piątek, 26 kwietnia 2019

-Brew Pozytrona: *nie istnieje* -Internety:

Motto:

sercem_w_kciuk: Pawełek Rodzyn Pozytronowski
sercem_w_kciuk: herbu bezbrew

***

brew_Pozytrona: nie ma tego ciula rudego?
brew_Pozytrona: uciekłam mu
gwiazdka05: brew_Pozytrona ?...
wibrująca_mrówka: brew_Pozytrona
brew_Pozytrona:
brew_Pozytrona: to nie jest smieszne, mam traumę
wibrująca_mrówka:
kciukiem_w_mózg: brew_Pozytrona dziwię się, że istniejesz!
wibrująca_mrówka:
brew_Pozytrona: nawiałam
brew_Pozytrona: dawno temu
brew_Pozytrona:
gwiazdka05: powinno być blef_Pozytrona
kciukiem_w_mózg: brew_Pozytrona a gdzie druga?
brew_Pozytrona: nie ma, jestem monobrew
Lord_Przedświt: uniesiona pewnie
brew_Pozytrona: ubolewam
kciukiem_w_mózg: brew_Pozytrona
brew_Pozytrona: do tego ruda
kciukiem_w_mózg:
brew_Pozytrona: za cóż mnie los tak pokarał!
brew_Pozytrona: ;(
gwiazdka05: brew_Pozytrona czym sobie on zasłużył żeby używać jego nicku w innym nicku ?
brew_Pozytrona: nie mogę napisac gdyż musiałabym byc niegrzeczną brwią
brew_Pozytrona: ale gdybys była na moim miejscu chciałabys żyć na rodzynie?!
kciukiem_w_mózg: o nie!
kciukiem_w_mózg: przyszedł za tobą!!!
Poztyron: no jestem.
brew_Pozytrona: a ty uju
kciukiem_w_mózg:
Poztyron: ooooo
wibrująca_mrówka:
Poztyron: tu sie schowała!
kciukiem_w_mózg:
Poztyron: czesc ku*wy
gwiazdka05: no nie... teraz beda tu cyrk odprawiać
Poztyron: o zielony już na mnie czeka
AniaJJ: Poztyron Czesc gwiazdko...
kciukiem_w_mózg: dobry jest
brew_Pozytrona: wytropił mnie
brew_Pozytrona: mnie wróce do Ciebie
Poztyron: jeszcze zobaczymy ruda dzi*ko
gwiazdka05: Poztyron nie obrażaj kobiet.
Poztyron: gwiazdka05 tu nie ma kobiet xD
Poztyron: no zarobiłem dzisiaj 3 miliony
Poztyron: a wy jak tam?
Poztyron: biedaki xD
wibrująca_mrówka: Poztyron kup nową brew!
AniaJJ: Poztyron Ja nadal bezdomna
gwiazdka05: Poztyron nie interesuje mnie , że Cie wychowali na menela spod sklepu ktory nie zna kultury , tu jest czat .
Poztyron: wibrująca_mrówka najpierw ferrari
Poztyron: wszystkich was moge kupic
Poztyron: zw babcia woła
kciukiem_w_mózg: Poztyron <3
Poztyron: kciukiem_w_mózg
gwiazdka05: Poztyron " wszystkich was moge kupic" powiedział Pozytron do wszystkich butelek alkoholu w sklepie....
wibrująca_mrówka:
Poztyron: wibrująca_mrówka do roboty sie wez a nie zujesz xD
Poztyron: stalkerze
Poztyron: Lord_Przedświt ile zarabiasz?
Lord_Przedświt:
Pozytronie, to sekret.
Lord_Przedświt: Ale pewnie o 1-2 rzędy wielkości mniej od ciebie
gwiazdka05: Poztyron Pozytron weź uspokoj te pierdy bo nie moge
***

Poztyron: mi zawsze staje jak licze swoje miliony

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.