czwartek, 4 lipca 2019

Duszek_Poeta_: nie wiem jak ty mrow ale ja nie musze cwiczyc podejscia do kobiet




Duszek_Poeta_: a w samotnych matkach masz mrowa wybor
kciukiem_w_mózg: widzę, że trafiłam na ciekawy moment
Duszek_Poeta_: nie mialem na mysli ciebie kciuk
Duszek_Poeta_: ty jestes passe jesli znam dobre znaczenie
kciukiem_w_mózg: miałeś.
Duszek_Poeta_: taryfa ulgowa
Duszek_Poeta_: bo sie umawiasz
wibrująca_mrówka: no umawia się. z takimi jak ja, dla których zostały samotne matki, tak?
kciukiem_w_mózg: Duszek_Poeta_ a ty nie masz. nie masz już u mnie taryfy ulgowej. właśnie ja straciłeś.

Zgadnij, kim jest teraz kobieta, której dupek nie płaci alimentów na swoje dziecko?
Bingo.

PowiÄ…zane wpisy:
~Meluzyna~: Każdy jest kowalem własnego losu

Duszek_Poeta_: to jest wazne dla mnie
Duszek_Poeta_: coraz czesciej jestem zdesperowany i przerazony czytajac codziennie czat (1/2)
Duszek_Poeta_: przeciez ci ludzie chodza bez opieki po ulicy (2/2)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.