piątek, 3 czerwca 2016

Hybrydy

Smutna_19: cześć
Pozytron:
Smutna witaj. Jak samopoczucie?

wiedzma___: smutas znaczy nie Ciebie dzis postrzelili w Tarnowskich Gorach?
Smutna_19: cześć poz, ok film oglądam i paznokcie piluje
czika: Jaki film?
Smutna_19: i wiedzmo, na szczęście strzelili obok
Smutna_19: galerianki lecą

[a]:
podobne, pełne nadziei pytanie, zadałem oak_bluffs przy oakazji ( ) zamachu garnkowego we Wrocławiu
wiedzma___:
czika:
widzialam
Smutna_19: muszę spilowac kolor z paznokci
wiedzma___: w Tarnowskich to było w stylu smutasa, pogoń samochodem i strzeły w imię milosci

Smutna_19:
spoko, Artur zaś pazurki pokazuje

[a]: czika & Galerianki feat. niechętny mąż - "Jak kupisz mi kamper to zrobię ci loda"

czika:

[a]: 
[a]: szlag, w ucho
czika:
debil
czika:
dno
[a]:
czika:
brak kultury
[a]: i podwozie kampera!
czika:
tylko o tobie swiadczy
Smutna_19: cholera dopiero jeden Paznokieć
[a]: jak od chama wymagać kultury? normalna jesteś?

Sweet___revenge:
ja go i tak kocham bezgranicznie 
[a]: tak jak i on siebie
InnaOsobowość:
A w dupe się walicie?
[a]: nie, ja mam stomię i sram przez rurkę
8POGO8: naturalnie
Sweet___revenge: właśnie, codziennie przegląda się w tafli wody



[a]:
problemy krajów II świata: czika: "co w tv?"; smutna_19: "paznokcie muszę spiłować"
Sweet___revenge:
InnaOsobowość: Problemy krajów III świata .. patrzeć jak II świat sie żali na czacie o malowaniu paznokci
wibrująca_mrówka:
problemy mrowiska: kończy się cukier więc trzeba przysolić

rafciozberlina:
mykam

czika:
Pa

rafciozberlina:
papaki
~odchodzi: rafciozberlina

[a]:
rafciozwędliną - " 
vs. "
[a]: "Berlinki" czy "Barlinki" to takie parówki
~przychodzi: onan_20
Sweet___revenge: Be
[a]:
[a]: be, że przyszedł właśnie "onan_20"?

Sweet___revenge:
o, parówkę to też bym opierdzieliła

[a]:
skrin
Sweet___revenge:
[a]: K, masz owulację?
[a]: "pomidor"
Sweet___revenge: tak 
[a]: a pamiętasz grę ruską, taki pierwszy "handheld", w "jajeczka"?
wyświetlacz LCD i wilk łapiący jajka
Sweet___revenge: tak, pamiętam
Sweet___revenge: mam nadal
[a]: ...<nadstawia koszyczek, skoro masz nadal owulację>
czika:
Mam ta grę na tablecie
Sweet___revenge: ych

[a]:
cziko, czy kamper już gotowy?
czika:
pomidor
[a]: czika vs. prof. Miodek - "Ile amper ma mój kamper?"

InnaOsobowość:
Sracie se wzajemnie na głowy i się z tego ciszcie
InnaOsobowość:
Cieszycie*
[a]: mnie szycie? zszyjcie czikę, ona rodziła

[a]:
Ofiara Sylwestrowego Gwałtu feat. Pijani Chirurdzy - "Zszyjcie mi szyjkę"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.