niedziela, 3 marca 2019

Duszek_Poeta_: przeciez ci ludzie chodza bez opieki po ulicy (2/2)

Motto:

Rozbite rodziny, wyuzdanie, konsumpcja, palenie, hazard, pijaństwo, brak uprzejmości, niezaradność, lenistwo, kłamstwo, hipokryzja.


duszek_poeta_:
nauczysz sie pokory moze
duszek_poeta_:
szczesc boze


Licznik użycia słowa 'drugi': 30

Duszek_Poeta_:
po co mam sie powtarzac
Duszek_Poeta_: ja ty do znudzenia


***


26.02.19


kciukiem_w_mózg: wywala mnie, co znaczy że są mikroprzerwy w dostępie wifi -_-'
wibrująca_mrówka: kciukiem_w_mózg hi
Duszek_Poeta_: ale z psychologii wszystkich wyrzuca z tego co mi wiadomo
Duszek_Poeta_: czesc drugi
Duszek_Poeta_: zreszta nie wiem ja sie na tym nie znam
SamaNieWiem: Duszek_Poeta_ czemu zaczepiasz
Duszek_Poeta_: przywitalem sie tylko
wibrująca_mrówka: zaloguj, nowy post. teraz wybrać motto
wibrująca_mrówka: tylko kawkę sobie zrobię najpierw
***

Iwona15:
Poproszę o pomoc
Duszek_Poeta_: Iwona15 nie otrzymasz jej tu
kciukiem_w_mózg: Iwona15 proszę <podaje pomoc>
Duszek_Poeta_: pisz co sie dzieje
kciukiem_w_mózg: czego dusza pragnie?
Duszek_Poeta_: moze cos wymyslimy
wibrująca_mrówka: Iwona15 czyżby twój ex nie opłacał alimentów?
Duszek_Poeta_: lub byl drugi i nie rozdziewiczyl
Duszek_Poeta_: ???
Duszek_Poeta_: dobra bo sie robi chora sytuacja
Duszek_Poeta_: Iwona15 pisz o co kome on
Duszek_Poeta_: come on *
SamaNieWiem: kome on
***
wibrująca_mrówka: idź to powiedz psychiatrze.
CzarnaDalia*: Dobrze
CzarnaDalia*: Opowiem mu o żurawiach
CzarnaDalia*: I o dmuchawcach latawcach
CzarnaDalia*: I o smutnych ludziach za szybą
Duszek_Poeta_: i wibrujacym drugim
Duszek_Poeta_:
***
kciukiem_w_mózg: a potem "ciągle te same osoby tu rozmawiają, hurr durr!"
wibrująca_mrówka:
daszka.daszka: wibrująca_mrówka
daszka.daszka: wibrująca_mrówka nie rżyj frajerze tylko pisz
Duszek_Poeta_: daszka.daszka co sie czepiasz drugiego
Duszek_Poeta_: drugi niech je zeby mial sile

Duszek_Poeta_:
do nic nierobienia

daszka.daszka: Duszek_Poeta_ polaku z dworca ZOO
Duszek_Poeta_: nie cpie

27.02.19


Astarte:
nie taka mala psze pana
Duszek_Poeta_: pasi
Astarte: no to Ty maly
Duszek_Poeta_: e tam maly --- sredni wzrost
Astarte: I pewnie chudzielec 
Astarte: taka moda dziwna teraz
Astarte:
Duszek_Poeta_: 95kg
Duszek_Poeta_: ale gruby nie jestem
Duszek_Poeta_: lekki brzuch
Astarte: oo
Astarte: to taki już fajny jesteś
Astarte:
Duszek_Poeta_: ale facet bez brzucha jak kufel bez ucha ##
Astarte: a nie wychudzony Szczurek
wibrująca_mrówka: jego córka na którą nie płaci alimentów też pewnie uważa go za fajnego
Astarte: mrówek
Astarte: fajny w porównaniu do panującej aktualnie mody na suche paskudy w przymalych ciuchach
wibrująca_mrówka: wątpię
Astarte: w ogóle to zapomniałam ze żyjesz

