poniedziałek, 2 października 2017

Ile kalek widzisz na obrazku?

duszek_poeta_: za 1,5 h mam autobus
duszek_poeta_: do osrodka musze jechac
duszek_poeta_: po kasiore
duszek_poeta_: jak zwykle nikt nas nie odbierze
duszek_poeta_: trzeba kombinowac
duszek_poeta_: ale maja wolne samochody
duszek_poeta_: a nie po deszczu trzeba leciec
wibrująca_mrówka: a potem napisz, że nic nie mówisz o swoim żałosnym życiu i nikogo to ma nie obchodzić
duszek_poeta_: to taki udreczenie
duszek_poeta_: czlowieka
***

Arek_BTM_85:
jak poradzic sobie ze strachem o odejscie kobiety ??
wibrująca_mrówka: dorosnąć
clauso: zostaw ja
clauso: proste
wibrująca_mrówka: rzuć ją pierwszy i bądź sam całe życie - wtedy nikt od ciebie nie odejdzie
wibrująca_mrówka: faktycznie proste
Arek_BTM_85: jakby mnie tak psycholog prowadzil jak wy tu.... to masakra hhehrhe
wibrująca_mrówka: to chyba dlatego nikt mnie nie słucha
wibrująca_mrówka: daję za trudne rady jak:
wibrująca_mrówka: dorośnij i zdobądź poczucie własnej wartości, pamiętaj że twój partner też ma wybór, bądź dobrym
i rozsądnym człowiekiem, staraj się codziennie a nie tylko raz do roku, nie rób z siebie ofiary losu jak duszek_poeta i nie czekaj biernie bo życie nie zsyła cudów tylko kopy w dupę..
Arek_BTM_85: a gdzie empatia zrozumienie
wibrująca_mrówka: w menu u chińczyka
wibrująca_mrówka: bo to podobno taka zupa z Azji
Arek_BTM_85: czyli u kobiet tego brak ?
wibrująca_mrówka: mnie pytasz?
wibrująca_mrówka: ja nie wiem, mam 17 lat i kobiety widziałem tylko na obrazkach
***

duszek_poeta_: zastanawiam sie czy masz blokade przy wozku zeby nie zjezdzal sam z podjazdow
duszek_poeta_: nowoczesny moze masz???
duszek_poeta_: z silownikiem zeby nie meczyc sie

duszek_poeta_:
ciekawe na jaki dystans pozwala ci ogniwo litowo jonowe
duszek_poeta_: po schodkach do klatki schodowej sie wczolgujesz czy spoldzielnia ci podjazd zrobila

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.