sobota, 23 marca 2019

...i bombelek bęc!

Elegia._: wibrująca_mrówka Ty jesteś tatą?
kciukiem_w_mózg: tak, przejął czatowe obowiązku
wibrująca_mrówka: oczywiście że ja.
Elegia._: kciukiem_w_mózg czy wibrująca_mrówka to Twój monsz?
wibrująca_mrówka: nie, jestem ateistą.
kciukiem_w_mózg: nie
Elegia._: Mam na myśli chop Twój

kciukiem_w_mózg:
też nie.

wibrująca_mrówka: nie, łączy nas tylko seks
kciukiem_w_mózg: jesteśmy dwoma stronami tego samego medalu po prostu
kciukiem_w_mózg: yin i yang

Powiązany wpis: [a]: CZATeria - "W krzywym zwierCZATle" [nutki]

Elegia._: kciukiem_w_mózg spoczko, tak myślalam tylko luzno
Elegia._: kciukiem_w_mózg masz na myśli, że to druga mama Twej córy? (L są ok dla mnie) czy, po prostu, że też mama? Sorry, czasem trudno odczytać sens
kciukiem_w_mózg: że jest czatowym tatą i że jesteśmy do siebie podobni
Elegia._: teraz nie może już być więcej nieporozumień

kciukiem_w_mózg:
Elegia._

wibrująca_mrówka:
zostałem mamą?

kciukiem_w_mózg: w jeden dzień na pewno jesteś mamą

wibrująca_mrówka:
w piątek i przez pół soboty. tak się umawialiśmy przecież.

Elegia._:
wibrująca_mrówka sorry... Zaglądam od niedawna
kciukiem_w_mózg: Elegia._ gdyż Mrówka to facet

kciukiem_w_mózg:
przez sześć dni w tygodniu

Elegia._:
Już wiem!
Elegia._: To takie trudne czasem rozpoznać płeć na czacie
wibrująca_mrówka: a to za mało pisałem z końcówkami odpowiednimi?
***
wibrująca_mrówka: eh, kobiety. wszystko im trzeba mówić
SzklanyCzłowiek: Te kobiety, takie dziwne...
SzklanyCzłowiek: Same nie wiedzą czego chcą...
SzklanyCzłowiek: Niektóre nawet nie wiedzą kim są
Miasma: wiedza
Miasma: tylkoi Ci nie powiedza
Miasma: faceci za to wiedza kim sa, maja tak szeroka palete by wybrac, sportowiec, policjant, drwal, wojskowy
kciukiem_w_mózg:
wibrująca_mrówka: a potem i tak kobiety robią z nich durni.
Miasma: tez bym robil gdybym mial kobiece talenty w sobie
wibrująca_mrówka: nauczyć cię?
Miasma: haha yes please
wibrująca_mrówka:
kciukiem_w_mózg: mnie wreszcie naucz
wibrująca_mrówka: jak rzucisz palenie. to może.
wibrująca_mrówka: ale pamiętaj: to nie w tobie leży problem, to coś w nim.

Powiązany wpis: Polecamy się na wieczory kawalerskie, panieńskie, Walentynki oraz rocznice

kciukiem_w_mózg: czyli umrę jako facet
kciukiem_w_mózg: na raka płuc
wibrująca_mrówka: a ja jestem matką.
kciukiem_w_mózg: cesarzową!
wibrująca_mrówka: widzisz? przewidział to!
kciukiem_w_mózg: też muszę wyciągnąć zatem
kciukiem_w_mózg: prawie na stówę będzie to błazen
wibrująca_mrówka: jakbyś wyciągnął wcześniej to nie byłoby tego bigosu


Powiązany wpis:
''Zaufaj mi, poszukaj głębiej, odkryj swoje ja!'' ~Księżniczka i Mrówka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.