niedziela, 8 listopada 2015

Wychowanie i tolerancja - garść poglądów

Jestem_Prawdą: moja opinia? niech beda homosie. zawsze byli i beda ale niech tego nie propaguja w sposob publicznych paradami
Smutna_19: zgadzam się z Tobą
Jestem_Prawdą: Putin nie pzowala na to i dobrze. bardzo dobrze postepuje ze srodowiskiem pedalskim w Rosji On nic do nich nie ma ale nie pozwala na propagande teczowych rajstopek
zmaślony_nick: każdy normalny tak myśli o homosiach
~przychodzi: wibrująca_mrówka
Smutna_19: kiedyś się tak nie afiszowali z tym
Jestem_Prawdą: media i nagłosnienie. to najlepszy sposob na zrobienie szumu. srodki masowego przekazu. dawniej byly gazety i nigdzie nie bylo artykulow o gejach To bylo tabu i tyle Zadnych praw
Smutna_19: tak jak ten ksiądz gej. i do tego polak kurrrrrwa. Jak sobie jest to niech będzie ale bez przesady
Jestem_Prawdą: Podziwiam ze sie przyznal ale zrobil to pod publike jak dla mnie...
wibrująca_mrówka: propagandą jest też dzwonienie dzwonami na mszę?
zmaślony_nick: problem nie polega na wyborze pomiędzy socjalizmem i kapitalizmem, ale raczej pomiędzy tłumieniem idei i wolnością idei
Jestem_Prawdą: wolności nie ma. wolność istniałaby gdyby czlowiek nie znal pojęcia zła
wibrująca_mrówka:
zmaślony_nick: bajki opowiadasz. inaczej mówiąc pitolisz
Jestem_Prawdą: ludzie lubia bajki. codziennie je slyszymy
wibrująca_mrówka: no dobrze Coelho, ale o czym był ten temat?
Jestem_Prawdą: celibat to wyrzeczenie ale i tak tam na lewo sobie dogadzaja szanowni duchowni. kazdy czlowiek ma poped seksualny
zmaślony_nick: wolę fizyków. mają lepsze perspektywy i lepiej widzą
Smutna_19: ale wiedział jak to wygląda gdy szedł na księdza
Jestem_Prawdą: to juz jego sumienie
wibrująca_mrówka: mógł zmienić zdanie
Jestem_Prawdą: mogl zrozumiec ze meskie anusy to jest sens zycia
Smutna_19: każdy człowiek potrzebuje seksu chyba, że jest aseksualny
zmaślony_nick: zaburzony
Jestem_Prawdą: kopulacja to rzecz naturalna. kazda zywa istota to robi
wibrująca_mrówka: teraz o celibacie mamy a co to ma do rzeczy z propagandą?
Jestem_Prawdą: a o jakiej ty propagandzie chcesz rozmawiac?
wibrująca_mrówka: bo jakoś tak szybko zmieniacie tematy i same ogólniki powszechnie powtarzane
Jestem_Prawdą: to mow mow teraz ty
Smutna_19: wibrująca_mrówka mowie Ci myślę a nie to ci wszyscy
Jestem_Prawdą: powtarzane powszechniki nie daja rezultatu. kazdy mowi ale robic nie ma komu
wibrująca_mrówka: no właśnie nie mam za bardzo jak się wbić w temat. chyba że powiem: mamy teraz noc i jest ciemno. jak zazwyczaj o tej porze roku..
Jestem_Prawdą: zgasly wszystkie swiatla, ciemno juz, noc nadchodzi
Smutna_19: co myślisz o gejach Mrówku?
wibrująca_mrówka: no ludzie zwyczajni. i co?
Jestem_Prawdą: tylko robia wokol siebie wielkie halo i chca coraz wiekszych uprawnien
Smutna_19: wlasnie ale nam chodziło, czy powinni się z tym tak afiszowac
wibrująca_mrówka: a ty się nie afiszujesz idąc z facetem za rękę? albo nie afiszujesz się kobiecością nosząc spódniczki?
Jestem_Prawdą: to jest normalne
Smutna_19: bo miłość powinna być tylko dla tych dwojga ludzi, chodzi czy w mediach powinni robić takie halo
wibrująca_mrówka: ludzie w mediach robią halo ze wszystkiego. i to różni ludzie. część katolików robi halo.. część kobiet.. część facetów
