środa, 8 stycznia 2014

Perspektywy pojęciem względnym

wibrująca_mrówka: czasem brzmisz dla mnie jak ktoś kto nie skończył podstawówki
`Pomarancza`:
miło mi

wibrująca_mrówka:
to mnie przeraża

`Pomarancza`: no ale przeciez nikt nie zmusza Cie zebys ze mna pisal
wibrująca_mrówka:
po prostu mówię jakie mam wrażenie.. i to dla mnie niepojęte..

`Pomarancza`:

wibrująca_mrówka:
czym się zawodowo zajmujesz? znaczy, jaki masz kierunek wykształcenia?

`Pomarancza`:
szukaniem pracy się zadowo zajmuje

wibrująca_mrówka:
... a w jakiej pracy masz doświadczenie?

`Pomarancza`: nie mam doswiadczenia
wibrująca_mrówka:
a szkołę jaką? technik czegoś?

`Pomarancza`:
nie, LO
wibrująca_mrówka: jakiś kurs masz? choćby na manikiurzystkę?

`Pomarancza`:
nie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.