poniedziałek, 25 marca 2019

Starożytne Prawo Czatu

wibrująca_mrówka: ja już się pokazałem z tej lepszej strony, twoja kolej może
wibrująca_mrówka: tylko pamiętaj, że pod jednym nickiem możesz zrobić dobre wrażenie tylko raz
Ywywyw: Ja nie wiem która strona jest lepsza

wibrująca_mrówka: chyba ta która się częściej uśmiecha
Ywywyw: to obie mam lepsze
wibrująca_mrówka: o, to miło mi cię poznać

Oak_Bluffs: wibrująca_mrówka
Oak_Bluffs: a skoncz juz pi33rdolic idioto
wibrująca_mrówka: Oak_Bluffs ssij babo z wąsem.
Ywywyw: Oak_Bluffs czemu ziomka obrazasz jak to on tu jest od obrażania

Oak_Bluffs: Ywywyw mam cos z deklem tyle l;at na czacie z schizofrenia
wibrująca_mrówka:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.