środa, 13 września 2017

przez_szybę: miałam także kiedys urojenia

Polecam wcześniejsze powiązane wpisy:
przez_szybę: same ideały a brak realiów

Niska samoocena - śpiewka na każdą okazję


20.05.17
tuż po:

Psychologiczna wiedza tajemna - okres wyrąbany w kosmos (1)
Psychologiczna wiedza tajemna - okres wyrąbany w kosmos (2)
Psychologiczna wiedza tajemna - okres wyrąbany w kosmos (3)

W tej notce doczytacie jak przez_szybę postrzega poprzednią rozmowę i jak krótką ma pamięć.

W środkowej części rozmowy, 20.05.17:
przez_szybę: może boleć (podczas okresu) ale zacjowujesz się tak jak zawsze
przez_szybę: tylko głupie baby twierdzą inaczej
przez_szybę: i panowie którzy mają niższy próg bólu
Xetarcos: i obraziła większość kobiet :3 w tym masę mądrych

Pod koniec rozmowy, około godziny później, nadal 20.05.17:
przez_szybę: dzis mnie wiele razy obrazono
przez_szybę: ale ja nie obrażałam
przez_szybę: Onsecie nazwanie mnie głupią to nie obraza???
OnsetM: Obraza. Dość prymitywna zresztą.

***

prosty_chlopak: nie smial bym
Slaraw: nie śmiałbym ŁACZNIE
prosty_chlopak: dobrze przepraszam za moja skladnie

Slaraw: nie przepraszaj
Slaraw: popraw się
Slaraw: przepraszanie to oznka słabosci
OnsetM: Faktycznie, lepiej jest być takim rebelem który generalnie lubi szydzić ze wszystkiego wzdłuż i wszerz.
wibrująca_mrówka: Onset, generalnie to lepiej być człowiekiem który wie co robi i dlaczego.
wibrująca_mrówka: i umie zachować się w różnych sytuacjach zamiast wyskakiwać ze smutnymi Coelho-tekstami, zwłaszcza takimi skrajnie durnymi
wibrująca_mrówka: jeśli tego nie rozumiesz to chyba coś ci się pod czapką mocno pomieszało przez te lata nieobecności tutaj..
OnsetM: Misiu kolorowy. Owszem, zgodzę się z faktem że lepiej być człowiekiem, który jest świadomy podejmowanych przez siebie decyzji. Jednak zgrywanie ważniaka i przeżywanie wszystkiego jak mrówka okres nie jest dobrym rozwiązaniem.
OnsetM: Och, sorry za porównanie.

OnsetM: W czapce poprzewracało, CÓŻ. Kwestia spojrzenia na sprawę z dwóch różnych stron.
wibrująca_mrówka: pod czapką pomieszało.
OnsetM: Tak, tak, pod bunkrem zamieszało.
przez_szybę: on patrzy szerzej

przez_szybę: ty wąskotorowo
wibrująca_mrówka: OnsetM mówisz teraz o szybie?
OnsetM: Nie, raczej odnosząc się do ogółu.
OnsetM: Tym bardziej, że Szyba niczego złego nie piszę.
wibrująca_mrówka: zgrywa ważną i przeżywa

wibrująca_mrówka: szydziła ze wszystkich kobiet o innym zdaniu niż ona i ludzi którzy się nie zgadzają z nią
wibrująca_mrówka: no wypisz wymaluj
przez_szybę: dzis mnie wiele razy obrazono
przez_szybę: ale ja nie obrażałam
atakSarny: przez_szybę ja Cię chyba nie obraziłem

przez_szybę: ty nie
OnsetM: Przewinąłem do 30 minut wstecz, ani jednego zdania pisanego w ten sposób nie zauważyłem.
OnsetM: Więc generalnie pod wpływem czasu nabrałeś najwidoczniej jakichś dziwnych nawyków szukania we wszystkim podtekstu i spisku.
wibrująca_mrówka: nie, po prostu lubię odczytywać słowa na czacie tak prosto jak są napisane, nie doszukując się jakichś cudów.

