czwartek, 16 czerwca 2016

Psychologia w pigułce

duszek_poeta_: ale ciężko ten swiat na trzezwo zrozumiec
duszek_poeta_:
mnie jak zalapie to znów będę walić 2 tygodnie
duszek_poeta_: Potem znów pauza
duszek_poeta_: kilka miesiecy
duszek_poeta_: I tak się kręci błędne kolo
~odchodzi: przegraniec
[a]:
"walić 2 tygodnie"
[a]: i ty chcesz mieć zdrowe dłonie...
duszek_poeta_: pozatym zaczynam znów myśleć o smierci
[a]: puść sobie zespół Kury - "Jesienna deprecha"
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/nutki.gif
duszek_poeta_: [a] walić = pić codziennie
[a]: u, to 99% mężczyzn to pijący codziennie
duszek_poeta_: to ja należę do 1 proc
[a]: bo masz chore dłonie i nie możesz
duszek_poeta_: mogę tylko nie chce bo nie chce sobie problemów narobic
[a]: mój bohater
wibrująca_mrówka:
[a]: prawdziwi mężczyźni vs. życie - muszę być silny, nie mogę się napić wódki... to mój mały-wielki sukces będzie!...
[a]:
wibrująca_mrówka: maaam znowu doła
wibrująca_mrówka: to hymn tego pokoju czy co?
[a]: podobno
wibrująca_mrówka: choroby wojny rozpacz
[a]: wszystkie formy samobója przed oczami stają mi
wibrująca_mrówka: idealnie w muzykę 

duszek_poeta_:
wojna domowa
duszek_poeta_: w mózgu

***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.