środa, 6 września 2017

Czaterianki z Księżyca

XXX: Dziś pełnia?
Mrówek: nie wiem
XXX: Ja też nigdy nie wiem...
Mrówek:
nie wiem i nie interesuje mnie to

XXX: :)
XXX: Mnie tez nigdy nie interesowało , ale wydaje mi sie, ze podczas pełni mam jakieś takie sny dziwne...

Mrówek:
z powodu tego że wszechświat tak wygląda?

XXX: No masz racje przesadzam ...:)
Mrówek:
jak zawsze

XXX: Ale ogrodnikiem nie jestem ;p
Mrówek:
jak zawsze mam rację i jak zawsze przesadzasz. a to był suchar.

XXX: Chyba nie ma żartów , których nie znasz :)
Mrówek:
pewnie tak, bo wszyscy opowiadają w kółko te same i słabe

XXX: Ja tez słabe?
Mrówek:
też

XXX: Zawsze bylam dobra w opowiadaniu żartów , musisz byc bardzo oczytany w tych kawałach skoro wszystko znasz
Mrówek:
jak wyżej

XXX: Rozumiem :)
XXX: Wiesz, ze Cie lubie?

Mrówek:
mhm

XXX: :))

***


XXX: Wiesz co, nie przesadziłam wczoraj ...:)
Mrówek:
to nie mój problem co sobie wmawiasz

XXX: Nic nie wmawiam, stwierdzam tylko fakty :D
Mrówek:
może wróć jak dorośniesz

XXX: Wczoraj pewnie była pełnia :) Śnił mi się mój były , z którym ostatni raz sie widziałam 4lata temu..... I nie wiem dlaczego...o nim ostatnio nie myślałam ... Mnie sie rzadko coś śni , dlatego jak już coś mi się przyśni to wierzę,to mysle ze ma jakieś znaczenie ...
Mrówek:
Pełnia: 11 luty 2017 01:33:58, wczoraj był 9, chcesz jeszcze coś dodać?

XXX: Ja jestem w Niemczech, Moze tu wczesniej
Mrówek:
i co, masz jakiś inny Księżyc? xD

XXX: :D Nie :D Dobra moja teoria o snach została obalona przez Mró :D Źle mi sie wydawało w takim razie

***

Ciekawostka:
Na babskich stronach o Księżycu piszą, że ma wpływ na depilację nóg.

Na stronach dotyczących astrologii opisują antyczne bóstwa i ich obszary działania, przypisują im także księżyce i planety, których trajektorie i oddziaływanie badają, by potem łącząc to w jedną całość, stworzyć personalny horoskop dotyczący różnych dziedzin życia.

Paradoksalnie... Co brzmi rozsądniej?


Myślicie, że jak zacznę przekonywać, że na moje życie ma wpływ któryś z 62 księżyców Saturna, to wezmą mnie za idiotę?
Po co się rozdrabniać - jestem pewien, że w Układzie Słonecznym jest bryłka skał odpowiedzialna za roztrzaskanie się mojego ulubionego kubka, bo akurat gdy zmywałem weszła w mój znak zodiaku.


Odpowiedzialność za idiotyczność poniższej ilustracji do notki zwalam na to, że dziś pełnia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.