piątek, 24 stycznia 2014

''Kochanek'' Jej Wysokości

~przychodzi: korolowa_kordła
uroczy_sukinsyn: witaj księżniczko.
korolowa_kordła: ja pie***.. a już miałam do Ciebie pisać i zarywać
uroczy_sukinsyn: i byś się nacięła
korolowa_kordła: spadaj..
uroczy_sukinsyn: znów.
korolowa_kordła:
uroczy_sukinsyn:
korolowa_kordła: Ładny masz ten nick, noo..
uroczy_sukinsyn: gdyby był brzydki to nie byłbym ja
korolowa_kordła: Mrówek, a weź tak dla jaj pokaż mi swoją fotę.. co? zobaczymy czy też zacznę sikać, co?
uroczy_sukinsyn: póki co sikasz już za moim charakterem, sikając o fotę. i lubisz mój gust
korolowa_kordła: raczej chodziło mi o pewien eksperyment..
uroczy_sukinsyn: tzn ?
korolowa_kordła: ale wiedziałam, że spieniasz
uroczy_sukinsyn: pogadamy jak już mnie pokochasz. (to jest ten moment w którym zazwyczaj wychodzisz)
korolowa_kordła: zaraz cały czas nie łapiesz, że kieruje mną tylko ciekawość co te dupy w Tobie widzą.. aż tak boisz się mojej krytyki pt ''ale jesteś brzydki łeee'' ?
uroczy_sukinsyn: dupy widzą we mnie mój charakter. moje gadane. mój bajer.
korolowa_kordła: jaaasne.
uroczy_sukinsyn: tak. nie kamerkuję i nie wysyłam fot.
korolowa_kordła: zadnej? nigdy? w ogóle?
uroczy_sukinsyn: chcesz pooglądać sobie striptiz, idź na seks kam.
korolowa_kordła:
uroczy_sukinsyn: żadnej, nigdy, w ogóle.
korolowa_kordła: a no chyba, że tak. to wszystko już jasne jaki w ogóle oburzony..
uroczy_sukinsyn: bo tłumacze ci 3 raz to samo.
korolowa_kordła: Nie. PIerwszy raz pytam o fote. mogłeś odrazu, że taki z Ciebie brzydal
uroczy_sukinsyn: przypomnij sobie. pytałaś jak się poznaliśmy. czy ''laski lecą na opakowanie''. nie brzydal. po prostu umiem utrzymać je w napięciu
korolowa_kordła: nie zbyłeś mnie jakimś niepoważnym żartem czasem wtedy?
uroczy_sukinsyn: nie pamiętam.
korolowa_kordła: No tak, normalni ludzie jak poznają kogoś z kim się fajnie rozumieją na czacie, wymieniają się fotką, telefonem, w końcu idę na piwo czy kawę.. a mrówek woli zestarzeć się na czacie ze stadem wirtualnych dup..
uroczy_sukinsyn: widzisz, ja tutaj nikogo nie szukam do starzenia się razem. może ty.. wiec wymieniaj się fotkami z fajnymi chłopakami.
korolowa_kordła: jeszcze się wielce oburzając gdy ktoś go pomyli z normalnie postępującą osobą..
uroczy_sukinsyn: a ja pozostawię swoje życie sobie, w swoim stylu.
korolowa_kordła: przestań się na mnie wyżywać z tego powodu, że się boisz wysłać ludziom fote!
uroczy_sukinsyn: ja tylko odpowiadam na twoje kolejne, nudne zaczepki.
korolowa_kordła: uważaj bo logicznie myślący człowiek uwierzy, że tak dla beki się tu angażujesz emocjonalnie w znajmości ciągnące się pewnie latami..
uroczy_sukinsyn: histeryzujesz strasznie.
korolowa_kordła: że sobie tak lubisz marnować czas.. na literki bez powodu Możemy się pożegnać? i nie odzywać do siebie ?
uroczy_sukinsyn: ciągle czekam aż to zrobisz. ale piszesz coraz to dłuższe zdania..
korolowa_kordła: więc po co się ze mną witasz?
uroczy_sukinsyn: bo jestem kulturalny? i witam każdego kogo znam? ewentualnie to przejaw czystej bezpodstawnej złośliwości wyrażanej zwykłym ''witaj''.
korolowa_kordła: możesz kliknąć mi ignora?
uroczy_sukinsyn: po co ? żeby widzieć kiedy pojawiasz się jako mój wróg?
korolowa_kordła: ...
uroczy_sukinsyn: nie interesuje mnie dokąd chodzisz i nie zamierzam przed tobą uciekać.
korolowa_kordła: ja nie chcę się już nigdy wdawać z Tobą w tak idiotyczne dyskusje.. o to mi chodzi. a że mam niewyparzony pysk..
uroczy_sukinsyn: to nie zaczynaj.
korolowa_kordła: prowokujesz.. też
uroczy_sukinsyn: tak, tym że istnieję i wpadam ci w oko.
korolowa_kordła: w oko mi wpadasz myślisz? te całe 10 linijek czy ile my tu zamieniliśmy? tym Twoim beznadziejnym podejściem do internetowych znaojomości? tym niesmakiem, który wywołujesz na mojej twarzy? -> prowokujesz tym swoim ''witaj'' a potem piszesz coś idiotycznego po prostu udawajmy od dziś, że się nie znamy, okej? okej.
uroczy_sukinsyn: jeśli już skończyłaś, to ja wracam do rozmowy z kimś innym. dobranoc.
uroczy_sukinsyn: spodziewałem się po tobie czegoś więcej. jakiegoś minimum socjalizacji.
korolowa_kordła: o rany, a Ty jeszcze do mnie? miałeś iść..
uroczy_sukinsyn: a ty miałaś się zachowywać inaczej niż dziecinnie.
korolowa_kordła: z dupy masz te argumenty.. w ogóle nie oddają prawdy. nie są konkretne. pyskówka z przedszkola. jeszcze może w ciemno zacznij rzucać mięskiem nie wiem po co. grzecznie Cię proszę byśmy grzecznie udawali, że się nie znamy. bo nie chce mi się już z Tobą.. nic..
uroczy_sukinsyn: a i tak piszesz 5 razy więcej niż ja. mówiąc 3 raz że ''już kończysz''. baw się dobrze.
korolowa_kordła: bo zawsze byłam wygadana! i piszę szybko. i jakie to ma ku*wa znaczenie ile piszę? jak ty się do wszystkiego dopiep**asz..
~odchodzi: korolowa_kordła

1 komentarz:

  1. kordła!!!!
    Wysłany 17.03.2014 o 06:04

    Tyyyyyyyyy…. !!!!! Tyyyyyyyyyy!!!!! Sku….. TY!! !!!! &*%*&%$^%%R(*)*(*^$$# !!!!! Mogłeś uprzedzać, że ‚nagrywasz’!!!!!!!:p (żałuj, że nie widziałeś mojej miny gdy odkryłam to miejsce) :p <3 całkiem ładnie tu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.