niedziela, 9 marca 2014

Myślenie jest zbyt mainstreamowe

~przychodzi: NAAPALONY_OGIER
NAAPALONY_OGIER: cze
Mysliciel_Mysle: hej
NieLaura_18lat: umieram
NAAPALONY_OGIER: nie myśl tyle. jeśli ktoś chce umierać, niech to zrobi teraz
krnabrny_dyzio: M ysliciel_Mysle a tobie co slinotok na mysl przyniosl jezykiem?
Mysliciel_Mysle: Dyzio swoimi tekstami do ludzi pokazales jakim jestes czlowiekiem a wiec twoje teksty ignoruje
krnabrny_dyzio: mysliciel sie znalazl
NAAPALONY_OGIER: myślenie jest głupie. Zgodzicie się ze mną ?
krnabrny_dyzio: tylko glupiec moglby zgodzic sie z toba klaczko
NAAPALONY_OGIER: hehe otóż nie
krnabrny_dyzio: a cha
NAAPALONY_OGIER: Najwidoczniej nie zrozumiałeś tego co napisałem
krnabrny_dyzio: najwidoczniej
NAAPALONY_OGIER: o czym teraz myślisz krnąbrny ? widzisz tak długo nad czymś myślisz, że nie zauważasz mojego pytania
NAAPALONY_OGIER: Myśl wyznacza cel, ale to działanie jest kluczowe !
wibrująca_mrówka: mógłbyś zacząć biegać w kółko kompa i drzeć się na cały głos ''jestem porąbany!'' ale wtedy wkracza myśl - po **uj? nie robisz tego bo to nie ma celu. sensu. logiki.
NAAPALONY_OGIER: nie rozumiem cie
wibrująca_mrówka: myśl wyznacza cel żeby działanie nie było bezsensowne.
NAAPALONY_OGIER: zauważ, że zanim byś to zrobił, wkroczyła by tam myśl pierw
NAAPALONY_OGIER: no tak
wibrująca_mrówka: więc nie ma tu elementu kluczowego. bo bez myśli byś nie myślał, bez działania byś nie działał. a raczej dla osiągnięcia celu - oba elementy są kluczowe.
NAAPALONY_OGIER: dlaczego nie ma elementu kluczowego ? Działanie nim jest
NAAPALONY_OGIER: no tak
wibrująca_mrówka: potakujesz sobie czy mnie?
NAAPALONY_OGIER: -,- babci frani potakuje
wibrująca_mrówka: możesz nie działać, możesz czekać aż los ci coś podaruje. możesz nie myśleć a biegać w kolo stołu.. można? można. da się.
NAAPALONY_OGIER: i co w związku z tym ?
wibrująca_mrówka: w związku z tym żeby osiągnąć cel trzeba bo sobie uświadomić - myśleć, i do niego dążyć - działać. więc oba elementy są kluczowe.
NAAPALONY_OGIER: ale najważniejsze jest działanie
wibrująca_mrówka: dwie połówki są takie same ale lewa jest większa. dokładnie
NAAPALONY_OGIER: Cieszę się, że mnie rozumiesz
wibrująca_mrówka: jakbym cie rozumiał to bym się zastrzelił.
NAAPALONY_OGIER: właśnie czekam na to
wibrująca_mrówka: mogę jedynie widzieć, patrzeć i załamać ręce.
NAAPALONY_OGIER: każdy myśli, ale nie każdy działa
wibrująca_mrówka: nie każdy myśli.
krnabrny_dyzio: mrowka cie rozgryzl cwoku
NAAPALONY_OGIER: każdy
wibrująca_mrówka: np ty..
krnabrny_dyzio: pelna zgoda
wibrująca_mrówka: piszesz bezsensownie zamiast myśleć że piszesz głupoty i przestać.
krnabrny_dyzio: jest wykluczony z kregu myslacych
NAAPALONY_OGIER: No raczej nie

