środa, 5 marca 2014

O rodzicielstwie, część I : ''Ludzie w łańcuchach [*]''

Santoryn: Większość kobiet świadomie decyduje się na wywalenie faceta ze swojego życia
onawśródgwiazd: jak facet zdradza itd, samotne matki z wyboru czy śmierci męża
Santoryn: Problem by się skończył gdyby kobiety ponosiły pełną odpowiedzialność za takie decyzje Chodzi mi o to że kobieta daje sobie zrobić dziecko i wywala faceta ze swojego życia "bo tak" I facet za to płaci
fire.dragon: to decyzja jednostkowa ale nadal rodzina pozostaje podstawą spoleczenstwa. nie ma znaczenia czy rodziny sa mniej czy bardziej patologiczne. nie mozna tego zastapic niczym lepszym
Santoryn: wszędzie jest patologia Mama wywala tatę za drzwi i ściga go aiimentami a dziecku tłumaczy że ojciec jest zbędny i w ogóle niepotrzebny To też wzorzec taki sobie I nie mówie o biciu czy piciu
wibrująca_mrówka: fire.dragon ale ludzie mają rózne przekonania. ty możesz chcieć cokolwiek zamiast niczego. a ja wole nie mieć nic, niż mieć byle co.
fantazja23: nie ma chorych ludzi jest tylko chore społeczeństwo
wibrująca_mrówka: S antoryn to się u nas stało w rodzinie. dzieci mają zakaz kontaktu z nasza częścią rodziny - z rodziną ojca.
morgoth^: rodziny gdzie jest alkohol narkotyki przemoc molestowanie nie można zastąpić niczym lepszym bo... to rodzina ?
alcestbalbinar: ja uwazam, ze rola kobiety sprowadza sie do urodzenia dziecka a potem na calkowitym bezuwlasnowolnieniu. rodzi taka, a potem przywiazje ja do kuchni. generalnie, widelec, lyzka, garnek, co tam jeszcze jej mozna dac, lancuch
Mr_Anderson_: JEśLI KOBIETA WYRZUCA FACETA I MA DZIECKO Z NIM, MIMO TO ZOSTAJE POTEM LEZBą, TO WSPółCZUJE TEMU DZIECKU
Santoryn: alcestbalbinar no już nie przesadzaj ktos w domu z dzieckiem musi być
Solange*: alcestbalbinar i kij. Na meza takiego jak Ty
wibrująca_mrówka: a co, ojciec nie może karmić dziecka? są butelki, są łyżki. naucz się gotować i się zajmij tym co sam na ten świat posłałeś.
Solange*: moze
alcestbalbinar: no wychowuje dziecko, a potem dziecko zarabia na siebie i daje tatusiowi pieniazki. gdzie ojciec bedzie karmil dziecko. co to pedal jakis? baby z wozkami i do karmienia, to ich rola a rola mezczyzny jest ogladaniem mecza i picie piwa
Santoryn: Ja wole żebym to był ja lub moja żona niż żeby dziecko wychowywali obcy typu opiekunka czy żłobek
Oak_Bluffs: wibrująca_mrówka tu chodzi o cops inmnego
wibrująca_mrówka: o stereotyp kobiety kury domowej, matki, na łańcuchu..
Oak_Bluffs: wibrująca_mrówka facet z natury nie kjest przystosowany do opieki nad dzieckiem niema takich instynktopw maciezynskich jak kobieta
alcestbalbinar: kobiety przez uwarunkowanie biologiczne nie sa zdatne do pelnienia zadnych wiekszych rol
fantazja23: a kto z was panowie chciałby zmienić płeć? jeśli uważacie że kobiety mają lepiej
Mr_Anderson_: KTO TU MóWI żE KOBIETA BęDą W KUCHNI JEST NA łAńCUCHACH ? NIE ROZUMIEM
alcestbalbinar: ja tak mowie, w moim panstwie tak bedzie
Mr_Anderson_: W JAKIM SENSIE LEPIEJ????
wibrująca_mrówka: Oak_Bluffs tak, powiedz mi że moja miłość jest gorsza bo jestem facetem. że moje uczucia są gorszej jakości. od razu powiedz ze chłopców nie należy kochać bo tylko dziewczynki mają uczucia.
Solange*: Ja lubie być w kuchni. Z wyboru
Oak_Bluffs: w ibrująca_mrówka ty nie rozumiesz
Santoryn: Kretyni wmawiają kobietom że ich miejsce jest przy garach i pieluchach , kretynki wmawiają im że ich miejsce jest na szczytach władzy poza domem , jak mają nie zwariować?
morgoth^: a ją karmić dziecko, nawet z wózkiem polatam
wibrująca_mrówka: Oak_Bluffs nieprzystosowany.. to niech sie kuźwa nauczy. jak mu zalezy to sie nauczy. jak nie umie - zrekompensuje to czymś innym.
fantazja23: kobieta startuje w społeczeństwie z pozycji ofiary bo jest utożsamiana z kurą domową. to ona pierze sprząta i takie tam
