niedziela, 28 kwietnia 2019

Duszek_Poeta_: to jest wazne dla mnie

Motto:

Duszek_Poeta_:
drugi pije piwo za twoje zdrowie
Duszek_Poeta_:
bede sie upijal najbliższym czasie

***

svdddd:
a ty robisz zdjecia?
svdddd: dallej?
Duszek_Poeta_: jeszcze nie mam aparatu
svdddd: jak nie?
Duszek_Poeta_: bede teraz kasiore skladal
Duszek_Poeta_: mam tylko ten w telefonie
svdddd: nie robiles zdjec?
svdddd: aaa

Duszek_Poeta_:
robilem
svdddd: telefonem?
svdddd: teraz nowy p30 wymiata

wibrująca_mrówka:
a alimenty nadal w dupie
Duszek_Poeta_: a ty sie nie wpieprzaj w rozmowe doroslych gowniaku
svdddd: zoom optyczny
svdddd: tylko ta cena ponad 3 tys \
Duszek_Poeta_: ja mam xiaomi redmi 5 plus global version
Duszek_Poeta_: cienki ma aparat
Duszek_Poeta_: jakies selfki
svdddd: zobacz jakie e aparaty teraz ma p30
svdddd: :roll|:
svdddd: chyba 4
Duszek_Poeta_: czy jakies takie normalne zdjecia to sie zrobi
Duszek_Poeta_: ale bede teraz skladal na nowy aparat
svdddd: nie lepiej uzywany?
Duszek_Poeta_: juz 200 euro bede mial
Duszek_Poeta_: no uzywany kupie
svdddd: no

Duszek_Poeta_: chociaz szczerze wolalbym nowy
svdddd: ehh
Duszek_Poeta_: bo ludzie nie dbaja o sprzet
svdddd: niekazdy

svdddd:
duzo osob dba

wibrująca_mrówka:
o dzieci też nie dbają
Duszek_Poeta_: ale za 300 euro to juz jakiegos nikona kupie

Bonu
s:

Duszek_Poeta_: nie chce do polski
wibrująca_mrówka: bo tu policja by go dorwała
Duszek_Poeta_: nie dam rady psychicznie tego uniesc
wibrująca_mrówka: za uchylanie
się od obowiązku alimentacyjnego od 4 lat
Duszek_Poeta_: zreszta mam na bakier z alimentami zamkneli by mnie

Duszek_Poeta_: powaznie mam wyrok 8 miechow
Duszek_Poeta_: w rozciagnieciu do 2 lat


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.