piątek, 23 sierpnia 2019

18+, 1 łóżko, 2 tematy, 3 penisy, 4:00 rano... 200 pchnięć

Motto:

kotwica: przystan , mialaby co czytac

Bo niektórych wyprzedza ich sława.

***


_Specyficzny_:
już myślałem że młody chłopak marnuje sobie życie na czaterii
wibrująca_mrówka: nie wierz we wszystko co mówią w telewizji
wibrująca_mrówka: wpadłem pogadać do kciuka, bo bywa tylko późną nocą, ale najwyraźniej śpi
_Specyficzny_: po co?
wibrująca_mrówka: bo oboje lubimy ser
_Specyficzny_: po ?

motylanoga: też nie śpicie ?
wibrująca_mrówka:
cześć nogo. nie, ja śpię teraz. nie widzisz?
_Specyficzny_: lunatykuje tylko
_Specyficzny_: ogląda powieki... po wieki...
motylanoga: hmm
wibrująca_mrówka: po wieku
wibrująca_mrówka: błądzi spojrzeniem niewidzących oczu
wibrująca_mrówka: wieko od laptopa

_Specyficzny_: po wieki, dobrze napisałem
pom:
czesc
wibrująca_mrówka: cześć pom
pom: jak tam zyjecie kurna ?
wibrująca_mrówka: zadowalająco
wibrująca_mrówka: pom, ty jesteś od poważnych dyskusji?
pom: zrecz jasna
pom: a o co idzie ?

wibrująca_mrówka: a bo wydawało mi się, że się już spotkaliśmy
wibrująca_mrówka: ale poprzednio nie miałeś czasu choć chciałeś rozmawiać

_Specyficzny_: pogadajmy poważnie o kobietach

wibrująca_mrówka: ile można?
pom: wibrująca_mrówka to facet ?
pom: jestes facet ?
wibrująca_mrówka: dziś mogę być dla ciebie kim tylko chcesz
_Specyficzny_: to kobieta
pom: ulala...

pom: bo jak mielibysmy pogadac powaznie o kobeitach to chyba nie w obecnosci kobiety
_Specyficzny_:
bierz się za nią pom
pom: ta kobieta
pom: juz ja was kurna znam
wibrująca_mrówka:
_Specyficzny_: a czemu nie, ona też lubi sobie pogadać o nas
wibrująca_mrówka: kobieta zmienną jest

pom: dobra, co mi tam, jak okaze sie ze ma siusiaka to tez nei pogardze, w sumie z moja uroda to i tak bym sie nawet cieszyl ze mnie taki pies z kulawą nogą przygarnąl
wibrująca_mrówka:
niech zgadnę.
wibrująca_mrówka: Specyficzny jest rozżalony że go puściła w trąbę...
wibrująca_mrówka: a pom nie miał czasu przez 40 lat na kobiety i wzdycha za prawdziwą miłością
wibrująca_mrówka: albo mniej prawdziwą

pom:
za to teraz mam czas na ciebie

pom:
bede cie lizal
wibrująca_mrówka: uuu
wibrująca_mrówka: zaczynam drżeć

pom: piec wlacz
wibrująca_mrówka: tylko nie za nisko - żonaty jestem
 
pom: zone sie wysle do sklepu
wibrująca_mrówka: ty moją żoną nie rozporządzaj
wibrująca_mrówka: własnej szukaj
pom: moja jakby se poszla to bylbym szczesliwy

_Specyficzny_: pom ty pedale
pom: _Specyficzny_ ty alfonsie
wibrująca_mrówka:
no dobra. to co wam takiego wytłumaczyć jeśli chodzi o kobiety?
wibrująca_mrówka: na pierwszy rzut oka są nieco niższe, krąglejsze i najczęściej z długimi włosami
wibrująca_mrówka: mogliście mijać na ulicy
wibrująca_mrówka: ładnie pachną
wibrująca_mrówka: niektóre
wibrująca_mrówka: ale nie sprawdzajcie tego w autobusie
wibrująca_mrówka: płoszą się
pom: a na drugi rzut oka ?
wibrująca_mrówka: na drugi rzut oka lepiej być pedałem

pom: no, dlatego dobzre wybralem, kochany
wibrująca_mrówka:
więc lepiej nie mrugaj jak jakąś spotkasz
wibrująca_mrówka: utrzymuj kontakt wzrokowy i powoli zacznij się wycofywać
pom: a co ejsli kontakt wzrokowy utracisz ?

wibrująca_mrówka: chroń gardło, brzuch i sam wiesz co

wibrująca_mrówka: tę rzecz na p która sprawia że kobiety krzyczą
wibrująca_mrówka: portfel!

_Specyficzny_: i jak je poderwać?
wibrująca_mrówka: ile ty masz lat? 12? 14?

