środa, 17 lipca 2019

Serce schamienia

Motto:

Duszek_Poeta_:
jestem w miescie schowany przed ludzmi

wibrująca_mrówka:
fajny ten ośrodek, taki niezbyt restrykcyjny co do pacjentów z nałogami, zaburzeniami i po lekach
Duszek_Poeta_: wibrująca_mrówka oni nawet nie wiedza

Nie potrafią też wyleczyć biegunki od pół roku, a od czterech lat ogarnąć swojego pacjenta.

***


Duszek_Poeta_: no nie wiem co ze soba zrobi
Duszek_Poeta_: czrobic
Duszek_Poeta_: co mam poczac
Duszek_Poeta_: ???
Duszek_Poeta_: cisnie mnie na alko
BlackAnt: oby nie kolejne dziecko.
gość_83765734: Duszek_Poeta_ utnij sobie pytonga żeby już więcej bękartów nie płodzić na które ni emożesz płacić alimentów
gość_65456522: Duszek_Poeta_ zjedz jogurt
Duszek_Poeta_: wredni jestescie
gość_65456522: Duszek_Poeta_ weź cukierka
Duszek_Poeta_: o juz poszedl
Duszek_Poeta_: zastanawiam sie czy jechac na miasto
Duszek_Poeta_: w sumie nie chce mi sie do roboty chodzic

Duszek_Poeta_:
a mam cisnienie na picie

gość_65456522:
Duszek_Poeta_ zapytaj kuratora
Duszek_Poeta_: i co on zrobi
Duszek_Poeta_: nic bo jestem dorosly
Duszek_Poeta_: telefon wylacze
Duszek_Poeta_: zeby nie dzwonil jutro do mnie
gość_65456522: Duszek_Poeta_ na piwo idziesz
Duszek_Poeta_: nie wiem co zrobic
Duszek_Poeta_: ciezko mi
Duszek_Poeta_: mam godzine na walke ze soba
Duszek_Poeta_: ale co robic samemu w imescie
Duszek_Poeta_: ???

BlackAnt: Duszek_Poeta_ zrób to co na youtube - idź na żebry na kamerkę i hazard
Duszek_Poeta_: nie wiesz jak ja sie czuje
Duszek_Poeta_: i gowno cie obchodzi
Duszek_Poeta_: bo nie masz serca



Powiązane wpisy:
~Meluzyna~: Każdy jest kowalem własnego losu
Duszek_Poeta_: to jest wazne dla mnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.