sobota, 18 stycznia 2014

Lektura obowiązkowa - ''Osobowość i kultura'' rozdział I

~przychodzi: wibrująca_mrówka
wibrująca_mrówka:  M5
///M5: mrowek
jestę_wruszkom: grałam w pracy z kolega w kalambury na kurniku i miałam do namalowania czarnoziem :S:S
///M5: noo i co jeszcze robilas z tym kolega?
wibrująca_mrówka: uprawiała rolę
///M5: cicho
jestę_wruszkom:
///M5: nie podpowiadaj jej
wibrująca_mrówka:
~przychodzi: SpacerNocą
~odchodzi: SpacerNocą
jestę_wruszkom: ok ignor
///M5:
wibrująca_mrówka: mi ?
///M5: fochnela sie mi
bzium: radujcie sie, kochajcie sie
wibrująca_mrówka: pieprzcie sie
///M5: wibrująca_mrówka nie juz mi sie odechcialo pieprzyc
wibrująca_mrówka: wiem wiem, nudno tak samemu
///M5: mrowek bo ciumka mnie zdradza, przytul mnie
wibrująca_mrówka: //M5
~przychodzi: SpacerNocą
///M5: mmmrr
wibrująca_mrówka: na mnie zawsze możesz liczyć
///M5: kochany. nie to co baba
wibrująca_mrówka: ale już mnie nie podrywaj, okej? co ludzie powiedzą
///M5: a czy ja kiedys podrywalem?
wibrująca_mrówka: mnie ?
SpacerNocą: wibrująca_mrówka To co w tym momencie napisałeś było żałosne, nie znasz mnie a oceniasz mnie nie wiem kto Ci dał takie prawo ale to było żałosne na prawdę.
///M5: co ludzie na wsi powiedza
wibrująca_mrówka: czekaj czekaj.. wczoraaaaj ...
///M5: wczoraj? w jakim zdaniu? podaj i nie klam
wibrująca_mrówka: SpacerNocą naprawdę. pisane łącznie. napisałem że skoro bluzgasz i robisz mi awanturę o nic, to znaczy że nie chce z tobą rozmawiać. gdzie w tym coś żałosnego?
SpacerNocą: Nie wiem jakim trzeba być idiotą by nazywać kogoś pustakiem nie znając go... Nie ma to jak oceniać ksiązkę po jej wyglądzie a nie po treści. no gratuluję
wibrująca_mrówka: nie nazwałem cie tak, to po pierwsze. nie dałaś sie poznać nawet to po drugie.
SpacerNocą: Nie no napisałeś, że jestem pusta
wibrująca_mrówka: po trzecie cie nie widziałem, a po czwarte ''uj i kuwa'' to jednak nieciekawa treść. napisałem że nie przyjmuje wyjaśnienia ''pisze z błędami bo lubię''.
SpacerNocą: a po czwarte to się bujaj szkoda jednak na CIebie czasu i klawiatury nie mam ochoty na takie palanta patrzeć.
wibrująca_mrówka: to może już wyjdź ?
SpacerNocą: bede chciala to wyjde nic ci do tego gdzie siedze
wibrująca_mrówka: ale skoro nie pasuje ci na mnie patrzeć, to po co siedzisz i się gapisz? skoro szkoda ci czasu i klawiatury to po co piszesz?
SpacerNocą: bujaj sie pajacu
///M5: ale niemila kobieta jak dobrze ze mozna ignorowac takie
wibrująca_mrówka: i teraz tobie się oberwie że ją oceniasz po tym co zaprezentowała tutaj
///M5: od baby? ja moge strzelic w jape az padnie na chodnik
SpacerNocą: kuwa ze takie imbecyle chodza po tej ziemi...
wibrująca_mrówka: widzisz, jestem imbecylem bo nie z przymiotnikami piszemy łącznie.
SpacerNocą: Boże jakbym miała mieć takiego faceta to bym się zaj33bała żywcem
wibrująca_mrówka: nikt ci nie każe go miec kotku, ale pamietaj że to ty prosiłaś mnie o gg a nie odwrotnie
SpacerNocą: jest tu ktoś godny uwagi ?
wibrująca_mrówka: nie, sami moi znajomi
wibrująca_mrówka: M5, no podnieś rękę
///M5:
SpacerNocą: jest tu ktoś poza tą mrówką z wibratorem w dupie?
wibrująca_mrówka: patrzcie, to jest zawartość tej książki inteligentna kobieta, szukająca kogoś do ambitnej konwersacji, wymaga braku znajomości zasad pisowni ponieważ ortografia sprawia, że jest się imbecylem
SpacerNocą: zdupiam stąd bo z debilami nie ma co dyskutować najpierw sprowadzą do swojego poziomi o ile go w ogule majom a puziniej pokonajom dosiwiatczeniem
~odchodzi: SpacerNocą
///M5: ogule majom puzniej
CzłowiekPorażka: co to za ludzkie gówno było?
///M5: ja pitole co za jezyk. jakas chora baba
wibrująca_mrówka: cicho imbecylu, nie oceniaj jej po tym co widzisz!
///M5: na wscieklizne
wibrująca_mrówka: oceniaj ją za osobowość
///M5: powinna sie leczyc curwa
CzłowiekPorażka: oby sczezła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.