poniedziałek, 4 marca 2019

"Czasoprzestrzeń kobiety" - recenzja spektaklu

W dzisiejszym odcinku doświadczycie przenoszenia wysokich struktur psychodeli ponad je same przy pomocy wpadania
i wypadania w substytut transu w celu relokacji percepcji bólu dupy na czacie. Enjoy.

***

gość_23302628:
dzień dobry
Magda.m-: gość_23302628 Dobry wieczor
gość_23302628: Magda.m-
santomaso1: gość_23302628 dobry
gość_23302628: santomaso1 Witam jak niewiele osób potrafi się po prostu przywitać

A jeszcze mniej potrafi poprawnie.

santomaso1: gość_23302628 to dlatego, ze wszedłeś na gosciu
gość_23302628: teraz na gościu bo tak dawno temu tu bywałm ,że zapomniałam nicka i wszystkich haseł
santomaso1: gość_23302628 to trzeba wymysleć nowy nick
gość_23302628: santomaso1 racja ,ale nie wiem czy jeszcze nadążam za czatem
gość_23302628: santomaso1 jestem żeby przypomniec sobie stare dzieje
motylanoga: gość_23302628 cześć kimkolwiek jesteś
gość_23302628: motylanoga pozycją na czatowej liście
motylanoga: gość_23302628 lubie różne pozycje
gość_23302628: motylanoga nie wątpię
motylanoga: gość_23302628 jak dawno temu tu bywałaś ? może już byłem
gość_23302628: motylanoga będzie z 7 lat
gość_23302628: motylanoga jeszcze istniał pokój -romantyczni
gość_23302628: motylanoga a od kiedy Ty bywasz?
motylanoga: gość_23302628 pamiętam wycinke pokoi , ale zapomniałem które wywalili no i stary interfejs w javie
gość_23302628: motylanoga zgadza się
gość_23302628: było coś takiego jak java
motylanoga: stare czasy
gość_23302628: owszem
gość_23302628: poznaję tylko tą mrówkę z tego pokoju
wibrująca_mrówka: tę.
santomaso1: gość_23302628 to ile on tu juz siedzi?
gość_23302628: ok tę
gość_23302628: no sporo musi skoro ja pamiętam
wibrująca_mrówka: santomaso1 może mnie zapytaj, plotkarzu.
gość_23302628: Pan mrówka ma coś wspólnego z fotografią może ?
wibrująca_mrówka: okej, gadajcie o mnie obok mnie
gość_23302628: wibrująca_mrówka to raczej pytanie do Cię
wibrująca_mrówka: no patrz, nie zauważyłem żeby DO MNIE ktoś pisał
gość_23302628: trzeba czytac ogół
CaptainObvious: mrów, gość mówi szczerze
wibrująca_mrówka: trzeba było ukończyć szkołę.
CaptainObvious: i nie widzi, że chodzi Ci o santomaso
wibrująca_mrówka: tam uczą jak się zwracać do kogoś
santomaso1: gość_23302628 zawsze był taki nieprzyjemny?
gość_23302628: santomaso1 tak
wibrująca_mrówka: Pan Kapitan pisze na czacie
wibrująca_mrówka: Pan Kapitan patrzy na nich
Magda.m-: gość_23302628 Mozna sie bylo spodziewac
wibrująca_mrówka: Pan Kapitan zauważa jakie to idiotyczne?
CaptainObvious: od gościa nie
wibrująca_mrówka: nie no, Cap jest bystry, pewnie zauważa co do niego mówię.
wibrująca_mrówka: w ten idiotyczny sposób
CaptainObvious:
oczywiście
CaptainObvious: ale biorę pod uwagę różne możliwe zabiegi językowe od gości
CaptainObvious: i brak wiedzy o kontekście
he_his_AvPD:
wibrująca_mrówka nieprzyjemny? złoty człowiek i do tego dużo ćwiczy



gość_23302628: Magda.m- na pierwszy rzut sprawia wrażenie mało przyjemne
Magda.m-: gość_23302628 Dzieki
CaptainObvious: a teraz nie mówi o magdzie?
wibrująca_mrówka:
nie no, będą mi dupę obrabiać. przy mnie
wibrująca_mrówka: i narzekać że to ja tu jestem nieprzyjemny i nie okazuję kultury
gość_23302628: a jednak czyta ogół cwaniak jeden
wibrująca_mrówka: CaptainObvious patrz. trzech ludzi, kilka pytań, żadne do mnie
alcy_______: wibrująca_mrówka, mam pytanie: czemu nikt nie ma do ciebie zadnych pytan? :/
wibrująca_mrówka: alcy_______ nie wiem, pewnie boją się że powiem im coś sprzecznego z plotkami jakie o mnie rozpowiadają
alcy_______: wibrująca_mrówka, czeso portkami, tchorze :/
Magda.m-: gość_23302628 Malo. Podobno prowadzi bloga typu "zawartosc czatu" w rozumieniu tego co faktycznie sie dzialo
wibrująca_mrówka: PODOBNO
wibrująca_mrówka: podobno mam blog
wibrująca_mrówka:

Damn, w styczniu 2019 była tego taka pewna:


