środa, 17 kwietnia 2019

To ma chyba coś wspólnego z realizmem

wibrująca_mrówka: nie, ja grę o tron obejrzę
wibrująca_mrówka: i herbatkę dopiję
wibrująca_mrówka: u, nowe intro
mindtrap: czesc i czolem
wibrująca_mrówka: piękne to intro
wibrująca_mrówka: chyba moje ulubione
szelestsmoka: co wszyscy widzą w gra o tron
mindtrap: w zyciu nie obejrzalem zadnego odcinka GOT. czy jestem czlowiekiem z niszy?
wibrująca_mrówka: nie, każdy ogląda co lubi
mindtrap: naprawde? mondra mysl
wibrująca_mrówka: no po twoim bólu dupy, że mówię co oglądam to faktycznie bardzo mądra.
szelestsmoka: ja oglądałem zbuntowany anioł wszystkie. skazany na śmierć pierwsza miłość oglądam i nie pamiętam ona nie widoma była też wszystko obejrzalem
wibrująca_mrówka: szelestsmoka no i cool
mindtrap: sa ta takie czesci ciala, na ktorych bol obecnie narzekam, ale dupa do nich nie nalezy. w sumie tego bolu nie znam,
ale rozumiem, ze tobie na ten temat duzo wiedziec...
wibrująca_mrówka:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.