czwartek, 16 czerwca 2016

Życie na gorąco

Wiejska_Lama: kocham psy http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_confused.gif
wibrująca_mrówka: lubię placki

Wiejska_Lama: szczególnie gdy szczekają
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_confused.gif
~przychodzi: czika
Wiejska_Lama: gdy próbuję się zrelaksować
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_confused.gif
czika:
Hej
Wiejska_Lama: dlatego koty są lepsze - nie szczekają

wibrująca_mrówka: ale biegają jak oszalałe nocą.
Wiejska_Lama: wywalam futrzaka na noc na dwór

czika:
nie lubie kotów
wibrująca_mrówka: ja chcę króliczka ale kicham od nich 

czika:
mnie ma z nich pożytku
czika:
sraja
czika:
nie*
Wiejska_Lama: czika, bo nie da się ich zjeść?

czika:
roznosza zarazki i sierść
wibrująca_mrówka: myszy łapią
 no faktycznie, żaden pożytek
czika:
mną pewno sie da je zjeść
czika:
na*
czika:
a w myszach to az strach ole zarazków
czika:
ile*
Wiejska_Lama: czika po to są koty
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_confused.gif
Zmarłek_Grechuta: dlatego kota spala się po złapaniu przezeń myszy
czika:
kumpela ma koty
czika:
przekarmia je i sa leniwe
Zmarłek_Grechuta: pierogi

Wiejska_Lama: Zmarłek_Grechuta co się robi?
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_eek1.gif
czika:
nawet im sie ruszać nie chce
Zmarłek_Grechuta: Lamo, nasącza naftą i pali
czika:
a co dopiero gonić myszy
wibrująca_mrówka: a jakie myszy mają gonić jeśli to koty wychowane w domu?
ktore się karmi, głaszcze itd?
Wiejska_Lama: Zmarłek_Grechuta jesteś okrutny

czika:
nie w domu
czika:
na ogrodzie o w piwnicy
czika:
Puszek i Wiesia
Zmarłek_Grechuta: ciekawe użycie przyimków miejsca...
Wiejska_Lama: koty są specyficzne

RyzykFizyk_:
jest tu ktoś na fazce zgłębiania umysłu?
Zmarłek_Grechuta: jest - Pozek robiący trepanację czaszki koleżance
Zmarłek_Grechuta: ...kciukiem

Wiejska_Lama: lobotomię

wibrująca_mrówka: Pozek sam po lobotomii więc coś o tym juz wie.
RyzykFizyk_: trepanacja kiepska sprawa
RyzykFizyk_: jak też mocna zaprawa

Tranny-to-be:
Czika mam dziecko
Tranny-to-be:
Chcesz?
czika:
No
czika:
ile ma lat?
wibrująca_mrówka: Tranny-to-be ile zł za kilo?

Tranny-to-be:
Czika ostatnio tu pisalem jako baba w ciąży i chciałaś moje nienarodzone dziecko
Tranny-to-be:
Oraz wyimaginowane
czika:
Ehe

czika: jest cos w tv?
Zmarłek_Grechuta: może jej ktoś podpowie, że można ustawić stronę startową w przeglądarce?
Zmarłek_Grechuta: np. tv pl

czika:
az takim konomaniakiem nie jestem
czika:
czesc
Zmarłek_Grechuta: konomaniak

czika:
i
czika:

You_: koniomaniak? 

Tranny-to-be: Wibrująca mrówka wczoraj tu Pozek pisał , źe mu dokuczasz
1,5min: ja myśle że pożek mnie podrywa <u-buzka6>
Tranny-to-be:
Czemu mu dokuczasz ? Wibrująca pisał, ze wszystko wstawiasz na blog I on chce mieć trochę prywatności na czacie
You_: właśnie gdzie ten dekiel poz?
Tranny-to-be:
Pozek wcżoraj pisał , ze chce więzić i gwałcić dzieci
czika:

