czwartek, 23 stycznia 2014

Nie radzę sobie. Bardzo!

wibrująca_mrówka: poza tym, co za głupia baba co szuka psychologa na czacie.
kasia27011984: głowa boli jak mrówk z kobiet sie wysmiewa bo tylko to potrafi
wibrująca_mrówka: mogę cie wyśmiać za wiele innych rzeczy: za to że nie umiesz pisać, wypowiadać się,
pisać z sensem na jakikolwiek temat
kasia27011984: a ty pogo lepszy nie jestes
wibrująca_mrówka: za to że bluzgasz
kasia27011984: myslałam ze tak ale...
wibrująca_mrówka: za to że jesteś kretynką, że oceniasz tak jak i mnie kolesia który ''stoi obok''
8POGO8: bosze... to twoja wina
wibrująca_mrówka: za blisko stanąłem ? Kasia - za to że nie kończysz swoich szaleeenie ciekawych wypowiedzi.. których nie rozwijasz nawet. za to że ciągle na mnie narzekasz a jednak ciągle piszesz i się czepiasz
kasia27011984: pisze bo pokój swoją osobą zasmiecasz
8POGO8: powiem tak... w uju mam co ktos o mnie mysli... mimo ze mnie nie zna
wibrująca_mrówka: milcz. kłócę się.
kasia27011984: ja tez
wibrująca_mrówka: ty też - zaśmiecasz.
kasia27011984: w poizdzie mam wasze gadanie
wibrująca_mrówka: ostatnie twoje 3 wcięcia się w rozmowę brzmią tak samo: mrówek jest taaaaki złyy
kasia27011984: hehhehee
wibrująca_mrówka: zdążyłem tu już zagadać z 5 osób a ty nadal masz do mnie jakieś żale.
kasia27011984: tego napewnoi nie pisałam
wibrująca_mrówka: więc może idź już w cholerę ?
kasia27011984: zle czytasz, z polskim se nie radzisz. to idz
wibrująca_mrówka: ''szkoda słów na was''
kasia27011984: drzwi otwatre
wibrująca_mrówka: tak, tyle byłaś w stanie powiedzieć przez caaałą dyskusje na ogólnym. ''z polskim se nie radzisz'' napisała kobieta która nie umie poprawnie zbudować prostego zdania.. jestem pod takim wrażeniem
kasia27011984: w twoim woj moze inaczej gadaja u mnie tak wiec stul pysk !!!!
wibrująca_mrówka: w całym kraju obowiązuje ten sam język, też mógłbym pisać gwarą choćby, ale jednak lepiej przy obcych ludzach mówić po polsku, nie sądzisz?
kasia27011984: ludzach ?? zrobiłes gład !!!\ dobra trzymaj sie. mam nadzieje ze jak wejde na dniach to cibie nie bedzie
~odchodzi: kasia27011984
wibrująca_mrówka: poza tym bluzgająca kobieta to taki rarytas. taa, ominąłem literkę i faktycznie jest to równoznaczne
z ortograficznym, gwarą, językiem potocznym czy złą interpunkcją... lub bluzgami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.