poniedziałek, 30 listopada 2015

Dzieci, nie róbcie tego w domu

Pozytron: Będzie zajadała kanapki. Moje marzenie.
Pozytron: mam woele kilogramów do sttacenia...tłuszczu.
Pozytron: Ale mnie zżera od środka. Fucku. Pień mózgu odezwał się.
czika: idz zjesc
Pozytron: Nie mogę.
czika: musisz
Pozytron: Nie mogę. Ale głód jest naprawdę syraszny. To boli.
wibrująca_mrówka: Żydzi dali radę to i ty dasz.
Fantazja_:
Pozytron: Jednal istnieje różnica. Ja mogę przerwać ten ból. Kiedu chcę. Prawdziwu głpdujący, nie może.
_Dream_Stealer: a glodujesz bo...?
_Dream_Stealer: Pozytron czemu sie glodzisz?
Pozytron: Ja to piierdollę, jal mi soę chce jeść. Odwpdniłem się za bardzo. Stąd gen nie do zniesienia, głód.
_Dream_Stealer: to napij sie czegos i zjedz cos?
Pozytron: nie mogę, bo uzupełnię zapas energii. A energia to tłuszcz.
czika: poz. umrzesz
zemmaa1: woda to nie trucizna
Pozytron: E tam. Głodówka, to najszybszy sposób na pozbycie się tłuszczu. Zgodzę się, że wymaga odwagi i bardzo silnej motywacji. Ja mam motywację. W postaci takich Agnieszek Jaką poznałem ostatnio Taka laska, że szok. Idealna.
***
czika: lysy jestes?
Pozytron: Jesgem, a co?
czika: lysy gruby piegowaty?
Pozytron: ej. Gruby?
Pozytron: Wzrost 182 cm. Waga 75 kg. Gruby?
Pozytron: czika podaj wymiary.
czika: 55kg 164cm
Pozytron: czika to masz wymiar ok.
czika: urodzilam dziecko
Pozytron: Ja też.
czika: wiec ...
BoginiSnów.: Ja to jakiś krasnal jestem Ja waże 52 Ważyłam 45
czika: moj ma 180 i 82kg i troche miesni
BoginiSnów.: Mój ma 180 też ale 85 waży i troche mięśni też ma
Pozytron: Ka miałem 82, miesiąc temu. Teraz mam 75.
czika: modeleczka chcesz byc
czika: kobiety lubia silnych
Pozytron: Z brzuchami???
czika: brzuch to nie wszystko
Pozytron: Ja ważę 75 teraz. Miesiąc temu miałem 82.
czika: ja patrze na buty i zadbane dlonie
Pozytron: A ja na brzuch.
Pozytron: Jestem na redukcji.
wibrująca_mrówka: Pozek, od ilu dni głodujesz?
Pozytron: 6 tygodni teraz. Bywało dłużej.
***
Pozytron: chcę mieć sylwetkę podobną do Kapitana Ameryka. Kostka na brzuchu. Oraz większe płuca. Oglądam program o tym tłuszczu i cukrach. Więc wynika, że otyłość jest niebezpieczna dla zdrowia, a głodówka, przeciwnie. Głódwka wydłuża życie.
czika: kiedyś jak był post to ludzie nie jedli 40 dni tylko żyli o samej wodzie
czika: Pani na religii mi opowiadała a to starsza babka była
czika: sama to stosowała i była wysportowana. umiała łokciami podłogę dotknąć



***

czika: do kiedy ta glodowka?
Pozytron: Do 65 kg. Ale nie wiem czy dam radę zrobić to na raz. Potem się nawodnię do ok. 70 kg. Taki mam plan. Ale czy się uda, tego nie wiem. Potsm chcę nabierając mięśni, dojść do ok. 78 kg.


Polecam: Parchy - przewodnik ilustrowany

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.