czwartek, 14 stycznia 2016

''Maska z ślimaków'' - esencją smaku

kury_: boraks ci wuyplukuje wapn koles
~przychodzi: wibrująca_mrówka
wibrująca_mrówka: wy dalej z tym botoksem
kury_: botaksem jak juz,
kury_: nboraksem
kury_: BORAKSEM
kury_: boraks
wibrująca_mrówka: a to się gdzieś indziej wstrzykuje?
kury_: to sie pije zeby usunac fluor z organizmu i wapn
elsa2: boraks czy botoks?
kury_: boraks
elsa2: co to jest?
OrlandoBloom: chodzi mu o Buraks czyli sok z burakow
kury_: HAHAHAHHAHHA
wibrująca_mrówka: po tym jaja robią się większe?
wibrująca_mrówka: a nie. to nadal botoks
kury_: boraks to jest srodek do czyszczenia kibla. pije sie to zeby usunac fluor
kury_: jha tego nie pije ale kuipilemdzisniebo pije to codzien bo to lekarz
wibrująca_mrówka: homeopata
kury_: co to znaczy
wibrująca_mrówka: że pije boraks.
kury_: hahah
OrlandoBloom:

***

kupiłemdzśniebo: Jak rozcieńczyć 30% do 3%.
wiedzma___: 1 do 10
kupiłemdzśniebo: Ale jak to zrobić. Co do czego mam wlać.
Wild&Wonderful: olej do głowy
kara_smierci: wild HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
kupiłemdzśniebo: Wild&Wonderful Uspokój się.
wiedzma___: jedna część czegoś i dziesięć czegoś
kara_smierci: kupiłemdzśniebo olej do lba se wlej slyszales hahahah
kupiłemdzśniebo: Ej, kury nadal Cię boli coś.
kara_smierci: nie ale mnie smieszy to co napisal
kara_smierci: -hej jak to rozcienczyc co mam gdzie wlac
kara_smierci: -olej do glowy
kara_smierci: dobre
Wild&Wonderful: dzięki
kupiłemdzśniebo: Mam 30% wodę utlenioną i potrzebują z tego zrobić 3% wode utlenioną.
kara_smierci: mowiles ze dopiero ci przysla wode
wiedzma___: nalej wody utlenionej np 100ml i dolej 1000ml wody
kupiłemdzśniebo: No przyślą, ale muszę wiedzieć już.
Wild&Wonderful: 3 instrukcje nie wystarczą?
kara_smierci: to ma byc lekarz niby
wdowa61lat: kupiłemdzśniebo juz wiesz? bo moge sie dowiedziec
wdowa61lat: jest troche pozno ale moge zadzwonic, tylko nei wiem czy spi
wdowa61lat: na pewno dobrze policzy
kupiłemdzśniebo: Czyli do butelki 1,5l wlewam 100ml wody utlenionej i dolewam 1l wody zwykłej. I to co w tym powstanie to 3% wody utlenionej?
Wild&Wonderful: chodź na kurnik na kalambury, to ci to narysuję
kara_smierci: wild hahaha
wiedzma___: wg mnie tak , ale mogę się mylić
kupiłemdzśniebo: EJ ZIOMKI Ja to mam zamiar pić. A przekręcić to, już nie za bardzo. Więc jakbyście mi to dokładnie obliczyli.
wdowa61lat: pic wode utleniona?
kara_smierci: ja pilem wode utleniona bez rozcienczania i nic mi nie jest
kupiłemdzśniebo: Tak.
wdowa61lat: nie wolno
kupiłemdzśniebo: Wolno.
kara_smierci: ja to pilem normalnie
wdowa61lat: to jst trucizna
kara_smierci: wdowa nie, nie ortrulo mnie to
kupiłemdzśniebo: Wszystko w nadmiarze jest trucizną, a każda trucizna w odpowiedniej dawce lekarstwem!
Wild&Wonderful: homeopata
kupiłemdzśniebo: Ej WIBRUJĄCA MRÓWKO Myślisz, że nie wiem że to Ty.
kupiłemdzśniebo: WDOWA, a nie ma Twojego kolegi nigdzie teraz. Gadu gadu, albo coś.
Wild&Wonderful: to dlaczego się nie przywitałeś?
kupiłemdzśniebo: Bo mnie podrywasz geju!!
kara_smierci: pij normalnie ta wode nic ci nie bedzie
kupiłemdzśniebo: 30% perhydrol to kwas! Wyżre mi przełyk. Trzeba to rozcieńczyć do 3%.
kara_smierci: hjahahahha
Wild&Wonderful:
kara_smierci: ja pilem normalnie i mi nie wyzarlo nic, co ty bredzisz
wdowa61lat: kupiłemdzśniebo napisalam sms, pewnie spi
kupiłemdzśniebo: Dziękuję