Astarte: ale widzę ze wciąż jadem plujesz

wibrująca_mrówka:
widziałem na streamie 'na hazard i kamerkę'
wibrująca_mrówka: jak ktoś wygląda jak nawalony bezdomny to raczej nie jest ''fajny''
Astarte: no nie
wibrująca_mrówka: ale może taki typ mężczyzn wolisz
Astarte: ale waga 95 kilo u mężczyzny dorosłego jest fajna
Astarte: pasuje?
wibrująca_mrówka: chyba że to nadwaga
Astarte: uzupełniłes nieścisłości?
wibrująca_mrówka:
Astarte: heh
Astarte: nieważne
Astarte: nie chce mi się  
wibrująca_mrówka: tak, dbam o stan faktyczny
Duszek_Poeta_: drugi sie zawsze musi udzielac
Astarte: heh
wibrująca_mrówka: o, to teraz jej wyjaśnij czemu 'drugi' i jak to ma mnie obrazić niby
SamaNieWiem: to i mi
SamaNieWiem: bo nadal nie wiem
SamaNieWiem: a tez jestem ciekawa
wibrująca_mrówka: pokaż swoje priorytety i podejście do kobiet
Astarte: nic się Mrówek nie zmieniłeś
Astarte: to nawet urocze
wibrująca_mrówka: może jakby przez te ostatnie dwa lata opłacił alimenty to miałbym coś innego do powiedzenia
wibrująca_mrówka: a tak..
wibrująca_mrówka: nic się nie zmieniło
wibrująca_mrówka: więc co mam mówić?
wibrująca_mrówka: no i gdzie ten, który mnie chciał poobrażać tym, że wg niego nigdy nie miałem dziewicy i to wstyd niby?

Astarte:
układa wyjaśnienie

SamaNieWiem:
co to za głupie przekonanie, że wstydem jest nie posiąść dziewicy? ;/
Astarte: a skąd to wzięłas?
wibrująca_mrówka: no chciałem się dowiedzieć, ale nie wyjaśnił nic poza ''hehehehe drugi hehehe''
Astarte: widocznie powinno wystarczyć 
wibrująca_mrówka: Duszek_Poeta_ no i gdzie zniknąłeś? rozwiń temat. ostatnie dwa dni tyle o tym pisałeś!
Astarte: ales upierdliwy
wibrująca_mrówka: bo oczekuję wyjaśnienia zamiast 3 dni pisania jakichś bzdur?
Astarte: siedzisz tu tyle lat i wciąż Cię to rusza?
Astarte: słabo

gość_21519689: wibrująca_mrówka znowu zaczepiasz
wibrująca_mrówka: gość_21519689 znowu mnie zaczepiasz.
gość_21519689: wibrująca_mrówka <u-kop11>
gość_21519689: wibrująca_mrówka
wibrująca_mrówka: Astarte a jakoś tak lubię jak ludzie tłumaczą swoje dowcipy i wyzwiska zamiast śmiać się jak głupi do sera
gość_21519689: wibrująca_mrówka <u-kop10>
Sneaky_Snakes: mrowka ale do sera z dziurkami? 
Astarte: ludzi nie zmienisz.. szkoda zachodu

wibrująca_mrówka:
może nie, ale się pouśmiecham z jego tłumaczeń

gość_21519689:
gość_21519689: wibrująca_mrówka
SamaNieWiem: skąd to sie tu tyle tego nalazło
wibrująca_mrówka: przyszli bo ich zupełnie nie obchodzę i mnie ignorują bo mają lepsze zajęcia niż....
Astarte: albo się ich nie doczekasz
Sneaky_Snakes: ide zapalic... puszcze sygnaly dymne z wigwamu do moich pobratymcow ze mrowka najadla sie szaleju
SamaNieWiem: wibrująca_mrówka ah... szczerze współczuję
wibrująca_mrówka: Duszek_Poeta_ już nie jesteś taki wygadany jak przedwczoraj
gość_21519689: wibrująca_mrówka <u-kopa11>
gość_21519689: wibrująca_mrówka diabli cie nie wezmą
gość_21519689: wibrująca_mrówka
wibrująca_mrówka: gość_21519689 jesteś dziewicą?
Astarte: wibrująca_mrówka widzę wielbiciela masz
Astarte: dzień bez trola dniem straconym
gość_21519689: wibrująca_mrówka jestem aniołem
gość_21519689: wibrująca_mrówka stróżem duszka
wibrująca_mrówka: Astarte idzie przywyknąć
Astarte: wiem
SamaNieWiem: ja ciagle sobie wmawiam, że 85 % udaje debili a nie faktycznie nimi jest
Astarte: SamaNieWiem sam siebie oklamujesz?
gość_21519689: Ciekawe gdzie jest obrońca mrówka kciuk
Astarte: masz goryla?
Astarte: tez chce
***

