czwartek, 28 stycznia 2016

...kiedy stokrotki na deszczu mokną...

P_A_T_R_Y_C_J_A_: w tej kwestii chyba niewidze zadnych ograniczen
Pan_Paweł.K.: BOżEEEEEEE
Pan_Paweł.K.: nie widze !!! kurrwaaaaaaaaa osobno !!!!
Pan_Paweł.K.: masakra ..
Pan_Paweł.K.: dobra ... pzoiom tutaj naprawde siega dna ...
~przychodzi: wibrująca_mrówka
Pan_Paweł.K.: a to podobno mi się zarzuca ,ze go obnizam
P_A_T_R_Y_C_J_A_: jak widzisz jest o wiele wiecej bledw
wibrująca_mrówka: Pan_Paweł.K. czuję twój ból!
pijany_w_wannie: Pan_Paweł.K. idź na psychiatryku tam większe dno
Pan_Paweł.K.:
Pan_Paweł.K.: pijany_w_wannie dlatego tam siedzisz ?

Pan_Paweł.K.: koejny kretyn ślepy kurrwa nie widzi ja pier...dziu
wibrująca_mrówka: bo podlewa stokrotkę
Pan_Paweł.K.: stokrotka rosła polna
wibrująca_mrówka: a nad nią szumiał kran
pijany_w_wannie: wibrująca_mrówka piękna jedza
Pan_Paweł.K.:
wibrująca_mrówka: pijany_w_wannie nie lubisz jak ludzie gadają o twoich romansach?
pijany_w_wannie: wibrująca_mrówka a nadawać jak radio mozesz
wibrująca_mrówka: Radio Mrówka - zero muzyki, sama gadka!
pijany_w_wannie: wibrująca_mrówka się uczepil?

***

pijany_w_wannie: wibrująca_mrówka pomaluj mnie
Pan_Paweł.K.:
pijany_w_wannie: pomasuj
Pan_Paweł.K.: sam se masuj
wibrująca_mrówka: pijany_w_wannie <u-puszkafarby>
pijany_w_wannie:
wibrująca_mrówka tak mi dobrze tak mi rob

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.