niedziela, 28 lipca 2019

Też chcę popijać kawkę, jarać na ławeczce i narzekać na życie!

Duszek_Poeta_: dopiero co wstałem
Duszek_Poeta_: uciekłem z MP3 na uszach na ławkę na plac
Duszek_Poeta_: i zastanawiam się nad sensem zycica
Duszek_Poeta_: mam go po dzurki w nosie
***
Duszek_Poeta_: pół dnia spalem
Duszek_Poeta_: zaraz idę pod prysznic to się może obidze
Lord_Leicester: Już to raz napisałes, Duszek.
Lord_Leicester: Czy to jakaś ważna dla świata informacja?
Duszek_Poeta_: ..,# siedzę. na ławce palę elektryka i pije kawe
***
Duszek_Poeta_: jeju czym ja tak cierpie
Duszek_Poeta_: psycha głęboko zakopana
impregnat: Duszek_Poeta_ a jak idzie odmawianie rozancow
Duszek_Poeta_: od poniedziałku idę na wszystkie terapie
Duszek_Poeta_: muszę się zmusic
Duszek_Poeta_: impregnat zostawiłem w domu rozaniec
Duszek_Poeta_: nie mam siły się modlic
Duszek_Poeta_: poza tym z modlitwami u mnie na bakier
Duszek_Poeta_: ale wrócę do domu to z telewizją trwam o 2020
Duszek_Poeta_: jest różaniec to się mogę wtedy modlic
Raskolnikow: Duszek to już lepiej zacznij coś robić a nie klepać bezsensowne formułki
Esmi_18: Duszek_Poeta_ zrob sobie terapię zajeciową i wykonaj rozaniec z jarzebiny badz innych darow natury
impregnat: haha
wibrująca_mrówka: Duszek_Poeta_
impregnat: wibrująca_mrówka i co wysmiewasz religie? lewaku
impregnat: dzisiaj bylo czytanie o sodomie i gomorze
wibrująca_mrówka: impregnat nie je
stem lewakiem, to raz
impregnat: nie znalazlo sie 10 sprawiedliwych na czacie i pan zniszczył czat
impregnat: wibrująca_mrówka jestes bo kolegujesz sie z kciukiem
impregnat: i z zydami
impregnat: ktorzy uwielbiali manuele gretkowską
wibrująca_mrówka: a dwa, bawi mnie, że ktoś, kto ma w poważaniu własne dziecko, nie stroni od używek, rzuca groźby karalne, mówi o różańcu

O, tutaj jako motto wymieniałem: Duszek_Poeta_: przeciez ci ludzie chodza bez opieki po ulicy (2/2)
To był wpis o nauce pokory.

impregnat: wibrująca_mrówka pomysl chyba w czasach baroku takie zachowania byly powszechne
impregnat: wibrująca_mrówka pijanstwo rozpusta cudzolostwo
impregnat: a pozniej modlitwy cierpienie biczowanie sie
***

wibrująca_mrówka: *Spirit* powiem ci coś. jeśli taki bóg stworzył takiego dupka poetę ''na swoje podobieństwo'' to ja zdecydowanie wolę pozostać ateistą
impregnat: wibrująca_mrówka xd
impregnat: wibrująca_mrówka jesli jestesmy dziecmi pana boga powinien nam placic alimenty
impregnat: wibrująca_mrówka a nie placi
wibrująca_mrówka: impregnat i zaorane.
impregnat: wibrująca_mrówka czyli to potwierdza ze duszek powstal na podobienstwo pana boga
Duszek_Poeta_: i po co brać te prysznice jak za 10 minut będę dalej pachn8al
..,#: wszyscy jesteśmy nieidealni
Duszek_Poeta_: ..,# ja chyba wyjątkowo się nie udałem bogu
Duszek_Poeta_: mam piekiełko na ziemi
Duszek_Poeta_: i za co
Duszek_Poeta_: 6a żywota

Czasem aż mi żal, że nie wierzę w życie i potępienie wieczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.