sobota, 23 września 2017

''Lepsze gorzkie szczęście niż szare i nudne życie''

TECHNIK0: Zawsze chcialem sie wybrac w podroz do okola swiata
LEGION.;.: nie chciales tak naprawde
TECHNIK0: Chcialem
LEGION.;.: gdybs chcial to teraz opowiadalbys jak bylo
LEGION.;.: z momentami czy bez

LEGION.;.: itd.
wibrująca_mrówka: możesz
wibrująca_mrówka:
na czaterii są pokoje Międzynarodowe
wibrująca_mrówka: Zagraniczne
LEGION.;.:
swiat_sie_wali: ha ha
wibrująca_mrówka: szczerze powiem - nigdy nie byłem
LEGION.;.:
TECHNIK0: Ale tamto ci ludzie sa jacys inni

TECHNIK0: Takze tego
LEGION.;.:
tez sie wybierz kiedys
wibrująca_mrówka: nie, ja nie marzę o podróżach
swiat_sie_wali: czaj i koc wystarczy
wibrująca_mrówka: dokładnie
wibrująca_mrówka: miło że pamiętasz

TECHNIK0: Nie pojade bo by mi nie starczylo prochu z calego swiata
LEGION.;.:
skoro juz ustalilismy jak to wyglada w sprawie marzen nie pozostaje nam nic poza tym by dzialke podroznicza zostawic dyziowi
swiat_sie_wali: to usyp sobie kontury kontynentów na stole i zasuwaj noskiem zwiedzajac wszystko do okoła
TECHNIK0: To nie to samo
swiat_sie_wali: ale pewność że wystarczy
TECHNIK0: A kto wie
wibrująca_mrówka:
LEGION.;.:
wibrująca_mrówka: ok, to teraz ja coś dorzucę
wibrująca_mrówka: kupiłem sobie kubeczek, w którym piję teraz herbatę
wibrująca_mrówka: jest na nim napis:
wibrująca_mrówka: Free your mind and go where you want
LEGION.;.: pijesz herbate czy napoj potocznie nia zwany?
wibrująca_mrówka: napój potocznie zwany herbatą.
LEGION.;.: ok
wibrująca_mrówka: z naczynia potocznie zwanego kubkiem
LEGION.;.: dopytalem poniewaz jestem jej namietnym smakoszem
wibrująca_mrówka: ryjem o potocznej nazwie morda.
LEGION.;.: spoko
LEGION.;.:
LEGION.;.: wyczerpuja odpowiedz

LEGION.;.: c*
wibrująca_mrówka:
po prostu uznałem że mój kubek i ten temat razem - to ironia
LEGION.;.: i slusznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.