przez_szybę: Onsecie nazwanie mnie głupią to nie obraza???
OnsetM: Obraza. Dość prymitywna zresztą.
przez_szybę: albo ciagle docinanie
przez_szybę: ze świadomością że nie odpowiem tym samyn
przez_szybę: i wiedząc że ignoruję??

wibrująca_mrówka: ot. słowo 'głupi' padło dwa razy (trzy) z czego dwa razy były to jej słowa.
wibrująca_mrówka: nikt jej tak nie nazwał (nikt z prowadzących z nią dyskusję, ani z lubianych przeze mnie osób)
wibrująca_mrówka: więc wolałbym np. ''ktoś wyśmiał to, że nie miałam argumentów''..
wibrująca_mrówka: chociaż to też żałosne.. ale chociaż prawdziwe.
prosty_chlopak: obraza hahaha lepsza krytyka niz jej brak
przez_szybę: prosty chlopak to nie wytlumaczenie
OnsetM: O ile krytyka jest konstruktywna.

OnsetM: Bo jak nie jest konstruktywna to równie dobrze mógłbyś iść się zabić czy coś.
OnsetM: Albo wypić płyn do chłodnicy.
prosty_chlopak: mam shizofrenie
atakSarny: prosty_chlopak ja mam melofrenię
smutny...: Jakas kolezanka chętna na priv i udzielenia pomocy ?

przez_szybę: ja mam depresje i muszę sobie radzic sama
przez_szybę: miałam także kiedys urojenia
przez_szybę: silne lęki

smutny...: A ja mam problem milosny
wibrująca_mrówka: widzisz Onset, ja się od dawna nie doszukuję, bo mi nie zależy. dlatego ludzie zarzucają mi żem wredny i podły. rozmowę sobie obejrzę, może pokoloruję. ba. zawieszę w ramce. bo mnie bawi.
wibrująca_mrówka: i uśmiechnę na widok tego ilu ludzi zamyka się w tym ślicznym obrazku, dopełniając go.
wibrująca_mrówka: tak, że sam nie muszę już pokazywać palcem nikomu niczego.
OnsetM: Bardzo dziwny ogląd na świat.
wibrująca_mrówka: myślę że nazwałbym to szczęściem.
prosty_chlopak: no sterrorypowy napewno nie
Slaraw: przez_szybę mam pytanie
przez_szybę: tak?
Slaraw: przez_szybę czy ty mieszkasz moze w wielkopolsce ?
przez_szybę:
???

przez_szybę: dlaczego pytasz???
Slaraw: nie odpowiada się pytaniem na pytanie przez_szybę
przez_szybę: na priv powiem gdzie
przez_szybę: tu nie
wibrująca_mrówka: przez_szybę bo wyglądasz na liska damę, rozwódkę z dzieckiem, która dawno temu skończyła zaocznie psychologię i pracuje z niepełnosprawnymi czy dziećmi. pochodzącą z wielkopolski..
(Pamiętacie notkę z kobietą pod pociągiem, o której okazało się potem, że nie istniała? KLIK)

***
Slaraw: no własnie wszyscy to samo wciąz pisza i kłócą się c cholera wie o co
wibrująca_mrówka: Slaraw yup

przez_szybę: chcialam tylko porozmawiac
przez_szybę: nie atakowalam nikogo

prosty_chlopak: biedni ludzie ja ,ty wy oni
wibrująca_mrówka: bosz.

wibrująca_mrówka: weź ktoś wyłącz tę płaczkę bez samooceny
Slaraw: ilekroć tu wchodzę to te same głupie szczeniackie docinki
Slaraw: kiedyś to był pokój PSYCHOLOGIA
wibrująca_mrówka: owszem.
Slaraw: dziś ...
Slaraw: pokój niedorozwiniętych gówniarzy

Slaraw: walczących niewiadomo o co
wibrująca_mrówka: teraz do osób które wzywają innych i życzą hiv pisuje się ''kochana'' i daje swój numer telefonu
(Mam tu na myśli TylkoNaChwilęOna oraz wiedźma__)

