niedziela, 17 września 2017

2 w 1

Motto:

~Meluzyna~:
Ja to widzę że jakiś księżyc niekorzystny dziś mamy

***


wibrująca_mrówka:
gdzie ten gość któremu mam przywalić?
Tasha: właśnie wyszedł 
[a]: przepraszam, mrów!
[a]: (na zaś)
Tasha: [a] nie bij, już nie privujemy 
wibrująca_mrówka:
[a]: poważnie, nie privujemy!
wibrująca_mrówka: jakbym widział że privujecie, rozmawialibyśmy inaczej
[a]: "Nie pożądaj żony e-bliźniego swego"
Tasha:
[a]: ona ci ufa, wypaplała ci najpikantniejsze momenty z naszego priva
[a]: tak, właśnie te w których zwierzam się jej, że lubię podlewać moje paprotki butelką półlitrową po wodzie "Żywiec"
wibrująca_mrówka: jakby wypaplała to bym cię nie ostrzegał
Indywidualista79: Żywiec a nie "Żytnia' ?
wibrująca_mrówka: zerknę do screenów
wibrująca_mrówka: może się przejęzyczył
[a]: #freud
[a]:

wibrująca_mrówka:
nieznajomaa20:
gadka szmatka
wibrująca_mrówka: odezwała się panna ''wszystko jedno i tak kanał''
wibrująca_mrówka: teraz ogół odżyje!

Polecam notki: Wpuszczona w ''Kanał'' oraz nieznajomaa20: gadka szmatka


duszek_poeta_:
i znow w kable 
Tasha: pewnie napisze, że nuda
wibrująca_mrówka: ''życie to gówno''
wibrująca_mrówka: ''wszystkie jełopy ryj zamknęły''
wibrująca_mrówka: ''idę, nara pa (ale posiedzę jeszcze 8 h dla pewności)''
[a]: teges
nieznajomaa20: problem masz?
wibrująca_mrówka: zelda taka droga
Tasha: najlepsze było, jak powiedziała, że idzie pod prysznic i zęby umyć i wróci za 10 minut
Tasha: a wróciła chyba za 5 
[a]:
wibrująca_mrówka:

[a]:
pewnie myła szamponem 2 w 1 (#vagina dentata)

[a]: było więc szybciej
wibrująca_mrówka:

Tasha: :d

wibrująca_mrówka: najlepsze było jak 4 razy przez 2 h pisała 'nara', 'pa' i poza tym tylko cześć i nuda
nieznajomaa20:
jakbyś była tak zorientowana to poszłam później
nieznajomaa20: a jak wróciłam to cie już nie było

nieznajomaa20: na szczęście
Tasha: jasne

wibrująca_mrówka:
nie było jej?
wibrująca_mrówka: niemożliwe
wibrująca_mrówka: siedzimy tu 24/7

wibrująca_mrówka: NIGDY NIE WYCHODZIMY
Tasha: zawsze na posterunku!

[a]: #seks tantryczny?
wibrująca_mrówka: manipulujemy opinią publiczną
[a]: "nigdy nie wychodzimy"

duszek_poeta_:

nieznajomaa20: sie boze
nieznajomaa20: problem masz to
wibrująca_mrówka: przestań przeklinać
wibrująca_mrówka: bo wyglądasz jeszcze bardziej niepoważnie niż zazwyczaj
nieznajomaa20: to sie w końcu
nieznajomaa20: bo mnie
Tasha: i ban
Tasha: hihi
wibrująca_mrówka: jak będę zgłaszał cię za złe zachowanie napiszę w zgłoszeniu: kupiła kwietnik i chwali się nim w nieodpowiedni sposób
jack_33: ale kanał sie robi
Tasha: za 4 kwiatki jest ban z automatu

Tasha: na minutę chyba, ale jednak
duszek_poeta_:
i znowu w kable

wibrująca_mrówka:
Jack, bo my wszyscy nie mamy kultury
jack_33: wibrująca_mrówka
duszek_poeta_: povapuje jednak

duszek_poeta_: bo mnie zadziwiacie
Tasha: gej
wibrująca_mrówka: tak, ban jest nawet jeśli zamiast przeklinać wpisujesz kod obrazka na kwiatek
Tasha: serio?
wibrująca_mrówka: serio
wibrująca_mrówka: ciekawe czy wróci
duszek_poeta_: podsluchowywac
wibrująca_mrówka: za minutę, 5, 10.... 
Tasha: i pewnie bedzie myslala, ze ktoś ją zakablował
wibrująca_mrówka: nie ktoś tylko ja
duszek_poeta_: awansowales na admina 

Edrftg: Jest zaćmienie księżyca
Tasha:
a na czacie zaćmienie umysłów
duszek_poeta_: dobre
wibrująca_mrówka: wy też czekacie w napięciu aż niedouczona20 wróci? 
jack_33: poszla na inny kanał
wibrująca_mrówka:

wibrująca_mrówka: zajęło jej to wiele dni, ale w końcu poszła
duszek_poeta_:
ona ma chyba kilka osobowosci

duszek_poeta_: bo sie nagminnie wita i zegna
wibrująca_mrówka:
dziwne, nam pokazuje tylko jedną. i chyba tę najpłytszą
Tasha: nie, po prostu jest atencyjną... prostytutką
wibrująca_mrówka: możesz zrobić screena i jej to przekazać
wibrująca_mrówka: bo jak ja jej to mówię to przeklina i znika
nieznajomaa20: tasza ty prostytutko
Tasha: hyhyhy
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: ZAWSZE WRACAJĄ



nieznajomaa20: wiesz na czym to polega
Tasha: bycie prostytutką?

