wtorek, 10 października 2017

''Szczotka do włosów jest przyrządem do pielęgnacji włosów (modelowania oraz czesania).''

wibrująca_mrówka: czekam na paczkę
wiosenna79,: co będzie w paczce?
wibrująca_mrówka: serio cię interesuje?
wiosenna79,: ja lubię paczki
wibrująca_mrówka: perfumy i szczotka do włosów
wiosenna79,: dla kogo?
wibrująca_mrówka: świetne pytanie
wiosenna79,: prozaiczne
wibrująca_mrówka: robię sobie prezent z okazji tego, że mam pieniądze

wiosenna79,:
a po co Tobie Mrówku szczotka do włosów swoją drogą?

wibrująca_mrówka: ''po co tobie szczotka do włosów''
wibrująca_mrówka: yyy
wibrująca_mrówka: do włosów?
wiosenna79,: no w tej paczce?
wibrująca_mrówka: bo ją kupiłem i chciałbym aby do mnie dotarła bo... ją kupiłem?
wiosenna79,: ja jestem jakaś inna....
wiosenna79,: ani kasa ani uroda ani auto w tle nie działają na mnie
wiosenna79,: za to działa wizja szczotki do włosów
wibrująca_mrówka: jesteś jakaś inna i jak coś kupujesz to nie chcesz żeby ci to przysłali?
wiosenna79,: bo bardzo lubię włosy
wiosenna79,: a nie w tę stronę Mrówku
wibrująca_mrówka: a w którą?
wibrująca_mrówka: bo już nie rozumiem..
wiosenna79,: i dobrze
wiosenna79,: nie będziesz miał czego schować w pamięci.
wibrująca_mrówka: oj zdziwiłabyś się
Lord_Przedświt: wiosenko, a włochaczy?
wiosenna79,: a nie- tego to nie nie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.