Tranny-to-be:
"Dlaczego ten Mröwek mi dokucza? "
wibrująca_mrówka: uroniłbym łezkę ale mam to w dupie
Zmarłek_Grechuta: Jerzy Urban style
Tranny-to-be:
Czemu się z niego śmieją ?
You_: pewnie ostro wczoraj pochlał
i dziś ma kaca moralnego
You_: ostro-zgrzewka piwa
wibrująca_mrówka:
T
ranny-to-be tnij org/ mocarnykciukkalistenika
wibrująca_mrówka: masz, pośmiej się z nami
Tranny-to-be:
Pytanie retoryczne
wibrująca_mrówka: to jak wiesz czemu to trzeba było mu powiedzieć

Zmarłek_Grechuta:
mrówku, widziałeś odpowiedź Urbana w PolSacie? Pytano go, w programie na żywo, o pogrzeb Jaruzelskiego...
wibrująca_mrówka: nie widziałem, nie posiadam tv.
Zmarłek_Grechuta: no toż wiadomo, że na YT
Zmarłek_Grechuta: całe 4 sek. - zobacz

wibrująca_mrówka: nie oglądam brzydkich ludzi
You_: a ja mam to w doopie?

wibrująca_mrówka: trupie, dasz link?
Jerzy Urban - Ja mam to w dupie
You_: cytowałem Urbana

You_: Urban o pierwszych damach

You_: mocne

Zmarłek_Grechuta: ale odpowiedź jest nieco w stylu Monty Pythona - zapraszają faceta do programu, oczekują jakiejś laudacji od komucha dla komucha a tu taka riposta

You_: Urban o swojej żonie
 Urban o Magdalenie Ogórek
czika:
Nie lubie polityki
czika:
wszyscy nic nie warci
You_: okno życia
 te okna życia sa zdecydowanie za małe
czika:
nie mieścisz sie?
Zmarłek_Grechuta: nie trzeba lubić, trzeba się interesowac
czika:
nie trzeba...
czika:
nic nie trzeba
Zmarłek_Grechuta: trzeba, bo wychodzisz na jeszcze większą ignorantkę
czika:
jestem ignorantka
czika:
zyje po swojemu
Wiejska_Lama: czika yolo

Zmarłek_Grechuta:

wibrująca_mrówka:
raczej żyjesz jak ci każe mąż

Zmarłek_Grechuta: mąż to jej zabrania wytwarzania nowych połączeń neuronowych

czika: 
http://qan.interia.pl/chat/applet/chat_resources/images/chat_imgs/icon_confused.gif
wibrująca_mrówka:
a ja myślałem że tego jej zabrania wino co wieczór.
czika:
nic mi nie zabrania
Zmarłek_Grechuta: kłamiesz; inaczej pisałabyś składniej
czika:
po co mam tu kłamać?
Zmarłek_Grechuta: by się oszukiwać

svdddd:
czika nie tlumacz sie im
czika:
leci przepustka - lubie ten program
wibrująca_mrówka: przecież ona lubi się tłumaczyć

svdddd:
lej po ryju a nie tlumaczyc sie bedzxiesz
czika:
TTV
czika:
ok
Zmarłek_Grechuta: przepustka = przeogromna pustka

Zmarłek_Grechuta:
ciągnie swój do swego

wibrująca_mrówka: jakby sie nie tłumaczyła to jedyne co by tu pisała to 'hej' 

Tranny-to-be:

Tranny-to-be: "Nigdy już tu nie wejdę ! Do zobaczenia jutro"
wiedzma___: a nawet dziś!

~odchodzi: czika

~przychodzi: czika
czika:
Nic tu sie nie dzieje???
czika:
Przepustka juz sie skończyła
wibrująca_mrówka:
wyszła na 5 minut.. wróciła..
wibrująca_mrówka: ''nic tu się nie dzieje??''
wibrująca_mrówka: ten szok....
Zmarłek_Grechuta: Rzygliwa Żona - "Wyszłam za mąż, zaraz zwracam"

czika:
5min tylko to trwało??
wibrująca_mrówka: Poradnia Małżeńska feat. czika - Mąż mnie nie bierze w naszym kamperze