wibrująca_mrówka: myślę więc jestem?
krnabrny_dyzio:
mrowka udowodniles mu ze nie istnieje
NAAPALONY_OGIER: Czekam aż skumasz to co napisałem
wibrująca_mrówka: ale on nie znika..
krnabrny_dyzio: to tylko nerwy w nim graja
wibrująca_mrówka: można jak zamknę oczy i pomyslę że bardzo bardzo mocno chcę żeby zniknął..
NAAPALONY_OGIER:
wibrująca_mrówka: Mmmmm...
wibrująca_mrówka: i co? udało się?
NAAPALONY_OGIER: za dużo chyba myślałeś
krnabrny_dyzio: on jest jak gowno na obuwiu...
wibrująca_mrówka: nie zawsze działa jak w bajkach..
NAAPALONY_OGIER: mrókwa chce być mądrzejszy od tego co napisałem, ale się nie udaje heh
krnabrny_dyzio: on ci udowodnil ze ciebie nie ma. wez to przeanalizuj jeszcze raz i powinienes zniknac
wibrująca_mrówka: próbowałem go zniknąć! ale nie wyszło.. przepraszam
NAAPALONY_OGIER: Cieszę się, że mnie nie ma A jednak jestem
krnabrny_dyzio: to nie twoja wina ..moze jeszcze zakuma i zniknie
NAAPALONY_OGIER: może zakuma kto wie Też na to licze
krnabrny_dyzio: wynijdz
NAAPALONY_OGIER: ...
krnabrny_dyzio: nastepnym razem przemysl co chciales powiedziec..
NAAPALONY_OGIER: hehe o lol czego nie rozumiesz krnąbrny ?
krnabrny_dyzio: ty jestes jakis niepoprawny
NAAPALONY_OGIER: napisz co nie zrozumiełeś? wytłumaczę ci bo wibrująca mrówka mysli odwrotnie. to wszystko ?
krnabrny_dyzio: no to co z tym mysleniem
NAAPALONY_OGIER: ale konkret. szybko bo mi bat padnie
krnabrny_dyzio: jest nadzieja
NAAPALONY_OGIER: już?to wszystko ?
krnabrny_dyzio: rzuciles mysl ze myslenie jest glupie
NAAPALONY_OGIER: tak, to prawda
krnabrny_dyzio: uzasadnij
NAAPALONY_OGIER: Przykład:
krnabrny_dyzio: boje sie
NAAPALONY_OGIER: wibrująca mrówka od dawa marzyła o bieganiu naokoła komputera i wykrzykiwania że jest porąbana... byc może marzy nadal tego nie wiemy. w każdym razie ma jakieś myśli o tym
krnabrny_dyzio: no i co
NAAPALONY_OGIER: myśli jak to zrobić, jak przebiec naokoło komputeraz
krnabrny_dyzio: czy ktos to widzi?
NAAPALONY_OGIER: czy od lewej strony czy od prawej strony. ciagle się zastanawia
krnabrny_dyzio: czy na rekach
NAAPALONY_OGIER: a może pod biurkiem
krnabrny_dyzio: czy moze na dupie. no no juz pojmuje
NAAPALONY_OGIER: może myśli czy warto przebiec, co to jej da, jaki cel w tym?
krnabrny_dyzio: jednym slowem zimna kalkulacja. no ja
NAAPALONY_OGIER: czy może jakaś nastąpić reakcja ze strony otoczenia, np mamy taty , którzy siedzą obok niego. waha się. może miec miliony myśli. zanim zrobi jedną czynność
krnabrny_dyzio: i wszystkie glupie jak mniemam?
wibrująca_mrówka: dlatego ja myślę - siedzę i oceniam czy warto biegać jak wariat. a ty działasz czyli po prostu biegasz jak wariat i nie wiesz dlaczego.
NAAPALONY_OGIER: i co pobiegłeś wkońcu ?
wibrująca_mrówka: bo wyżej cenisz działanie nad myślenie.
krnabrny_dyzio: jak mozna dzialc bez udzialu w tym mysli?
wibrująca_mrówka: normalnie. wyjaśnię ci
krnabrny_dyzio: a chyba ze jak karaluch instynkt zamiast myslenia
NAAPALONY_OGIER: Ja jak chcę biegać po lesie , po to aby porpostu przebiec się, to nie myślę czy jest zimno itp tak. dlatego działanie jest kluczowe. myśl zawsze jest to logiczne
wibrująca_mrówka: taki Ogier, kierowany seksualnym impulsem podświadomości, wchodzi na czat i zaczyna pisać całkiem bezsensowne i oderwane od logiki rozumowania, ponieważ on pisze, czuje impuls by pisać. nie zastanawia się bo myślenie jest głupie, on po prostu pisze.
krnabrny_dyzio: zapalnikiem kazdego dzialania jest mysl
NAAPALONY_OGIER: chyba że ktoś teraz myśli nadmiernie jak ty w tej chwili właśnie
krnabrny_dyzio: mrowek leze pod stolem
NAAPALONY_OGIER: mórwka znowu nie rozumiesz
krnabrny_dyzio:
wibrująca_mrówka: a ja na podłodze żeby dotrzeć do jego poziomu
krnabrny_dyzio: on pisze bez udzialu mysli i to widac ogier ..zwal konia i spac
NAAPALONY_OGIER: tak tak, mów mi jeszcze widzisz ten przykład który podałeś w sumie jest dobry bo zakładając że
krnabrny_dyzio: o zwaleniu konia?
NAAPALONY_OGIER: wchodze po to żeby zwalić sobie konia. hehe mam lepszy przykład. mrówka
krnabrny_dyzio: ratunku
NAAPALONY_OGIER: powiedz mi Kiedy ostatnio uprawiałeś seks ? z takim mega orgazmem
krnabrny_dyzio:
NAAPALONY_OGIER: no dawaj pisz. nie myśl, odpowiadaj
wibrująca_mrówka: przepraszam, co ma moja satysfakcja seksualna do twojego światopoglądu?
NAAPALONY_OGIER: napisz, a udowodnię ci. odpowiedz na pytanie
wibrująca_mrówka: bo jakoś ciężko mi to skrócić do faktu że ''o mój **uj ci chodzi''
krnabrny_dyzio: jakies 30s temu
NAAPALONY_OGIER: odpowiedz na pytanie Kiedy czułeś mega orgazm ? taki zajjeeebbisty, no ?
krnabrny_dyzio: chopie o co tobie kaman
NAAPALONY_OGIER: aż tak daleko musisz wracać w przeszłość ? Zobacz, on się gubi. nie pamięta swojego ostatniego mega orgazmu
krnabrny_dyzio: daj spokoj ..to ty jestes pogubiony tylko o tym nie wiesz
NAAPALONY_OGIER: To niech odpowie na pytanie moje Widzisz jak długo myśli i co nie może wymyśleć. mrówka dochodzisz ? a może zniknął mądrala jakie to smutne A więc mam rację
wibrująca_mrówka: wybacz, rozmawiam z kimś innym. uznałem że moje życie erotyczne cie nie dotyczy.
~odchodzi: NAAPALONY_OGIER

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.