Jestem_Prawdą: media do tego służą by sterowac spoleczenstwem ktore jest uległe
Smutna_19: wibrująca_mrówka wiem ale my rozmawialiśmy na ten konkretny temat
wibrująca_mrówka: więc nie rozumiem czemu chcesz zabraniać się afiszować CZĘŚCI jakiejś innej grupy.. skoro afiszują się białe kobiety z dziećmi to i geje mogą
Smutna_19: niech się kochają
Jestem_Prawdą: mrowka rozumie slowo wolnosc inaczej. w sposob bardziej rozwiniety. chodzi o brak podziałów. ze czlowiek jako istota ma prawo wyboru i robi co chce Jak mowilem zycie to gra i dokonujesz wyboru jakiekogolwiek tylko chcesz. mozesz byc gejem lesbija mozesz samemu sobie probowac wlozyc siusiaka do odbytu. a kto nam zabrania zabijac? my ludzie najlepsze jest to ze zadna inna zywa istota nie zabrania nam niczego tylko my sami ludzie narzucamy sobie jakies schematy
wibrująca_mrówka: problem jest taki, że przez 1 osobę ocenia się całą ogromną grupę. i ocenia się nie ludzi którzy się afiszują i to jak to robią - tylko wszystkich innych. powiesz - ten pedał to idiota i prostak, ale potem czepiasz się całego środowiska
Smutna_19: mrówek myśli bardzo dobrze ale miłość to miłośc i powinna być dla tej dwójki która się kocha
Smutna_19: nigdy nie nazwałam ich pedalami mam do nich szacunek
wibrująca_mrówka: ale my nie o miłości mówimy. jeśli tobie wolno wziąć za rękę chłopaka, a takiej les nie wolno swojej dziewczyny, bo ktoś mówi - to nienormalne, to powiedz mi - kto ma większe prawo do tej ''miłości''? tu nie chodzi o pozwolenie na kochanie kogo się chce i jak się chce, bo to już jest i było. każdy w swoim domu robi co chce
zmaślony_nick: i zawsze będzie. otóż to
wibrująca_mrówka: chodzi o stereotyp, publiczne przyzwolenia, prawa.. o postrzeganie tego jako normalność żeby nikt nie pluł ci na ulicy w twarz
Smutna_19: do miłości mrówku każdy ma prawo
Jestem_Prawdą: jesli do milosci kazdy ma prawo to do nienawisci tez. co prowadzi do prawa do zabijania. przeciez mamy wybor..
wibrująca_mrówka: inna sprawa że walczą tylko ci głośni i kolorowi. i robią to w głupi sposób. tak jak feministki, część pseudo-ekologów i sekty różne pseudo-katolickie... ale o nich nie rozmawiasz. wybierz sobie dowolną grupkę oszołomów reprezentującą większą sprawę. wszędzie jest to samo. te same zagrywki, taka sama propaganda
Jestem_Prawdą: sejm? xd oszołomy. ostatnio partyjne kłócą sie ze nie chca siedziec w ławach lewicy
wibrująca_mrówka: i wszędzie ci powiedzą zwykli przeciętni ludzie - że to głupota. że debile się dorwały do mediów. i robią szum o byle gówno. niby w słusznej sprawie ale robią głupie lub oburzające rzeczy. szargają sami własne ideały. więc smutna, zrozum, że tu nie o miłość idzie.
Jestem_Prawdą: dlatego nie mozna byc uleglym czlowiekiem. trzeba miec swoje idealy i byc twardym
zmaślony_nick: dlaczego koniecznie nie możesz mieć racji tylko dlatego, że kilka milionów ludzi sądzi, że jej nie masz?
Jestem_Prawdą: bo czlowiek ulega opinii spolecznej. czlowiek mysli ''hmmm miliony ludzi tak mysli to oni maja racje''. w kupie sila
Smutna_19: Mrówku, tutaj chodzi o to (przynajmniej mi), że nie chce aby mój syn za kilka.lat zapytał "mamo czemu Ci panowie idą za rękę"
wibrująca_mrówka: bo mogą. tyle. bo widocznie się lubią. a jak zapyta: mamo a czemu tamten pan z panią idą za rękę to co odpowiesz? nie boisz się tego pytania?
