poniedziałek, 29 lipca 2019

Oak_Bluffs: nigdy niewiowadomo kto jest po drugiej stronie monitotra

Motto z tego samego dnia, 2 h później:

Oak_Bluffs:
siedzi taka ciota wzyciu zero zainteresowan i wymysla kto kim jest
Oak_Bluffs: albo kim moze byc i to jego cale marnezycie

***


Oak_Bluffs: Duszek_Poeta_ jedenb i drugo caly czas za mnachodzili
Duszek_Poeta_: dobra ciocia to lubia
Duszek_Poeta_: jeszcze godzina do kolacji
wibrująca_mrówka: Oak_Bluffs bo takie baby z wąsami jak ty robią najwięcej cienia latem
Oak_Bluffs: Duszek_Poeta_ ty widze znowu z tymi glabami co to twojarodzina?
Duszek_Poeta_: Oak_Bluffs mrówka mam na wiecznym ignoruje
Duszek_Poeta_: bo mam go gdzies
Duszek_Poeta_: nie będę plebsu czytal
Oak_Bluffs: wibrująca_mrówka pewnie ci juz kolezanka kciukiem dala mojezdjecie ktore od kogos wyludzila i od kiedy blondynki majawasy pustaku
wibrująca_mrówka: ty masz od zawsze.

Więc jednak jesteś gruba od tego żarcia cukierków i siedzenia na dupie? Dobrze wiedzieć.

Duszek_Poeta_: ale to twoje zdjęcie jak masz blond Oak_Bluffs ?
Duszek_Poeta_: czy jakieś randomowe
wibrująca_mrówka: Oak_Bluffs a pamiętasz jak ty rozdawałaś moje zdjęcie?
Oak_Bluffs: wibrująca_mrówka sluchaj ty tepa palo wez ku-rwa posap tej downicy kciukiem mnie takie impoteny umyslowe jak tu nudza
impregnat: Oak_Bluffs xd
wibrująca_mrówka: Oak_Bluffs i dlatego kolegujesz się z Duszek_Poeta_ ?

Duszek_Poeta_: impregnat ty gadasz z tym lewakiem

impregnat:
Duszek_Poeta_ pan jezus rozmawial ze złoczyncami z prostytutkami jedna nawet myła mu nogi włosami(to chyba usluga seksualna)
Oak_Bluffs: Duszek_Poeta_ widzisz jak gowno sapiedoi mnie on mysli zeznizesie do rozmowy ztakim plebsem jak on
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: klasyczna Oak
Duszek_Poeta_: nie widzę go bo mam we wrogach
Oak_Bluffs: ja nie jestem dowen kciuk czy kobyla stare baby bez rodziny
Duszek_Poeta_: na UJ mam się specjalnie denerwowac

Oak_Bluffs: wibrująca_mrówka ateraz niezasmiecaj mi ekranu czatowa gnido won ignor

OdLudź: Oak_Bluffs kto to jest kciuk ?
Oak_Bluffs: OdLudź ata podstarzala co zadaje sie z schizofrenikami
wibrująca_mrówka:

A jaka to była ta choroba, którą Duszek udawał? Hmmm..

Oak_Bluffs: OdLudź a kpobylatostarapanna po 40 nick crystal
gość_75940881: Oak_Bluffs przeciez jestes bez rodziny jestes bezplodna i zyjesz bez slubu
wibrująca_mrówka: gość_75940881 z facetem poznanym na czacie!
Oak_Bluffs: gość_75940881 a co taki pustak jak ty moze o mnie wiedziec

gość_75940881: bo dokuczasz matkom stad prosty wniosek
Oak_Bluffs: ty mysliszzejasie tu zwierzam byle komu
Oak_Bluffs: kobyla jest matka a to coszaplodnil
gość_75940881: tak np ze plakalas po wiadomosciach
Oak_Bluffs: m,oj brzuch F
gość_75940881: wiec wierze rowniez w twoja bezplodnosc i zycie na kocia lape
gość_75940881: i podobno tylko branzowe lo skonczylas
Oak_Bluffs: wezsie lecz babo czy tam facecie
gość_75940881: ty tez moze w koncu zajdziesz i nie bedziesz taka zgorzkniala
Oak_Bluffs: sluchaj pustaku znam wiele matek aletakie gowna jak kciuk czy kobyla niewidzialam
Oak_Bluffs: cosz tym gosciem nietak tyle tu ludzi uposledzonych umyslowo
Oak_Bluffs: dobrzeze mam cole czas sioe schlodzic

Tytuł tego posta napisała niedługo po zakończeniu tej rozmowy. I to też:

Oak_Bluffs: mnie dupy innych nie interesuja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.