alcestbalbinar: a kiedy kobiety maja okres, to nalezy je zamykac na 4 dni w piwnicy pomiedzy wozkiem a kijem do hokeja
Mr_Anderson_: MASAKRA, JA JESTEM FACET I TEż GOTUJę I MNIE NIKT NIE TRZYMA ZA łAńCUCH ;d
Oak_Bluffs: w ibrująca_mrówka jest pewiem podzial rol u ludzi i u zwierzata tto matka opiekuje sie mlodymi z racji swego przystosowania do tego
Solange*: alcestbalbinar tylko na 4 dni? a jak kobieta ma okres 6 dni?
alcestbalbinar: to unicestwic jako istote bezproduktywna. 6 dni na 30, to 20 procent mniej produktywnosci. ja nie chce takiej robotnicy
Solange*: fajny ten alcest
Santoryn: fantazja23 u mnie ja sprzątam , pierze pralka , gotować też potrafię
wibrująca_mrówka: Oak_Bluffs podział ról? przy darciu ryja o równouprawnienie i o to jak faceci zniewalają kobiety w roli kury domowej? sorry ale role sie teraz odwracają nieco..
Oak_Bluffs: wibrująca_mrówka nie jestem femimnistka
Mr_Anderson_: NIE MA CZEGOś TAKIEGO JAK RóWNOUPRAWNIENIE :d:d
Santoryn: Pewnie że nie ma
fantazja23: S antoryn chodzi mi po prostu o taki nasz schemat myślenia
Solange*: alcestbalbinar Ciebie taka robotnica tez nie chce
Santoryn: fantazja23 , myślmy , sami decydujmy , nie powielajmy stereotypów i z czasem sie to zmieni
alcestbalbinar: no i generalnie, raz w miesiacu lanie zeby wiedziala gdzie jej miejsce
wibrująca_mrówka: Oak_Bluffs kij mnie interesuje podzial ról ze względu na wieki tradycji kultury i oczekiwania bo i tak we własnym domu bedzie tak jak mi będzie wygodnie. i nie bede patrzył czy to jest naturalne czy nie.
Oak_Bluffs: wibrująca_mrówka zgadzam sie z podzialem rol takim jak jest w naturze
fantazja23: a lcestbalbinar ja mam okres 7 dni
alcestbalbinar: nie interesuja mnie twoje intymne sprawy (ble)
Solange*: alcestbalbinar klapsy? oj.. figlarzu
Oak_Bluffs: wibrująca_mrówka juz to widze
alcestbalbinar: raz w miesiacu bicie, zeby chodzila jak w zegarku, w czasie okresu zamykana w piwnicy, gdy przytyje o pol kilo to taki specjalny kolwrotek jak dla chomika. ma biegac i gotowac jednoczesnie
**szuszu**: Solange* a ja jeśli trzeba to gotuje i sprzątam a jeśli trzeba to maluje i tynkuje ! płytki też układam
Santoryn: Prosta sprawa - jeśli ja zarabiam lepiej w domu z dzieckiem siedzi żona , jeśli ona zarabia lepiej w domu z dzieckiem siedzę ja Proste i logiczne i niczyich rad do tego nie potrzeba
Solange*: Brac prosze przyklad z **szuszu** , Panowie!
alcestbalbinar: siedzi z dzieckiem w domu ale mezczyzna z niego baba spodnie nosi a chlop spodnice, ot gender
fantazja23: Santoryn i wszystko ma kręcić się wokół pieniędzy?
wibrująca_mrówka: Oak_Bluffs no nie kumasz ? nie stracę tytułu samca bo zmienie pieluche i ugotuje obiad. no bez przesady. i to będzie nienaturalne że zajmę sie swoim domem i swoją rodziną?
Santoryn: fantazja23 a kto tak mówi? Na pracy się chyba świat nie kończy , prawda?
Solange*: alcestbalbinar mezczyzna! Nie samiec jak Ty....
Oak_Bluffs: wibrująca_mrówka to ty mnie nie rozumiesz. pracas przy dziecku wymaga duzej cierpliwosci
alcestbalbinar: teraz na powaznie. dziecku przez pierwsze 2 lata potrzebna jest matka, jako obiekt, i nic nie dadza tu wasze genderowskie płacze i tym podobne bzdury, ewolucji się nie oszuka. a teraz wracam do piwnicy, bo starej sie okres skonczyl. kluczyk gdzies zgubilem, a niech siedzi jeszcze tydzien w karcerze, niech mysli co zle zrobila
fantazja23: Santoryn twoje słowa, jeśli ktoś lepiej zarabia to nie musi się zajmować dzieckiem ani domem
Santoryn: fantazja23 czy gdybyś Ty zarabiała 3000 na rękę a Twój ślubny 2000 to kto by siedział w domu? Ale szczerze
wibrująca_mrówka: Oak_Bluffs a jak wiemy tylko kobiety są cierpliwe, a mężczyźni z natury agresywni więc rozszarpałbym dziecko butelką nienaturalnie?
fantazja23: a kto z was ma dzieci?
Mr_Anderson_: CO ZA MYśLENIE LUDZI
Santoryn: Fantazja23 , odpowiedz