Smutna_19: nie boję się tego pytanie, gdyż od zawsze tak było
wibrująca_mrówka: więc czego się boisz? że ludzie tacy sami jak ty zyskają możliwość bycia takimi samymi też publicznie? bez oceny ludzi takich jak ty, którzy chcą już nawet dzieci bronic przed nimi?
Smutna_19: On kiedyś też znajdzie jakąś miła dziewczynę ale jeśli przyjdzie i powie, że jest gejem zaakceptuje to
wibrująca_mrówka: i powiesz mu wtedy: tylko nie pokazuj tego publicznie bo cię zlinczuję z tłumem?
Jestem_Prawdą: ale prawicowe rządy nie pozwola przyszlym pokoleniom byc tolerancyjnym. prawica uczy pokory i jednostronnego myslenia. facet dziewczyna normalna rodzina powtarzane haslo
wibrująca_mrówka: ale takie hasła nie likwidują ''problemu''. tylko spychają innych ludzi do podziemia
Smutna_19: niee, ale dla mnie to dziwne. Z drugiej strony dobre jest to gdyż ludzie muszą nauczyć się akceptacji ale znów nie facet ma być facet a nie dawać dupy
Jestem_Prawdą: ale do czego zmierzam. mlodziez dzieci to wlasnie warstwa najbardziej manipulowana. oni stanowia trzon przyszlosci
wibrująca_mrówka: smutna - a którym stereotypem się właśnie posługujesz? ja właśnie robię kolację a wg twojego ''męskiego mężczyzny'' facet nie umie gotować. i co? mam umrzeć z głodu i poddać się opinii publicznej? o tym że faceci nie gotują bo to domena kobiet? nie podoba mi się uśrednianie ludzi do ''normy'' która nie istnieje.
Smutna_19: facet umie gotować. Ale niech nie daje kurrrrrwa dupy
wibrująca_mrówka: wedle czyjej wersji?
Smutna_19: to.moje zdanie
wibrująca_mrówka: a chciałabyś żeby ktoś mógł cie nie nazwać prawdziwą kobietą, bo ma inne zdanie o tym jaka jest ta prawdziwa typowa kobieta? chciałabyś mieć mniejsze prawa tylko dlatego, że nie spełniasz czyjegoś widzimisię?
Smutna_19: to moje zdanie i każdy ma prawo do wyjawienia go
wibrująca_mrówka: a teraz odnieś się do tego co napisałem.
Smutna_19: jeśli ktoś stwierdzi, że nie jestem prawdziwa kobieta to wporzadku, to tylko jego zdanie
wibrująca_mrówka: nie mówię że stwierdzi. mówię że zabroni ci czegoś. ograniczy twoje prawa. będzie mówił że jesteś nienormalna. zabroni ci np. noszenia sukienek czy makijażu albo wstępu gdzieś
Smutna_19: jakoś dałabym sobie z tym radę, tak myślę. znioslabym to choć nie byłabym szczęśliwa
wibrująca_mrówka: więc powiedz mi teraz, czemu chcesz robić coś takiego innym ludziom. mówiąc o tym kto jest prawdziwy, kto jest normalny. wprowadzając tylko swoją definicję, która definiowałaby ludzkie życia
Smutna_19: ależ ja powiedziałam mrówku co ja myślę l, a to co oni zrobią to już od nich zależy
wibrująca_mrówka: no właśnie nie od nich. tylko od ludzi takich jak ty. od tego czy im zabronią czy ich zgnoją, czy będą się bać
Smutna_19: ja ich nie gnoje
wibrująca_mrówka: czy będą uczyć dzieci nienawiści, rezerwy czy czegoś jeszcze innego
Smutna_19: ja wychowam syna w tolerancji
wibrująca_mrówka: bojąc się jego pytań? o rzeczy które zobaczy?
Smutna_19: odpowiem na nie, a co On będzie myślał i co zrobi będzie zależało od niego
wibrująca_mrówka: tylko co powiesz? to co uważasz? czy to co nauczy dzieciaka tej tolerancji i wyrobienia własnego zdania?
Smutna_19: tak powiem Ci uważam
