czwartek, 16 czerwca 2016

Szalony_Baca: ja rozumiem - populares uber alles, ale co za dużo to i świnia nie chce

czika: ja tu nie klamie bo nie mam po co
KoralWrocław:
czika dziwie sie co tu robisz
czika:
nudze sie
marcin35--:
czika jest samotna
marcin35--:
mąż z nią nie gada
czika:
samotnosc w związku
czika:
gada
marcin35--:
o zgadłem
czika:
ale mało mi
marcin35--:
o czym z Tobą gada?
czika:
o wszystkim
marcin35--:
o piłce nożnej?
czika:
tez
marcin35--:
to skąd ta samotność? wez opowiedz o tym?
czika:
malo mowi
czika:
patrzy w tv
czika:
czasem sie odezwie
czika:
taki powolność z niego
marcin35--:
macie dzieci?
czika:
jedno
marcin35--:
córkę?
czika:
taaa
marcin35--:
aha
marcin35--:
tak mysłame
czika:
powolniak*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.