piątek, 16 sierpnia 2019

''Na zawsze'' trwa 23 dni

Motto:

Duszek_Poeta_:
mrówka tęskni że go nie widzę pewnie... nie ma atencji i komu jezdzic

***


24.07.19


Duszek_Poeta_: ignor na zawsze

16.08.19


duszek_poeta_:
odtluszczanie
duszek_poeta_: jak mrówka rzuci harami to tluszcz leci
duszek_poeta_: takie długie
duszek_poeta_: oddałby na peruki
wibrująca_mrówka: o, odezwał się ten, który mnie ignoruje na zawsze
duszek_poeta_: smutno mi bez ciebie mrowciu
Carlton_Leach: duszek_poeta_ ja tu ze dwa razy bylem jako obserwator, badz pisalem jakies glupoty
Carlton_Leach: i zawuazylem
Carlton_Leach: ze ty sie strasznie chlopie nad sobą rozczulasz
duszek_poeta_: czekam na to aż powiesz nowym osoba ile mam dlugu
duszek_poeta_: 6 rocznie
wibrująca_mrówka: duszek_poeta_ ignorujesz mnie na zawsze - pamiętasz?
duszek_poeta_: wibrująca_mrówka zesknilem
duszek_poeta_: tesknilem
duszek_poeta_: Michał masz kolczYki
duszek_poeta_: ?



Powiązany wpis:
Jak długo trwa ''na zawsze''?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.