piątek, 3 czerwca 2016

Symetryczno-liryczno-erotyczna

~przychodzi: wiosna-10
wiosna-10:
cześć - jestem, choć nie chcę
wiosna-10:

rafciozberlina: w iosna-10 bry
wibrująca_mrówka: kto ci kazał wejść na czat?
wiosna-10:
rafcio, możesz być dla mnie erotycznie uwodzicielski dzisiaj?
wibrująca_mrówka:
rafciozberlina: niestety 
wiosna-10:
mrówek - za kpiarstwo .... wiesz co grozi
wiosna-10:

wibrująca_mrówka:
ignor?

wiosna-10:
ok, będę dzielna do szpiku
wiosna-10:
wrednej nieoczywistości
rafciozberlina:
.
wiosna-10:
koczam ten teatr
wiosna-10:
ale mam problem... nie nęci mnie łatwizna
wiosna-10:
- za literówki przepraszam -
wiosna-10:
odpuściłam sobie pokrzywy i inne chaosy
wiosna-10:
ba, nawet mam szczęście zmagać się z sentymentem
wiosna-10:
;jeżeli ktokolwiek zapyta o szczegóły;
wiosna-10:
skaże się na wszawicę

***
~przychodzi: zbliżenie_serc__

~przychodzi: 12_latek,

wiosna-10:
...mam inne kamienne przypadłości
wibrująca_mrówka: kamienie nerkowe?
12_latek,:
wiosna-10 hej
12_latek,: pokazesz mi cycki?
12_latek,: wiosna-10 ?

12_latek,:
chcialem zobaczyc golom babe

wibrująca_mrówka: oho, przyszedł ktoś uwodzicielsko erotyczny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.