czwartek, 30 czerwca 2016

Super duper hurrra extra max [a]

[a]: [a] - "Rządy (j)elit"

[a]:
Frania bez Ubrania - "Mój piękny panie, znów nie otwarłam pralki, stęchło mi pranie"
[a]: Sylwia Wrzeszczak - "Gryźć gdzie się da, ssać co się da, jak tylko się da!... Niech nasz stosunek trwa!... Chcę jak księżniczka księciu..."
[a]: Tani Armani - "Od czasu do czasu w szafie od Caritasu ciasne gacie wynajdę...Tacie"


[a]: Lubieżny Pilot Ruskiego Śmigłowca - "Kręcę śmigiełkiem smoleńską mgiełkę"
[a]: Pryszczaty Sadownik - "Śliwki wągierki"
[a]: Aclybut - "Weź tubylca od tylca"

[a]: Sflaczały Ogier - "Flakonik"

[a]:
Miłośnik Awiacji, Dewiacji i Masturbacji - "W wiadro rzygłem, kręcę śmigłem"

[a]:
Jednoręki Koniokrad - "Konie gryzą dłonie"

[a]: Chór Wujów - "Wór... z łakociami"
[a]: Ukontentowany Farmer - "Moje knury żrą ogóry"
[a]: Maryla Rodowicz & Opróżniacze Szamb - "Gdy twoje kury srają do dziury"
[a]: Wypracowanie feat. Leniwy Uczeń - "Zerżnij mnie"

[a]: Kombi feat. AssBandits - "Królowie rzyci"
[a]: Pan z Bolącą Moszną - "I wonder if it's rak jąder?"
[a]: Usain Bolt - "My dick is so quick"
[a]: Bat-man feat. Vicky Vale - "-What is it about the wrong kind of men? -The car. Chicks love the car."

[a]: Japoński Depliator - "Łon iaki-san"
[a]: Japoński Pociąg & Sny o Wędlinie - "Shinkansen"


[a]: Pitoland feat. Paktofonika - "Jestem Blogiem"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.