poniedziałek, 6 stycznia 2014

Prawa kobiet

wibrująca_mrówka: wkur.. mnie twoje panoszenie się, wypowiadanie o wszystkim mimo że nie wiesz nic, że o twojej pożal się boże edukacji nie wspomnę.
AlloPsyche:
Mrówczan. Być może, ze jest i tak. Ale nigdy się z nikogo nie nabijałam Więc o jakim panoszeniu i wzniosłości mówisz? Hipokryzja rządzi.

AlloPsyche:
Mam prawo nie wiedzieć i komentować, od tego jest czat. Daj igbora i uspokój nerwy

wibrująca_mrówka:
nadinterpretujesz, a dla ciebie młoda nie mrówczan a wibrująca mrówka. chyba, że aż tak długiego nicku nie jesteś w stanie przyswoić i przepisać.

AlloPsyche:
Mrówczan, bedę pisała, jak mam ochotę.

wibrująca_mrówka:
''mam prawo nie wiedzieć i komentować'' - i o tym właśnie mówię!

AlloPsyche:
Dobrze, Wszechwiedząca mróweczko. Żal się, a ja poczytam dalej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.