środa, 31 lipca 2019

Jak długo trwa ''na zawsze''?

22.07.19

Duszek_Poeta_:
zjadlem 3 pomidory i cebule
Duszek_Poeta_: z chlebem
Duszek_Poeta_: doprawione sola i pieprzem
Duszek_Poeta_: a wy co macie na kolacje
Duszek_Poeta_: jakies specjaly polskie pewnie
Duszek_Poeta_: ???
Duszek_Poeta_:
Duszek_Poeta_:
wibrująca_mrówka: Duszek_Poeta_ kiedy cię zamykają w psychiatryku?
***
wibrująca_mrówka: Duszek_Poeta_ kiedy cię zapną w pa
sy, darmozjadzie, pytałem.
wibrująca_mrówka: bo widzę że ci
się magicznie poprawiło.
Duszek_Poeta_: ale kaszle nie ladnie
Duszek_Poeta_: ciekawe od czego
Duszek_Poeta_: pewnie sie przeziebilem przy otwartym oknie


24.07.19


Duszek_Poeta_: bo po zielenie różnie bywa
Duszek_Poeta_: a na kolacje zjem bułkę jakaś jak beda
Duszek_Poeta_: bo na chleb nie mam ochot
Duszek_Poeta_: boli mnie kręgosłup od tej lawki
Duszek_Poeta_: idę się napije zimnej coli i wezmę kawę
***
Duszek_Poeta_: siedzę w cieniu lekki wiaterek nawet mamy
Duszek_Poeta_: spoko luz
Duszek_Poeta_: idę zw
Duszek_Poeta_: no już jestem
Duszek_Poeta_: kawciie mam
***
konkret888: Duszek_Poeta_ tak mi zle tak mi nie dzobrze a na czacie się smieje i jest ok kogo ty w robisz
Duszek_Poeta_: no ja mogę pisac
Duszek_Poeta_: potrafię się wtedy wyciszyc
Duszek_Poeta_: nie chce do żywych ludzi
wibrująca_mrówka: to pisz, kur**, pamiętnik w telefonie
Duszek_Poeta_: ignor na zawsze
Duszek_Poeta_: nie będę czytał tego atencjusza
Duszek_Poeta_: dojdzie że swoim chamstwem do punktu zero
***

Duszek_Poeta_: a ja słucham muzyki ... obok mnie siedzą osoby z depresją
Duszek_Poeta_: i tak się pali fajka za fajka
konkret888: i widzisz różnice po miedzy sobą a nimi ?
Duszek_Poeta_: tak wyglądam gorzej
Duszek_Poeta_: w czarnej murzyńskiej pupie
Duszek_Poeta_: kurza mac

29.07.19


Duszek_Poeta_:
idę pojesc chrupkow

Duszek_Poeta_: pojadlem chrupek
***
Duszek_Poeta_:
nikt mnie z dołka nie chce wyciagnac
***

Duszek_Poeta_: ale zioła bym przyjaral

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.