środa, 3 kwietnia 2019

CrystalMethod: czemu nikt nie lubi bobiego?

bobi;: o nie!
bobi;:
znowu Wy

bobi;: tak wgl to powstańcie;- ja przyszedłem..
bobi;: CrystalMethod nie trzeba na kolanach; beda Ci potrzebne do sadzenia kartofli
bobi;: ale to miłe ze mnie w ten sposób witasz
bobi;: kciuk
kciukiem_w_mózg: bobi; czo tam?
bobi;: podaj mi moją koronę,
kciukiem_w_mózg: bobi; lol. nie.
bobi;: spadła na podłogę i poitoczyla sie pod stół
wibrująca_mrówka: tę papierową?
kciukiem_w_mózg: bobi; albo podniesiesz sam, albo musisz iść do burger kinga jeszcze raz
bobi;: widziałem dzis CrystalMethod w spozywczaku; kupiła salceson i musztardę
bobi;: wibrująca_mrówka nie wzywałem Cię. ale czekaj w pogotowiu
wibrująca_mrówka: zachowaj paragon to dadzą ci drugą
bobi;: wibrująca_mrówka tak wgl to
bobi;: muszę dla ciebie wymyśleć pozyteczne zajecie w przerwach od pajacowania
bobi;: zebys nei siedział bezczynnie

To poproszę zawiązywanie kokardek.

https://cdn.shopify.com/s/files/1/0672/1769/products/Crown_grande.gif?v=1513698497

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.