wibrująca_mrówka: więc twoje dziecko będzie żyło tylko w twoim świecie a nie we wspólnym. mając tylko twoje wytyczne a nie swój rozum.
Smutna_19: powiem mu prawdę bo taka już jestem
wibrująca_mrówka: a jaka jest prawda? słucham. oświeć mnie. nikt jeszcze nie odkrył prawdy, ale ty ją znasz. więc podziel się odkryciem ze wszystkimi
Smutna_19: źle to ujęła lm, miałam na myśli, że powiem co myślę
wibrująca_mrówka: czyli wracamy do tego, że zrobisz to co każda zidiociała matka na tej planecie - wychowasz dzieciaka pod swoje dyktando.
Smutna_19: nie, mój syn będzie miał prawo wyboru
wibrująca_mrówka: jeśli wychowasz go na swoich obawach i swojej wizji świata... to nie będzie miał tego prawa.
Jestem_Prawdą: wtrace sie. pewna rodzina do tego stopnia dala prawo wyboru dziecka, ze dali mu wybor jaka wybierze płeć
Smutna_19: jeśli seba zdecyduje, że chce zostać dziewczynka to nią zostanie
Smutna_19: u mnie zawsze jest szczerość
Jestem_Prawdą: cóż za absurd
wibrująca_mrówka:
Smutna_19: To jego życie i jego wybór
wibrująca_mrówka: ale to ty mu powiesz kogo ma nienawidzić, co uważać za normalne. i to ty masz wiedzieć kiedy kłamać a kiedy być szczerą. więc jeśli powiesz mu swoją prawdę, to jak ma poznać własną?
Smutna_19: wiem, wiec powiem Ci, że wsumie zmieniasz mój tok myślenia
Jestem_Prawdą: a wiesz ze jestes teraz manipulowana? miej swoje zdanie. zawsze
Smutna_19: dlaczego tak twierdzisz
Smutna_19: Mrówek ma rację, to odemnie zależy co moje dziecko będzie myśleć
Jestem_Prawdą: no ma racje. matka to autorytet dla dziecka. najwiekszy autorytet
Smutna_19: Mrówku, musze Ci podziękować, wiesz?
wibrująca_mrówka: jasne że wiem
Jestem_Prawdą: prawda dla kazdego jest inan. ja poznaje swoja, ty poznaj swoja. jedynie udziele rady ze szukaj odpowiediz tam gdzie bys jej nie szukal nie szukala
Smutna_19: mrówku dziękuję
wibrująca_mrówka: nie masz mówić JAK JEST tylko dawać mu wybór, możliwość oceny i przekonania się samemu. jasne że matki wiedzą dużo na temat ''co dobre dla mojego dziecka'' ale nie należy z tym przesadzać. i będziesz o tym myśleć przez całe życie. wiec myśl rozsądnie.
Smutna_19: nie wiem co dla niego najlepsze, mogę mu dać tyle miłości ile mogę to wszystko
Smutna_19: dzięki mrówku, napewno zmienię myślenie

3 komentarze:

  1. Muszka
    Wysłany 08.11.2015 o 19:39

    Czytając Twoje notki czatowe zadziwia mnie czasem, jak oczywiste rzeczy niekoniecznie są dla niektórych oczywiste. :x Zwłaszcza to zdziwienie: „Ojej, to moje dziecko może samo myśleć??”. No faktycznie. :x Nowość.

    Biorąc pod uwagę, że takich matek jest pełno autentycznie boję się o to jakie dzieci im wyrosną. Powinien być jakiś test na IQ przed zaciążeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mrówek
      Wysłany 10.11.2015 o 10:36 | W odpowiedzi na ~Muszka.

      Istnieje taki. To test na znajomość różnorodności środków antykoncepcyjnych przed ukończeniem 18 roku życia. I ich instrukcji obsługi i użytku. :x

      Niestety opiera się on na dwóch zbyt trudnych językach: polskim pisanym oraz obrazkowym.. przez co nie dociera do ogromnej rzeszy ludzi.

      Usuń
    2. Muszka
      Wysłany 10.11.2015 o 12:32 | W odpowiedzi na Mrówek.

      Dlatego powinien byc przetlumaczony rowniez na język matek!

      Usuń

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.