Wczesny_Twór: Liczy Ci czas z zegarkiem w ręku.
czika:

czika:
martwi sie o mnie
Wczesny_Twór: do tego jeszcze podgląda co robisz z mężem w kamperze
wibrująca_mrówka: nie podglądam
wibrująca_mrówka: czika co 2 h zdaje relacje
Zmarłek_Grechuta:
mrówku, za tamten utwór wyżej zainkasuję tantiemy od ZAIKSu...
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: a bo tak jakoś słuchałem go w tle
Zmarłek_Grechuta: elsą rzuca
wibrująca_mrówka: nic nowego
elsa2: niby gdzie?
wibrująca_mrówka: po pokoju
Zmarłek_Grechuta: pokój "Filozofia", elso
elsa2: przez przypadek
Zmarłek_Grechuta: naturalnie 
elsa2: zamyśliłam się, dlatego tak wyszło
Zmarłek_Grechuta: Bóg tak chciał...
wibrująca_mrówka: tak wyszło
wibrująca_mrówka: samo się
wibrująca_mrówka:

wibrująca_mrówka: ''to nie była moja ręka''
elsa2: no nie, mój palec
elsa2: czuję się obserwowana

Zmarłek_Grechuta:  google grafika  whole hand dildo
svdddd:
elsa uwazaj to moze byc cobjaw choroby :X
elsa2: svdddd ??
elsa2: na czacie
wibrująca_mrówka: elso, trzymałaś go na myszce?

enigma_52: ale Was dużo..
Zmarłek_Grechuta: do pieczenia chleba
elsa2: mam ochotę na świeży chleb
enigma_52: dzisiaj zrobiłam interes życia
elsa2: taki prosto z pieca
svdddd:
jaki
czika:
Jaki?
svdddd:
czika
czika:
wzielas kredyt?
elsa2: z chrupiącą skórką

wibrująca_mrówka:
interes życia prosto z pieca. kredyt z chrupiącą skórką.
elsa2: posypany makiem
wibrująca_mrówka: uroki czatu

You_:
a po maturze chodziliśmy na chwilówki

wibrująca_mrówka:
Y
ou_ na ogródek o w piwnicy!

Zmarłek_Grechuta:
Ju, i zstępował na was duch święty i odradzał oblicze ziemi? tej ziemi?

enigma_52:
miałam neta na miesiąc, zjadłam do przez tydzień

enigma_52:
dzisiaj zainstalowałam sticka z zasranego Aldika

svdddd:
uwaga na swiezy goracy chleb
svdddd:
mozna dostac skretu kiszek
svdddd:
pi popiciu
svdddd:
po
wibrująca_mrówka: svd nikogo nie interesuje twoja biegunka..
wibrująca_mrówka: no może [a]
ale nikogo innego.
Zmarłek_Grechuta:
czika:
do czego stic?
elsa2: do tego świeży pomidor
sałata rzodkiewka i szczypiorek
elsa2: jak to bajecznie smakuje
wibrująca_mrówka: a gdzie szynka? bez kiełbasy to nie kanapka.

elsa2:
szynki jeść nie mogę

Zmarłek_Grechuta:
elsa się odszyncza

czika:
ja mam takie bułki świeże chrupiące
czika:
jutro bedą do psa
wibrująca_mrówka:
bułki do psa
wibrująca_mrówka: to jak kompot do obiadu 
Zmarłek_Grechuta: chińszczyzna wkracza na salony...
elsa2:
wibrująca_mrówka: już wiemy z czego był ten kebab
You_: za psami z tymi bułkami
Zmarłek_Grechuta: "Elso, dlaczego Azor nie szczeka?" "Smakuje kebab? Tak? No, to żryj i nie zadawaj pytań..."
elsa2: taki prawdziwy hot dog z ciepłą bułeczką

Zmarłek_Grechuta:
prawdziwi mężczyźni śpią pijani w kamperach

wibrująca_mrówka: -nie lubię ludzi.. -to nie jedz. jest jeszcze Azor..
elsa2: a co jeśli człowiek smakuje jak kurczak?
Zmarłek_Grechuta: podejrzewam, że nieugotowany kurczak i człowiek smakują podobnie
wibrująca_mrówka: elsa to znaczy że przepłacam za kilogram

You_: serio? masz towar z prosektorium?
elsa2: udziec człowieczy
wibrująca_mrówka:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.