sobota, 18 czerwca 2016

Gęba

Potencjalna_Lama: gdybyśmy szanowali siebie tak jak szanują nas...
wibrująca_mrówka: szanuj się tak jak szanuje cię oak

Potencjalna_Lama: mam być podstarzałym tłuściochem?
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_cry.gif i do tego szybko się ewakuować? http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_cry.gif
wibrująca_mrówka:
i tak masz lepiej ja od 4 lat mam 17 lat
Potencjalna_Lama: sroak chce mi przypisać gębę
Potencjalna_Lama: Ale nie potrafi się zdecydować którą
wibrująca_mrówka: bajeczną

Potencjalna_Lama: dlatego czasami jest gówniarz, czasami staruch, a czasami kaleka
Potencjalna_Lama: Nie potrafi ocenić do którego wora mnie wrzucić
wibrująca_mrówka: pewnie myli cie ze mną

ndndndndmdmdmmdm: "gęba" "gęba" "gęba" jak w Gąmbrowiczu
Potencjalna_Lama: pisze się gęba

wibrująca_mrówka: a czyta ''Gąmbrowicz''



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.