niedziela, 3 września 2017

Odkrycie na miarę współczesnej Psychologii

zenekzzapłotu: tutaj bywa wibrująca mrówka?
**szuszu**: zenekzzapłotu bywa całe mrowisko
zenekzzapłotu: serio pytam
Eddvn: zenekzzapłotu bywa wibrujaca idiota
Eddvn: Ale dawno nie było
Eddvn: Może dziś przyjdzie
**szuszu**: nie ubliżać innym

_bazuka: a zwlaszcza nieobecnym
**szuszu**: _bazuka dokładnie

zenekzzapłotu:
bo jeśli tak to możecie swoje wpisy znależć na jego blogu

zenekzzapłotu: ja włąśnie je znalazłem
zenekzzapłotu:
robi screeny mrówka i je zamieszcza na swoim blogu (nie screeny, a zapisy)

zenekzzapłotu: pitoland blogspot
Tasheńka:
no co Ty
Tasheńka: naprawdę?
Tasheńka: niemożliwe!
**szuszu**: zenekzzapłotu żartujesz?
Eddvn: zenekzzapłotu to debil
Tasheńka:
wiedzma___:
jack_33: zenekzzapłotu ale odkrycie
zenekzzapłotu: Eddvn ignor
Eddvn: zenekzzapłotu nikt się czaterii do dupy nue dobral
zenekzzapłotu: wybaczcie ale nie pisze z takimi kretynami jak Eddvn
zenekzzapłotu: odkrycie jest
zenekzzapłotu: dawno tutaj nie zagladałem
jack_33: robi sceny z za plotu

**szuszu**: jack_33

Tasheńka: wszyscy o tym wiemy
Tasheńka: serio
zenekzzapłotu: tak tyle ze ja z rok
zenekzzapłotu: tutaj nie pisałem
Tasheńka: blog jest dłużej (od stycznia 2014)
zenekzzapłotu: leśne licho obniżył poziom pokoju
Tasheńka: naprawdę?
Tasheńka: od dawna go tu nie ma
zenekzzapłotu: dlatego nie miałem zamiaru być na pokoju w którym taki zboczeniec jak leśne licho przebywa
zenekzzapłotu: tyle w temacie
Tasheńka: aaa
Tasheńka: że takie buty
**szuszu**: zenekzzapłotu a Ty go podnosisz
zenekzzapłotu: **szuszu** nie przesadzaj
zenekzzapłotu: sam to sobie napisałeś
zenekzzapłotu: to nie moja słowa 
jack_33: Love and Peace na pokoju
**szuszu**: zenekzzapłotu no nie bądź taki skromny
zenekzzapłotu: **szuszu** daruj sobie te złośliwości
Tasheńka: podsumowując, wszyscy wiedzą o blogu a problem z nim mają elementy pokroju Oak 
zenekzzapłotu: ten to w ogóle
*** trochę później ***
zenekzzapłotu: czesc jak na razie
zenekzzapłotu: i tak tu drugi raz nie zajrze
zenekzzapłotu: w sumie zmieniam nick i rzadko będę sie udzielał
Tasheńka: no cóż
zenekzzapłotu: nie mam zamiaru aby jakiś głąb mrówka robił screny z tego co pisałem i je publikował
_bazuka: nie mysl o tym
Tasheńka: aż tak się wstydzisz tego co piszesz?
zenekzzapłotu: nie w tym rzecz
Tasheńka: no chyba jednak tak
zenekzzapłotu: moje pisanie moja jakby twórczość
Tasheńka: omg, kolejny
_bazuka: przeciez czlowiek ma prawo zmieniac poglady
zenekzzapłotu: tak to uważam
jack_33: zenekzzapłotu troche dystansu
zenekzzapłotu: odpada
zenekzzapłotu: potem ktoś mi będzie wyskakiwał z czymś co pisałem wiele czasu temu
zenekzzapłotu: miłego dnia cześć

***

Ciekawe co zrobi gdy się dowie, że ludzie z którymi rozmawia mają coś takiego jak PAMIĘĆ.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.