fantazja23: ja bym wolała mimo wszystko w domu przy dziecku
Santoryn: No oczywiście
wibrująca_mrówka: alcestbalbinar no zgodzę się że małemu dziecku matka jest potrzebna ale nie zawsze ta matka jest. i jakoś te dzieci na morderców nie wyrastają...
Santoryn: Problem tylko w prostej kalkulacji - jak ty usiądziesz w domu to Twój ślubny będzie pracował dłużej żeby przynieść więcej pieniędzy Spędzisz więcej czasu z dzieckiem kosztem czasu z mężem Nie wiem czy to najlepszy wybór
Solange*: Wiecie Wy co.... Niech kazda rodzina wybierze swoj model...a nie z gory narzucone role i podział
alcestbalbinar: czas jaki matka na poczatku zainwestuje w dziecko bedzie procentowal i nic tu nie dadza nowomodne teorie jakichs idiotow, facetów w spodnicy. wspomnicie moje slowa, ilu juz chodzi po tym swiecie, wskutek zaburzenia czegos co zaburzalne byc niepowinno, te wasze madrosci po prostu mnie niszcza. Nie chce mi sie z wami gadac. Wracam do lochów. Bo merytoryki w niej zero, jeno madrosci rodem z Tvn style
fantazja23: ale moim zdaniem ojciec też może być świetną mamą jeśli mama pracuje
Oak_Bluffs: wibrująca_mrówka wiesz gdzie bym ja wyslala do kamieniolomow do kopalni i bym powiedzial;a masz rowne prawa
Santoryn: fantazja23 a co do Twojego "wolałabym w domu przy dziecku" ... o tym właśnie rozmawiamy że to w większości samodzielna decyzja matki a nie narzucanie jej roli kury domowej przez facetów
wibrująca_mrówka: Santoryn co nie zmienia faktu że i tak rodzina sie dostosowuje do nowej sytuacji, a to jak to zrobi zależy od charakterów partnerów.. a nie kazdy musi wybierać to samo.
alcestbalbinar: Jadźka, wyłaź z karceru, bedzie seks! a potem pomidorowy nagotuj i sie nie odzywaj bo ci znowu usta zakleje plastrem, mowiac ze ci wąsy rosną pod nosem
Solange*: alcestbalbinar widac co ogladasz..tvn style
wibrująca_mrówka: Oak_Bluffs nie rozumiem absolutnie o co ci chodzi. bo nic nie wyjaśniasz tylko dowalasz jakieś teksty z kosmosu..
fantazja23: S antoryn tylko dochodzi tu jeszcze problem małżeński, jaki oni stosują miedzy sobą poidział ról, zregóły idą za tradychją
Santoryn: fantazja23 a to juz zależy od indywidualnych cech partnerów i ich dobrania się
Oak_Bluffs: wibrująca_mrówka dazusz do rownoiuprawnienie tak w sprawach dziecka >?
wibrująca_mrówka: Oak_Bluffs nie.
alcestbalbinar: ubieraja dziewczynki w jakies ciuszki, fatalaszki, biust im wypychaja, nowomodne podejscie do rodzicielstwa
Solange*: Ja tam wcale nie jestem zachwycona pomyslami feministek. Lubie ognisko domowe
Oak_Bluffs: to czego ty chcesz./>?
Santoryn: fantazja23 to tylko powielanie głupich stereotypów
fantazja23: Santoryn często jedna str na drugiej wymusza swoje racja zgodnie z zasadą dominujący - uległy. żadko są partnerami
Santoryn: Skoro powszechnie wiadomo że mężczyzni lepiej i smaczniej gotują to wyklucza pchanie kobiety do garów
alcestbalbinar: No i moja Jadzka dostaje 20 zlotych tygodniowo, kieszonkowe i ma z tego jeszcze obiady mi robic. Nie wiem, podobno to troche za malo, przypuszczam, ze dorabia sobie na boku, tym bardziej, ze nasze ostatnie dziecko jest murzynem.
Santoryn: fantazja23 wiem
Solange*: Santoryn tak samo jak steteotypem jest roz dla dziewcz, niebieski dla chłopców. .. wybor zabawek itd
wibrująca_mrówka: Oak_Bluffs czytasz co pisze, nie wiesz czego chce, a potem dowalasz teksty z kosmosu? no brawo.
Santoryn: Ja nie szukam podwładnej , jam szukam partnerki do związku
alcestbalbinar: fantazja, cieszy mnie twoje emocjonalne podejscie do tematu, ale rzadko to ty do slownika zagladasz. jaki stereotyp, co ty gadasz za bzdury? to zaden stereotyp, tak juz natura uformowala! chca lamac prawa boskie i naturalne, banda pedalow i feministek

1 komentarz:

  1. hje hjee hjeeeeee
    Wysłany 05.03.2014 o 19:57

    Zjedz snikersa bo zaczynasz gwiazdorzyc….

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.