Magda.m-:
Na prawde uwazaj bo nie ma co a pozniej zjawi sie tu komitet guru i oppublikuje na blogu
Magda.m-:
Jeden stad prowadzi blog
Magda.m-:
80% teksti tam to hate


A w marcu 2019 już tylko ''podobno'' blog z tym co ''faktycznie'' się działo.

gość_23302628: wibrująca_mrówka to rozwiej plotki i potwierdz albo zaprzecz i zakończ
gość_23302628: wibrująca_mrówka chyba masz jakiś głos
wibrująca_mrówka: gość_23302628 o, nauczyłoś się do mnie mówić, brawo.
gość_23302628: wibrująca_mrówka tępy kołek nic poza
wibrująca_mrówka: gość_23302628 mam jakiś głos. podobno.
CaptainObvious: ah, uwielbiam ludzi, którzy zamiast argumentów skaczą w obelgi
CaptainObvious: takie dojrzałe
CaptainObvious: takie wnikliwe
CaptainObvious: almette
santomaso1: gość_23302628 jest dawny znajomy, masz sie o kogo zaczepić, widzę
wibrująca_mrówka: btw. jeśli nikt nie może SPRAWDZIĆ czy mam czy nie, to może powinien przestać rzucać na różnych czatach ''podobno''
wibrująca_mrówka: bo od takiego ssłowa zaczyna się większość plotek
gość_42007702: wibrująca_mrówka nie jąkaj się
wibrująca_mrówka: o, kolejny
wibrująca_mrówka: C-C-Cap p-p-pomusz...
wibrująca_mrówka: o-o-oni s-s-siem rozmnażajo!
CaptainObvious: mrów - ja gości nie czytam bo ich nie rozróżniam
CaptainObvious: jeden coś powie głupiego, wszyscy obrywają
wibrująca_mrówka:
Magda.m-: gość_23302628 Mnie raz bardzo zaskoczyl ustanawiajac "rodzaj rekordu" czat "wprowadzajac" sie w stan, w ktorym odpisywal innej osobie przez okolo 5-7 minut co 15 sekund tylko jedno slowo : "NIE!"
wibrująca_mrówka: 5-7 minut? co 15 sekund?
Ej! nie wysyłaj tylu GIFów na raz bo wypowiedź zostanie zablokowana.
wibrująca_mrówka: omg
wibrująca_mrówka: ona jest.. ja pier.. nie. no nie

Zdaje mi się, że niektórzy tutaj nie potrafią liczyć.

Niby 80% hate, ale 90% bloga to cytaty. Podobno. :P

12.01.19


Rozmowa zawiera się w zapisach z godzin:
1:16, 1:39, 2:00, 2:47.
Magda.m- udzielająca się i obecna w rozmowach zanotowanych o godzinach: 00.19, 1:16, 1:39, 2:00, 2:47, 3:27.
Całość
zaczęła się około 00:50, a skończyła około 2:20.
Tak wnioskuję z ilości tekstu i godzin zapisów.


Około godziny 1:25 - prawda

Shaman.:
Jeżu, oni tak od pół godziny


Około godziny
1:55 - kłamstwo

Magda.m-: Pieśniarz mozecie juz to sjanczyc? nie wazne kto zaczal i szczegolnie po 20 minutach

Tuż po 2:00

Shaman.: To już godzinę.
alekicz: Dopiero 2.
alekicz: Do rana daleko.


Przy okazji wyjaśnijmy sobie tę akcję, też z 12.01.19:


Magda.m-:
wibrująca_mrówka Twoje proby wchidzenia na priva mojego sa domniemane a mnie to nie interesuje bo pogadsc inaczej potrafie
Magda.m-: Nie pamietasz raczej tego
wibrująca_mrówka: Magda.m- nie wchodziłem do ciebie na priv nigdy i nie znasz znaczenia słów, których używasz.
wibrująca_mrówka: takich jak ''domniemane''

Magda.m-
: wibrująca_mrówka Pod innym nikiem a nie placz juz bo.gorzej juz z toba byc nie moze
Magda.m-: JAK ZWYKLE
wibrująca_mrówka: pod jakim?
wibrująca_mrówka: powiedz nam wszystkim
Magda.m-: wibrująca_mrówka mam to gdzies nie zapisuje nikow wymoczku ale patrze co dakej sie z nimi dzieje


Nigdy nie zapraszałem jej na priv. Choć z nią na nim rozmawiałem raz. Dnia 21.01.19 r.

Widzicie, paranoicy, im bardziej wyobrażacie sobie, że na was czyham, tym zabawniej potem wyglądają takie sytuacje jak ta. Kiedy taka Magda.m- czyta kłótnię, którą prowadzę na innym nicku, ale w swoim stylu, w tym taką o użycie 'witam', po czym ZAPRASZA MNIE na priv, opowiada mi o moim blogu, tym, że należy unikać mnie i mojej bandy, a potem dodaje:

Magda.m-:
Jak cos - trzymam Twoja strone tutaj


Motto?


Pozwolę sobie zakończyć cytatem z pracy Pani Magdy pt. Teoria re-inicjacji względnej wraz z przewagą mózgu - tak zwane SZATOWANIE: ''Niestety prawda jest dość bolesnym doświadczeniem (...).''

Powiązany wpis:
Wersja skrócona przebiegu działań wojennych pomiędzy Bardem a Kronikarzem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.