wtorek, 31 października 2017

''Nasza mama jest wspaniała. Wstaje bardzo wcześnie z rana. Lubi, gdy jest czysto wkoło, ciągle śmieje się wesoło.''

Kontynuacja notki: Lenistwo też.

***

wibrująca_mrówka: Nieznajomaa20 posprzątałaś ten syf?
Nieznajomaa20: tak
wibrująca_mrówka: yeah
wibrująca_mrówka: inaczej matka dałaby szlaban na studiowanie
Nieznajomaa20: Ale ty zabawny
Nieznajomaa20: i nie mów o mojej mamie matka
wibrująca_mrówka: a jak mam mówić? teściowo?
Nieznajomaa20: mama
wibrująca_mrówka:
Sweet___revenge: nigdy nie rozumiałam, co ludzi oburza w słowie "matka"
wibrująca_mrówka: a to zwyczajne słowo ''matka'' ma teraz zły wydźwięk i trzeba używać słowa na poziomie 6 latka?
wibrująca_mrówka: to może od razu mówmy: mamusia albo lepiej: mami!!!
Lord_Przedświt: Nieznajoma, Mrówka ma rację. "Matka" to standardowe słowo bez żadnego negatywnego nacechowania.
Lord_Przedświt: "Mama" jest używane tylko przez osoby bliskie.
Nieznajomaa20: Aha
wibrująca_mrówka: a wszelkie mamusie i mamy to takie zdrobnienia itd.
Nieznajomaa20: W ogóle niech się odwali
Nieznajomaa20: Bo mnie juz wkurza
wibrująca_mrówka: Lordzie, więc czuję się jej bliski
Lord_Przedświt: Przyjacielu domu
Sweet___revenge:
wibrująca_mrówka:
Nieznajomaa20:
Lord_Przedświt: No już, nie dąsaj się. Ciekawą pogodę mam(y).
Sweet___revenge: Nieznajomaa20 oj, nie obrażaj się, tylko żartowal 

https://media.tenor.co/images/d699575f33086abe09407aa389db9dda/raw

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.