Xetarcos: sry, że małpuję, mrów
Xetarcos: ALE JESTEM FACETEM

Xetarcos: to mój argument
wibrująca_mrówka: ale masz cycki
wibrująca_mrówka: a to mój.
Xetarcos: dem
Xetarcos: i mnie mają

Tasha: pics or it didn't happen
Tasha: nie wierzę, że jesteś facetem
Xetarcos: nie mam cycków:/
Xetarcos: Tash przecie masz
Slaraw: kiedyś wchodzenie tutaj pomagało mi w mojej depresjii a dziś tylko dzięki temu ze tu jestem się pogłebia
prosty_chlopak: poprostu juz sie wypaliles
Slaraw: to nie to
Xetarcos: wypaliłem to ja się już w podstawówce

Xetarcos: teraz jestem takim smutnym piwnicznym grubym przegrywem

Xetarcos: co to gówno wie o programowaniu, życiu i w ogóle
Xetarcos: niech zdechnie :3
wibrująca_mrówka: Slaraw idź do psychologa, polecam szybę
Slaraw: psycholog nic nie pomoze

przez_szybę: kiedyś czat mnie trzymal przy zdrowiu, poznałam fajnych ludzi
przez_szybę: teraz on może depresje wywolac

wibrująca_mrówka: jak fajnie.. laska potrafi przepisywać czyjeś teksty

Tasha: może jemu też dała ignora

Tasha: i jakimś cudem doszła do tych samych wniosków
wibrująca_mrówka:
Xetarcos:
Slaraw:
Slaraw: ten zegarek działa
prosty_chlopak: Slaraw a co siw dzieje ?

Slaraw: adieu
Tasha:
przez_szybę: teraz widzę wszystkich
przez_szybę: popieram opinię kolegi

Xetarcos: aj tam chat depresję

atakSarny: u mnie czat wywołuje bardziej niezadowolenie i niechęć

Xetarcos: co najwyżej można zwątpić w część ludzi co wchodzi na chata
prosty_chlopak: byc albo niebyc

Xetarcos: albo dostać silnego bólu odbytniczego
przez_szybę: Mrów z Tasza są toksyczni

Xetarcos:
jak na załączonym obrazku widać
Tasha: XD

wibrująca_mrówka: znowu?
wibrująca_mrówka: 3 raz w ciągu 24 h

Tasha: trzeba nas pogonić z pochodniami i widłami
przez_szybę: tacy jestescie dla prawie wszystkich
przez_szybę: wywyższacie się
przez_szybę: a gówno wiecie
Tasha: no jesteśmy przegrywami
przez_szybę: sami macie niską samoocenę
przez_szybę:
bo agresja to jej objaw

Tasha: on kaleką, ja dz*wką
Tasha: to na czacie przynajmniej szpanujemy

wibrująca_mrówka:

~pij~kołdrę~: przez_szybę Ty jesteś psychologiem?
~pij~kołdrę~: Dobrze pamietam?
przez_szybę: jestem

przez_szybę: Mrów tez
Tasha: a ja jestem agentem KGB
Tasha: na czacie możesz być kim chcesz, magia internetów
wibrująca_mrówka: ja nawet tego nie skomentuję
wibrująca_mrówka: po prostu dopiszę to piękne zakończenie.

***

Kiedy zakładasz ciemne okulary i w każdej osobie na czacie, która pisze poprawniej, zna język angielski, lepiej szuka informacji, nie wyraża kategorycznych ocen, przedstawia swoje poglądy jako przemyślenia a nie prawdy absolutne, zwraca uwagę na błędy i źle sformułowane zdania - widzisz zagrożenie, to faktycznie możesz nabawić się lęków, depresji i stresu.
I problemów z samooceną.

Zabawa dla chętnych!
Porównaj sposób myślenia i pisania nicków: przez_szybę oraz veresa.

Czy obie panie prezentują ten sam typ człowieka?
Czy zachowują się podobnie w podobnych sytuacjach?
Jak się to ma do 'każda kobieta jest wyjątkowa'?
Czy dziwnym trafem 'niską samoocenę' ma każdy ich rozmówca, który przyłapie je na błędzie lub poprawia błędne informacje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.