kara_smierci: wdowa to nie jets trucizna
kupiłemdzśniebo:1 kropla 30% perhydrolu to 10 kropli 3%
DeDrooz_: po co wgl ta woda utleniona
kupiłemdzśniebo: Ona zabija bakterie. I dotlenia komórki!
Wild&Wonderful: na wrzody
kupiłemdzśniebo: Nie!
wiedzma___: czyści sumienie
Wild&Wonderful: wiedzma___
DeDrooz_: hahaaahahh xd
kara_smierci: ja to pilem i nic mi nie jest powaznie kolega tez pil i nic mu niejets
kara_smierci: kupilemdzisniebo a picie moczu oczyszcza organizm b orany tak
kupiłemdzśniebo: Moczu bym nie pił. Ale działa na grzybicę. W końcu to mocznik.
kupiłemdzśniebo: Jakiś facet łysiał na głowie i.. stosował mocz na to. I niby mu włosy odrosły.
kara_smierci: a oczyszcza organizm
kupiłemdzśniebo: Fakt, w moczu są witaminy, które nie poszły w ciało. Ale też bakterie, metale ciężkie.
wiedzma___: dlatego należy sikać na stopy pod prysznicem
Wild&Wonderful:
kupiłemdzśniebo: NIE. Zielone warzywa oczyszczają.
kara_smierci: wiedzma super sprawa z tym sikaniem
kara_smierci: kupilem chinczyki pija mocz i zyja
kupiłemdzśniebo: To powiem coś lepszego. Ostatnio była afera, że jakiś Chińczyk ma 85 lat i codziennie pije plastikowy kubek ropy naftowej. A rodzina Rockefellerów od dziecka piją naftę. I nigdy nie chorowali na rak, nowotwór. Nafta także leczy.
kara_smierci: nie wierze w to jak mozna pic rope
kupiłemdzśniebo: No widzisz.
kara_smierci: kolega mi to mowil ze jakis koles pije benzyne czy rope ale jak mam wto wierzyc nibyu
wiedzma___: jak można sikać pod prysznicem
zemmaa1: jak mozna sikac w basenie
kupiłemdzśniebo: Tu nie chodzi o picie ROPY NAFTOWEJ. Ale Naftę, to co stosują do lamp w samolotach. I musi być odpowiednia, bez dodatków i mocnego zapachu ropy.
kara_smierci: mowiles ze rope
kupiłemdzśniebo: Taka jest zdrowotna. Podobno rząd światowy skapnął się i wycofują to. W Polsce dziś ciężko to dostać. Szczęśliwcy kupili to i mają.
kara_smierci: koles nigdy nie slyszalem zeby ktos to pil
kara_smierci: ty m,asz dziwne metody leczenia pic nawte otpitp
Wild&Wonderful: mówiłem - homeopata.
kupiłemdzśniebo: Sam nie mam nafty i nie piłem nigdy - jeżeli kupisz złą to przekręcisz się. Dlatego trzeba wiedzieć jakiej firmy co do 1%
wdowa61lat: kupiłemdzśniebo zaraz dam odpowiedz
kupiłemdzśniebo: wdowa61lat OK
kara_smierci: co to homeopata? koles co sie leczy nafta i srodkami do kibla czy co nieczaje
kara_smierci: boraks jeszcze rozumiem al;e rope pic
Wild&Wonderful: tak.
kara_smierci: mrowka o boraksie to jest chyba racja bo to w aptekach bylo ale niewiem czy nafte mozna pic. moze i mozna, kurczaom sie daje tluczpone cegly tez dziwne ale to drob a nie czlowiek
czika: Pierwsze slysze
zemmaa1: za 30 lat bedzie mozliwe aby ludzie zyli 120 lat, zobaczymy
zemmaa1: podobno za 30
czika: jasne o ile nie umrą na nowotwór w wieku 35l
czika: a jak zachorują to szpital ich już wykończy chemia
wiedzma___: 35l , jak to rozcieńczyć?
Wild&Wonderful:
zemmaa1: a moze najlepiej 1:1
wdowa61lat: kupiłemdzśniebo dostalam taka odpowiedz, na jedna czesc roztworu dac 9,7 wody
kupiłemdzśniebo: wdowa61lat Ale jak na 1 część. Ile to ta 1 część jest właśnie.
kupiłemdzśniebo: Mam butelkę wody 1,5l, 30% perhydrol.
wdowa61lat: kupiłemdzśniebo zaraz dopytam
wdowa61lat: a moze tak
wdowa61lat: ile chcesz miec tego 3% roztworu? litr? to spytam ile nalac do litra wody
kara_smierci: 3% to ta czesc chyba
kara_smierci: ja sie nieznam