Tasha: wiem 
wibrująca_mrówka:
twoja płytkość?
wibrująca_mrówka: też wiem
nieznajomaa20: bo nia jesteś
duszek_poeta_: rosyjska
duszek_poeta_: nie byle jaka 
wibrująca_mrówka: najlepszą na jaką było mnie stać 
Tasha:
[a]: płytka prostytutka = płytka immisja
wibrująca_mrówka:
nieznajomaa20: no tak musiałeś placic bo żadna by nie poleciała na Ciebie
Tasha:
wibrująca_mrówka: najważniejsze że ''Ciebie'' z wielkiej 
Tasha: a czym to się różni od normalnych randek, na których facet za wszystko zapłaci?
Tasha: tylko tym, że tu ma gwarancję, ze coś z tego będzie miał 
wibrująca_mrówka: dokładnie  i wiesz za co płacisz

wibrująca_mrówka: i można wybrać czy wolisz za coś konkretnego czy za godzinę
nieznajomaa20: z na randki sie nie chodzi
Tasha: no jak nei chodzi się z kwiatkami
Tasha: głupoty gadasz

wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: każdy dżentelmen daje kwiaty swojej wybrance  zwłaszcza na randce

wibrująca_mrówka: może nigdy nie dostałaś bo żaden na ciebie nie poleciał 
rafciozberlina: prostytutka taniej wychodzi
Tasha: no pewnie
rafciozberlina: skubana
duszek_poeta_: 50 numerek i do domu
Lord_Przedświt: duszku, nie spłycaj. Kerstin by się obraziła
rafciozberlina: duszek_poeta_ a jest jakas znizka ?

rafciozberlina: dla biednego emigranta
rafciozberlina: banity.
wibrująca_mrówka: 30% dla męża  i darmowe niedziele
Tasha: pamiętam jak dostałam bukiet tulipanów na 18
Tasha: najfajniejszy prezent 
Lord_Przedświt: kobiety...

Indywidualista79: Kwiaty echhhh

Polecam: Kobiety i kwiaty łagodzą obyczaje


[a]:
#Pawłowicz
wibrująca_mrówka: #pawłow #ślinisz_się_jak_pies
Tasha:
Indywidualista79: ja pamietam takie 5 kaktusików
[a]: siusiaków?
Indywidualista79: tak kaktusiaków
Indywidualista79: i można było zapomnieć z opodewaniem na miesiąc
Indywidualista79: ale bokser mi jej zjadł
[a]: Unshaven Minds - "I prick you big time!"
Tasha: ja nie mam ręki do kwiatków
wibrująca_mrówka: dlatego masz zakaz zbliżania się do nich
wibrująca_mrówka: i do okien 
Tasha:
wibrująca_mrówka: #prostytutka_w_piwnicy

wibrująca_mrówka: #ciało_modelki_w_szafie
duszek_poeta_: sluzby specjalne macie na karku tasho ze do okien nie wolno ci podchodzic
Indywidualista79: a że ahtung donica ?
duszek_poeta_: gazetami oklejcie
Tasha: no przecież jestem szpiegiem ruskim
Tasha: oczywiście, że mam służby na karku

duszek_poeta_: kgb wiedzialem
wibrująca_mrówka:
bo mi potem sąsiedzi lornetkami zaglądają do mieszkania
wibrująca_mrówka: w poszukiwaniu Tasiowych cycków
wibrująca_mrówka: a ja cenię sobie prywatność
duszek_poeta_:
[a]: #dr greenTash
Tasha:
Tasha: duszku, szybko kojarzysz, naprawdę

Tasha: szczególnie że pisałam o tym nie raz
wibrująca_mrówka: pół roku!

[a]: wiecie jak sprawić bym zapłakał?
Tasha: jak?
wibrująca_mrówka: ''[a] pomożesz mi kłaść panele?''
[a]: puśćcie mi L. Cohena utwór, jakikolwiek

[a]: jeśli to będzie "In my secret life" to bonusem będzie moje instant cięcie się czym tam będę mógł
Tasha: a myślałam, że poprosić o drinka i oznajmić, że ma się okres 
[a]: Nataszo, to zniesę

(Od autora: [a]: żona mnie w Karola zrobiła - wykorzystała mnie prosząc o drinka - ja, niczym piesek, podreptałem jej go zrobić, a otrzymawszy drinka z uśmiechem oznajmiła mi, że dostała okres)

duszek_poeta_: to tydzien lodzika a nie odpoczynek 
[a]: roczek alimencików
duszek_poeta_: kolejny
wibrująca_mrówka: ''zabrałem córkę na tydzień'' 
[a]: ...powapowaliśmy
wibrująca_mrówka: ''poszliśmy na lody'' 
[a]: #fritzl
wibrująca_mrówka: ''a potem powapowaliśmy''
duszek_poeta_: ide ogladac predatora 2
duszek_poeta_: dobranoc
wibrująca_mrówka: - zręcznie zmienił temat
Tasha:
wibrująca_mrówka: czyli przesoliłem
wibrująca_mrówka: no ale jakoś mierzi mnie kiedy koleś, który nie płaci na swoje dziecko pisze publicznie w chamski sposób o ''ruchaniu''
[a]: ano
wibrująca_mrówka: to ja mam żonę prostytutkę a nie piszę takich rzeczy
Tasha:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.