Duszek_Poeta_: ja pijam earlgrey
Duszek_Poeta_: i ceylon z lidla
Duszek_Poeta_: po 79 centow
wibrująca_mrówka: Duszek_Poeta_ i alimentów nie płacisz
Duszek_Poeta_: za 50 sz
Duszek_Poeta_: wibrująca_mrówka drugi nikt cie nie pyta o zdanie
Duszek_Poeta_: a ty sie wtryniasz z alimentami
wibrująca_mrówka: opowiedz czemu 'drugi'
Duszek_Poeta_: zrob se dziecko i plac na nie
Duszek_Poeta_: a nie zazdroscisz innym
Duszek_Poeta_: drugi
Duszek_Poeta_:
wibrująca_mrówka: ty masz dziecko i płać na nie
SamaNieWiem: Duszek_Poeta_ no wez, tez jestem ciekawa skąd pseudonim "drugi"
wibrująca_mrówka: opowiedz czemu 'drugi'
wibrująca_mrówka: chyba że ZNÓW zamilkniesz
Duszek_Poeta_: po co mam sie powtarzac
Duszek_Poeta_: ja ty do znudzenia
Duszek_Poeta_: drugi
wibrująca_mrówka: bo od 3 dni nazywasz mnie 'drugim' a to powtarzanie się
wibrująca_mrówka: do znudzenia.
Duszek_Poeta_: `````
Duszek_Poeta_: drugi nie ciskaj sie a ty od 3 lat piszesz o alimentach
Duszek_Poeta_: zamknij dziub wkoncu
wibrująca_mrówka: a ty od 3 lat ich nie płacisz
Duszek_Poeta_: do znudzenia
Duszek_Poeta_: drugi
Duszek_Poeta_: ale ciebie niech to nie obchodzi
Duszek_Poeta_: nie pomozesz mi
wibrująca_mrówka: ale 'kasa w piątek to se liquid kupisz'
Duszek_Poeta_: wiec sie wal
Duszek_Poeta_: kupie
Duszek_Poeta_: cale kilka litrow
Duszek_Poeta_:
bede pil i sie kompal w nim
Duszek_Poeta_: hahahha
Duszek_Poeta_:
nie_podlę: duniu naucze cie chwytow obronnych
Duszek_Poeta_: podsluszek
Duszek_Poeta_:
kciukiem_w_mózg: och jak miło ^^
Duszek_Poeta_: gnido jedna
Duszek_Poeta_:
Duszek_Poeta_: dworsko
Duszek_Poeta_:
wibrująca_mrówka: btw. ile razy piszesz do mnie 'drugi' tyle razy myślę jakim mężczyzną jest DRUGI LEPSZY OJCIEC twojej córki
wibrująca_mrówka: ten który przy niej jest i sypia z twoją ex
nie_podlę: pierwszy to "twoja matka to kurrwa wibrująca_mrówka "
nie_podlę: duniu sprobuj
Duszek_Poeta_: nie_podlę ja grzecznie
wibrująca_mrówka: nie_podlę już zaorany, więc cichaj.
Duszek_Poeta_: a co mnie interesuje z kim sie moja ex puszcza
Duszek_Poeta_: wali mnie to jak splywa po mnie obowiazek alimentacyjny
Duszek_Poeta_: moze byc
wibrująca_mrówka: ''puszcza''
SamaNieWiem: :/
kciukiem_w_mózg: :-S
Nick85#23v2: kampinoska
Duszek_Poeta_: jak dla mnie moze nawet z diablem sypiac ... jest dorosla i ma jak chce
wibrująca_mrówka: ''puszcza się''
Duszek_Poeta_: drugi dorosnij wkoncu
wibrująca_mrówka:
Duszek_Poeta_: *Spirit* jaka pogoda u ciebie
Duszek_Poeta_: ???

***
[a]: cześć
[a]: jestem bohaterem w moim domu
kciukiem_w_mózg: [a]

kciukiem_w_mózg: gratuluję!

Tasha: gotowanie zupy w słoiki nie jest bohaterskie
bobi;: [a] uratowałes go porzed poozarem przestajac bawic się zapałkami?
wibrująca_mrówka: [a]
[a]: wymieniłem pęknięty digitizer w HTC 626
[a]: w sklepach z telefonami wołali za to 250 PLN
Duszek_Poeta_: ide od was bo sie zgarszam.... dobranoc drugi
bobi;: Duszek_Poeta_
bobi;: nie rób głupstw
wibrująca_mrówka:

28.02.19


Duszek_Poeta_:
piszcie anioly i diably
Duszek_Poeta_: drugi czesc #
Duszek_Poeta_:
SamaNieWiem: ja nie moge sie rozbudzic
Duszek_Poeta_: pobudzic przeczytalem
Duszek_Poeta_: ja zboczek hahahah

2.03.19

1,5min: Michał wyłaś z krzaków
Duszek_Poeta_: drugi wolaja cie

3.03.19


Duszek_Poeta_:
drugi nie machaj przeszczepami
Duszek_Poeta_:



Polecam także część pierwszą: Duszek_Poeta_: coraz czesciej jestem zdesperowany i przerazony czytajac codziennie czat (1/2)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.