kupiłemdzśniebo: Hmm LITR starczy mi na długo długo długo
kupiłemdzśniebo: Spokojnie 500ml Starczyć powinno
wdowa61lat: czyli pol litra
wdowa61lat: zapytam o litr
kupiłemdzśniebo: Tak
wdowa61lat: i o pol litra
wiedzma___: pół litra i wszyscy wiedzą o co kaman ...
wdowa61lat: kupiłemdzśniebo na litr 3% roztworu musisz nalac 9,7 litra wody, a na pol litra polowe tego czyli okolo 5 litrow
Wild&Wonderful: a po co mu 5,5 litra?
kupiłemdzśniebo: wdowa61lat Ale to mam to rozlewać w jakieś garnki? nigdzie nie zmieszczę tyle wody.
wiedzma___: wdowa????
kara_smierci: nie umiesdz koles liczyc czy jak, nie umiesz pol litra na cwiartki podzielic itd?
wdowa61lat: cwiartka to bedzie 2 i pol litra wody ale to tak na oko
Wild&Wonderful:
kupiłemdzśniebo: BUTELKA ma 1,5l. Ja potrebuję tylko z 500ml wody utlenionej 3% A nie w domu trzymać tyle wody! Jeszcze ktoś to wypije
Wild&Wonderful: ale po kij mu 2 i pół litra 3% roztworu
kara_smierci: to se policz
kara_smierci: napisala ci ile jest to se policz
raffff96: A co wy w małego chemika się bawicie? Czy co?
Wild&Wonderful: rób jak wiedźmunia mówi.
kara_smierci: co za czlowiek
kupiłemdzśniebo: To czyli jak chcę 500ml wody utlenionej 3% to wlewam 5 litrów wody. Na ile ml 30% wody utlenionej?
wdowa61lat: kupiłemdzśniebo 50 mililitrow na pol litra
kupiłemdzśniebo: wdowa61 Ale to wychodzi na 5l wody 500ml 30% perhydrolu. To chyba nie tak ma być.
wdowa61lat: kupiłemdzśniebo to sam policz
wdowa61lat: ja o tej porze nawet naczyn nie zmywam, bo juz umysl nie mysli tak jasno. nawet nei schyle sie zeby papierek podneisc, bo to juz wieczoremn iepotrzena czynnosc
kara_smierci: kupilem ciekawe jak ty odmierzales ten boraks
kara_smierci: z poczatku mysallem ze masz pojecie ale widze ze zero
kara_smierci: nawet liczyc nie umiesz
raffff96: O tej godzinie to sie juz nie mysli.
kara_smierci: chyba zaczne leczyc sie umyslem, aga mi mowila ze sie da
Wild&Wonderful:
kara_smierci: mrowka mowie powaznie
kara_smierci: do tego boraks oczyusci mnie z fluoru i bede leczyl sie umyslem i w ogole wejde w nadswiadomosc i sie wyelcz
***
wdowa61lat: kupiłemdzśniebo a co sadzisz o srebrze?
kupiłemdzśniebo: Srebro koloidalne?
wdowa61lat: moj znajomy mi wczoraj mowil zeby kupic srebro
kupiłemdzśniebo: Jedni mówią, że PLACEBO, drudzy działają.
kury: wdowa do czego ci to
kupiłemdzśniebo: Ci co polecają wodę utlenioną, mówią że działa.
wdowa61lat: nie wiem jak sie je zarzywa, ponoc jest w aptece
kupiłemdzśniebo: Nie zaszkodzi raczej, ale dawki pamiętaj, nie za dużo.
kury: wdowa masz znajomego lekarza cz yco
kupiłemdzśniebo: Hmm, nie zagłębiałem się, najlepiej kupić NATURALNE. Apteczne produkty mają dodatki często.
wdowa61lat: kury niby dobre na wszystkie choroby\
kury: wdowa to musze to miec
wdowa61lat: kupiłemdzśniebo i podal mi jeszcze jedno lekarstwo ze slimaka
wdowa61lat: zeby zamowic w necie, podal mi strone i zeby to jesc
kury: szkoda slimakow wg mnie
kury: wdowa a to lekarz jest twoj kolega czy co? moze spytaj go co mysli o boraksie
kupiłemdzśniebo: Hmm, wiem że jakaś maska super z ślimaków jest na twarz. Ale niby placebo

***

Zadanie dla chętnych *

1) Oblicz ile ml wody utlenionej 30%, należy zmieszać z iloma ml wody, aby uzyskać 500 ml roztworu 3%.
2) Zapisz w komentarzu, która z osób była najbliżej poprawnej odpowiedzi.

PS.
Czy to dobry wpis do agregatu kulinarnego?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.