sobota, 28 października 2017

Lenistwo też.

Nieznajomaa20: Nie chce mi siesprzatac
Nieznajomaa20: mam za duzo rzeczy
Nieznajomaa20: wszedzie
wibrująca_mrówka: zostań patologiczną zbieraczką, menelką i nieróbką
wibrująca_mrówka: to rozwiąże twoje problemy
Nieznajomaa20: se zostan
robejro: jakich rzeczy, bielizna ci sie wala w pokoju?
pan_tyldowski: sztuka starozytnich slowian kwitnie

pan_tyldowski: a nowoczesna jest jako badziewie antypolskosci nazwana
Nieznajomaa20:
hahah
Nieznajomaa20: robejro nie
Nieznajomaa20: papierki jakies
Paula24576: co tam??
Nieznajomaa20: spoko paula
Nieznajomaa20: sprzątam
wibrująca_mrówka: Paula: ja też. i mam depresję.
wibrująca_mrówka: wróćmy do tematu sztuki
robejro: Paula24576 ty tez masz pelno brudnej bielizny na podlodze w pokoju?

Paula24576: Robejro niestety nie
Nieznajomaa20:
ja mam depresje z powodu sprzatania
Nieznajomaa20: i musze odkurzyc jeszcze
Nieznajomaa20:
pan_tyldowski: sztuka jes alternatywa do wiary i ucieczka w pewien rodzaj mystyki

pan_tyldowski: uczy tolerancji i wyrozumialosci i poszerza horyzonty i spektrum farb teczy
pan_tyldowski: ale niektorzyyy wola czarno biale
pan_tyldowski: nie rozprasza ich to tak bardzo
wiosenna79,:
Nieznajoma po co się zmuszasz?
Nieznajomaa20: bo syf
robejro: mama niech ci posprzata

robejro: ty sie na swiat nie prosilas
Nieznajomaa20: chyba ty
wibrująca_mrówka:
i właśnie dlatego chorzy psychicznie muszą potem walczyć o to by być traktowani poważnie i zmagać się z ludźmi ''uśmiechnij się to ci przejdzie''
Nieznajomaa20: wibrująca_mrówka aha dzieki za info
Nieznajomaa20: robejro wlasnie

Nieznajomaa20:
sie wyprowadze to kupie szafe duza
Nieznajomaa20: i bedzie fajnie
wibrująca_mrówka: bo depresje się ma ''bo się nie chce dupy ruszyć i posprzątać co się nabałaganiło'' a nie przez poważne problemy i urazy
Nieznajomaa20: wibrująca_mrówka gdzies to mam
wibrująca_mrówka: i właśnie o tym mówię
Nieznajomaa20: se mów
Spirit*: Dobrze mowi
Spirit*: Mrowek
Nieznajomaa20: ja jego bełkotu nie ogarniam
pan_tyldowski: to se o sztuce pogadalismy, kreatywny chaos mlodej jest wazniejszy
gość_51954500: Nieznajomaa20 masz depresję?
gość_51954500: Depresja jest bardzo poważną chorobą
Nieznajomaa20: Ja nie mam
Nieznajomaa20: depresji
robejro: ale ona jest niepowazna
robejro: wiec nie ma depresji
Nieznajomaa20: o co chodzi
Nieznajomaa20: jakis glut mialam w herbacie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.