sobota, 23 września 2017

Sausage Party

wibrująca_mrówka: Lordzie.
Lord_Przedświt: Mrówko.
Kropik: elo
wibrująca_mrówka: no elo, ciebie też mam dołączyć do listy znajomych?
Kropik: będę zaszczycony a moja rodzina w podzięce przez kolejne pokolenia będzie służyć twojej aż po wieki za ten dar
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: więc cześć Kropik
Lord_Przedświt: yołas
wibrująca_mrówka: chałwa z tobą
Kropik: z tobą też
wibrująca_mrówka: pewnie jesteście ciekawi po co was wszystkich tu zebrałem o tej porze
wibrująca_mrówka: otóż, małżonka przedstawiła mi dziś problem o którego istnieniu nie miałem pojęcia, z tego powodu mam do was pytanie
wibrująca_mrówka: czy mężczyźnie wypada pić przez słomkę?
Lord_Przedświt: Mnie to nie oburza.
przystań: meżczyźnie wypada sikać na siedząco
wibrująca_mrówka: przystań ale czy przez słomkę?
wibrująca_mrówka: w sumie anatomicznie patrząc.. to jest poniekąd rurka
przystań: a niech pije przez słomkę, nie widze żeby to było jakos szczególnie mało męskie
wibrująca_mrówka: no podobno jest to problem podobny do publicznego jedzenia banana przez kobiety
Kropik: co za różnica przez co pijesz ważne by się napić
wibrująca_mrówka: Kropik czuję że zostaniemy kumplami
Kropik: mrówek nie wyobrażaj sobie za dużo
wibrująca_mrówka: Indomitus_Rex też sie wypowiesz?
Indomitus_Rex: hm? w jakiej kwestii?
Kropik: Mam rozwiązanie
Kropik: Najlepiej pić przez rurkę od grzejnika
Indomitus_Rex: z rurką? mi to tito i tyn tyryn tyn
Kropik: Indomitus_Rex dokładnie
Kropik: już widzę te reklamy z rurkami dla mężczyzn jakkolwiek to nie brzmi
wibrująca_mrówka: no mi też to tyn tyryn tyn do chwili aż się dowiedziałem, że podobno mężczyźni obawiają się słomek!
bo słomki niwelują męskość! szok
Indomitus_Rex: ale jeśli mowa o spodniach to juz zło
Indomitus_Rex: a... e?
swiat_sie_wali: zależy co przez tą słomkę przelatuje
przystań: piwo
wibrująca_mrówka: swiat_sie_wali uwierz, że to co na jej początku, na końcu smakuje zupełnie tak samo.
Indomitus_Rex: są takie słomki z węglem i filtrami, ze możesz pić wodę nawet z kałuży - to takiej rurki raczej bym się użyć nie obawiał
wibrująca_mrówka: słomki górą - w knajpach nie domywają szklanek
swiat_sie_wali: a fe a fe a fe
wibrująca_mrówka: Indomitus_Rex po prostu kobita mi zwróciła uwagę że mężczyźni z jej otoczenia odmawiają używania takowych i są zniesmaczeni wręcz propozycją
Kropik: dziwne
wibrująca_mrówka: i generalnie zrobiliśmy internetowy risercz i faktycznie
wibrująca_mrówka: mężczyźni nabijają się z mężczyzn pijących przez słomkę
wibrująca_mrówka: zwłaszcza piwo
wibrująca_mrówka: i zwłaszcza z sokiem
Lord_Przedświt: ee, regionalizmy, "grupowizmy" i inne takie...
Indomitus_Rex: wibrująca_mrówka Hm... generalnie piwa nie pijam, więc... tak... ale poza tym jeśli mogę sie napić z kubka normalnie, to wolę tak - szybciej leci
Kropik: od dziś piję wszystko przez słomkę
Kropik: zobaczymy
wibrująca_mrówka: Kropik no zrób eksperyment bo ja nie zauważyłem nigdy krzywych spojrzeń
Lord_Przedświt: może myślą, że taki na wózku inaczej nie może
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: Lordzie, wygrałeś dziś internet
Lord_Przedświt: Ekstra!
Kropik:
Lord_Przedświt: Nagroda byłaby nie od rzeczy
wibrująca_mrówka: nagrodą jest wieczór ze mną
wibrująca_mrówka: jeden kufel
wibrująca_mrówka: dwie słomki
Kropik: jeden kufel zimnego soku jabłkowego
Lord_Przedświt: OK, tylko nie wypuszczaj bąbelków przez swoją
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: obiecuję, że nie będę
Kropik:

Wszystko zależy od tego JAKIE to słomki...



***


mikielini:
przystań: mikielini a ty też cierpisz na insomnię?
mikielini: niet
mikielini: po prostu znalazlem sppoko rozmowczynie
mikielini: co prawda pracuje w Policji ale co zrobic
przystań: to kajdanki juz macie
Lord_Przedświt: kiepsko, te policyjne są bez futerka
wibrująca_mrówka: Lord_Przedświt

przystań: marynarz a ty w kazdym porcie masz żonę?
marynarz#12: o ile przystań pozwoli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.