie ma znaczenia. Ona mnie nawet nie zna.
wdowa61lat: Pozytron jestes zwyklym wrazliwcem, oczekujesz zeby ktos cie kochal i docenil, a ludzie jak ludzie, leca na co innego, musisz troche poudawac i byc aktorem w zyciu
Fantasmagoria..: Lepiej amantem a nie aktorem. W końcu ktoś go doceni.
Pozytron: Smutna_19 jeśli byś chciała, mogę ci zapisać majątek. Będzie tego kilka milionów.
SchizoFinezja:
Smutna_19: Pozytron slucham!? czy Ty mi sugerujesz, że zaczęłam z Tobą pisać, bo zależało mi na tym co masz!?
BłękitnaAgaa: podzielisz sie ?
**szuszu**: Pozytron w prowidencie
Fantasmagoria..:
lisek_dama: Pozek ogarnij sie chlopie
Fantasmagoria..: Pozi, ja zacznę z tobą pisać, jak mi przepiszesz...! Nawet ci powiem jak mam na imie... !
Pozytron: Nie. Ja dziś odchodzę.
SchizoFinezja: robi się powoli jak w telenoweli, przez 6 odcinków zastanawia się czy 3 butle czy 3 i 1/10.... campio dolor....
Smutna_19: Paweł Przestań pieprzyc! i weź sir chłopie za siebie
wdowa61lat: co, dzilicie majatek pawla
wdowa61lat: ja poprosze kilka paczek karmy dla kotow
BłękitnaAgaa: wdowa61lat tak ale o tobie nie wspomniał
wdowa61lat: dlatego sie odzywam, moze nie zapomni
Pozytron: wdowa61nie chcę żeby to dostała matka.
Smutna_19: Pozytron co się dzieje z Tobą?
wdowa61lat: to komu zostawisz, jak nie jej. musisz zalatwic to u notariusza
SchizoFinezja: lecę bo chcę, lecę bo zycie jest złe.. czy są ignory czy nie, zle mi bardzo na czacie, lece bo nie lubią mnie..
Pozytron: Będę tu pisał dopyki nie zrobię się senny. Gaz zrobi resztę.
Fantasmagoria..: Jak go odkręcisz
wdowa61lat: gaz nie truje
wdowa61lat: wybuichnie
Gospodarz: Pozytron chcesz przed śmiercią zobaczyc jak wale konia?
Smutna_19: weźcie coś z nim zróbcie bo pojadę na te Gliwice i go rozszarpie gołymi rękami.
*ZuUaKobieta*: Wesolo tu dzis jak w rodzinnym grobie
wdowa61lat: trudno cos z nim zrobic na czacie
BłękitnaAgaa: przestał pisac
Smutna_19: wdowa61lat nie mam do niego daleko jakby nie patrzeć, ale nie spotkaliśmy się i nie wiem gdzie go szukać boziu
BłękitnaAgaa: Smutna_19 usłyszysz jak wybuchnie
wdowa61lat: ale co poradzisz
wdowa61lat: za mloda jestes aby w nocy go szukac. nie masz wplywu na jego decyzje i czyny
SchizoFinezja: wiedzma chcesz wprowadzenie w dzisiejszą syt?
wiedzma___: dawaj !
SchizoFinezja: 3 butle z gazem plus czwarta prawie pusta... sam przeniósł łózko nie wiadomo skąd i od 4 godzin mówi że wypije piwo i zaśnie. przewinął się temat 90 relanium które kiedyś wziął i nic mu nie było. i ogólnie od 4 godzin się z nim żegnamy.
świattozamało: ja łyknołem całae opakowanie psychotropow i nic.
Pozytron: świattozamało kiedy?
wiedzma___: Pozytron pijesz?
Pozytron: wiedzma___ teraz zacząłem piwo. Chcę zasnąć i odjręcić przed snem butle.
Remi: Pozytron brat nie poddawaj sie Ani mi sie waz
Remi: piwo wypij
Smutna_19: i się Połóż normalnie
Remi: butle zostaw w spokoju
Pozytron: Remi nie chcę żyć już.
wdowa61lat: ale z ciebie jest sobek pozytron, martwisz sie tylko osiebie, jednak mysle ze troszke za duzo wypiles
Remi: Pozytron zaraz cie trzepne w ten zakuty leb braciszku
Remi: Pozytron masz dla kogo zyc, dlamnie
Pozytron: Dzisiaj zasnę. W końcu będę szczęśliwy.
oja: Pozytronie, zawsze warto poczekać na jutro, serio
Remi: Pozytron tak chlopie jestes autorytetem dlamnie
Remi: wiec pokaz mi ze masz sile by i mi pomuc zrobic cos z moim zyciem
świattozamało: pozytron ,w czym tkwi twoj problem?
Pozytron: świattozamało w tym, że nawet matka ma mnie za problem. Pogryzł mnie dziś jej pies, mam mięsień ręki na wierzchu. Miałem szycie. A ona broni psa. Pies zaatakował nagle bo chyba mu się wydawało że mu chcę wziąć kość.
Remi: Pozytron pies i tak pujdzue do uspienia
Pozytron: Remi dziękuję.
świattozamało: naturalny odruch psa,ale czemu uwazasz ,ze matka ma cie za problem
oja: Pozytronie, wszyscy Cię lubią- szczerze zazdroszczę
świattozamało: co jest wiekrzym problemem,pogryzienie psa czy matka?
Pozytron: świattozamało nienaturalny. Znam go 4 lata.
Pozytron: świattozamało matka i siostra. Zwyzywały mnie i się śmiały.
świattozamało: z jakiego powodu?
Pozytron: świattozamało, że ja sěe denetwowałem że pies jes niebezpieczny.
Pozytron: Remi Policję wezwałem. Matka psa nie odda. Mogę oskarżyć matkę i mohłem zażądać mandatu dla niej. Nie robię tego.
Remi: Pozytron zglos psa jako niebezpiecznego zagrazajacego zyciu pojdz do wterynarza
Pozytron: Remi właściciel idpowiada za psa. Mogę oskarżyć tylko markę. Nue zrobię tego.
Pozytron: wiedzma___ jestem z jedną sprawną nogą.
Pozytron: Remi poczekaj. Piszę lewą z komórki.
Remi: Pozytron napisalem ci co mozna zrobic to nie problem wystarczy pomyslec i bedzie glanc
wiedzma___: Pozytron jestes głabem
Pozytron: wiedzma___ widocznie tak. Dlatego już nim nie bęfę, bo nie będzie mnie wcale.
1,5min: pogryź psa
wiedzma___: sprytnie , niech inni sie martwią , co nie?
Pozytron: Nan blizny na twarzy tetaz.
świattozamało: juz masz blizny,dopiero cie pogryzl
świattozamało: to jakies bzdury
wiedzma___: Pozytron "samobójstwo" jak z nazwy wynika jest sprawą bardzo osobistą , 'samo' . kumasz?
Fantasmagoria..: Mrów pisze, że mamy sobie dać siana z Pozkiem Ehh
wiedzma___: a, nie jak mrów pisze to oki!

***

Gratis z 20.01.16


destangerdereken:
umarl ktos z osob ktore znaliscie?
Pozytron: Tak. Umarł.
destangerdereken: w jaki sposob?
Pozytron: Na raka. Moja ciocia. I matka.

***

W następnej notce zobaczycie dalszy rozwój sytuacji, trochę kpin i zdjęcie butli gazem.
Nie zabraknie także stosunku samego Pozytrona do konsekwencji jego działań.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.