_Specyficzny_: coś takiego
pom:
moze ma 50 ale nie interesowal sie dotychczas
pom: dla mnei tam kobieta powinna miec ladne stiopy
pom: jak bedzie ladna a bedzie miala koslawe to aut
wibrująca_mrówka: to wybieraj latem. w kaloszach gówno widać..

pom:
wiem
pom: wiesz, wybeirac to ja moge, ale neistety na zadna nie zasluguje na pierwszy rzut jej oka

pom: boniewaz jestem chudy, mam garbaty nos i nie mam dwójki bo zaniedbalem w mlodosci
wibrująca_mrówka: a to to może być przeszkoda
pom: no moze

pom: w sensie jest

_Specyficzny_: fajna duupa, cycki i bużka i jest dobrze

wibrująca_mrówka: to może sobie zbuduj z części zamiennych zamiast podrywać
_Specyficzny_: dlaczego?
wibrująca_mrówka: z takim nastawieniem...
_Specyficzny_: no ja nastawienie mam pozytywne
wibrująca_mrówka: dupę kupisz, cycki kupisz, buźkę wydrukujesz i jest
_Specyficzny_: i takie mnie interere
wibrująca_mrówka: kobieta marzeń
wibrująca_mrówka: cicha i uległa
wibrująca_mrówka:
_Specyficzny_: coś ty oszalał, ja mówię o kobietach
wibrująca_mrówka: ja też
_Specyficzny_: istotach ludzkich
_Specyficzny_: a nie lalki dmuchane

wibrująca_mrówka: no to przykro mi bracie, będziesz ją musiał poćwiartować
_Specyficzny_: lalka dmuchana mi nie zrobi loda
pom: jak nie zrobi, szukaj z otwartymi ustami
pom: ta ze zdjecia jest do loda
wibrująca_mrówka:
właśnie! mam lody w zamrażarce!
wibrująca_mrówka: zw
_Specyficzny_: pom ale to i tak będzie że ja sam sobie będę robił

_Specyficzny_: a nie ona
pom: no niby tak
wibrująca_mrówka: pom, kolekcjoner?
pom: trzebaby wyszukac jakis silownik zeby pchal
pom: ja mam takie lozko
pom: do sex zabaw co ci pcha
pom: ruchy posuwisto zwrotne
wibrująca_mrówka: dildo chair

O takie: Dildo chair scene

pom: normalne lozko pompowane jak materac

pom: z takim silownikiem i zakladasz tam np dildo
wibrująca_mrówka: pom, zadziwiające.
wibrująca_mrówka:
panowie się nie obrażą jeśli będę przy was oblizywać?
_Specyficzny_: komu?

wibrująca_mrówka: łyżeczkę
wibrująca_mrówka: i milczą onieśmieleni
wibrująca_mrówka: nie przejmujcie się, kobiety reagują podobnie
wibrująca_mrówka: pom a ma jakieś inne funkcje?
pom: poszedlem, po 6 te piwo
pom: ma pilota
pom: ale to moje nie ma regulacji predkosci
pom: szukam na necie ale nei moge znalezc by pokazac o co chodzi
wibrująca_mrówka: zrób zdjęcie
wibrująca_mrówka: selfie
wibrująca_mrówka: ''w związku z łóżkiem''
pom: dosc szybko pracuje wiec jak masz wrazliwy odbyt to cie zjedzie jak walec
_Specyficzny_: no ciekawe te łoże, chciałbym zobaczyć jak to wygląda i funkcjonuje
wibrująca_mrówka: pom, to co, selfie?
wibrująca_mrówka: ale jak się okaże, że tak naprawdę masz zwyczajną kobietę to nie będziemy rozczarowani
wibrująca_mrówka: żaden wstyd
pom: moge podac linka
pom: tylko tu chyba nie mozna
wibrująca_mrówka: nope
wibrująca_mrówka: podaj nazwę
wibrująca_mrówka: wygooglujemy sobie w trybie 'prywatnym'
pom: wpiszcie na allegro 'łóżko do zabaw - 3 penisy
wibrująca_mrówka: aż 3?
wibrująca_mrówka: wow
pom: znalazles ?
wibrująca_mrówka: 200 pchnięć na minutę?
pom: tak, to szybko daje
wibrująca_mrówka: 1 osoba kupiła 1 sztukę
wibrująca_mrówka: to ty! 
pom: moje juz ma kilka lat
pom: myslalem ze to mozna spowolnic

pom: ale neistety, moze d.. rozerwac
wibrująca_mrówka: ''sport i wypoczynek''
wibrująca_mrówka:
pom: taka kategoria
wibrująca_mrówka: jak to znalazłeś?
pom: po prostu nei bylo nikogo ktoby realnie chcial mnie popchnac to szukalem bezkompromisowego rozwiazania
wibrująca_mrówka: ''dla wymagających pań''
pom: ba
pom: nie dla ciebie wiec
pom: jak chcesz moge ci odsprzedac
pom: po znajomosci
pom: po okazyjnej cenie
wibrująca_mrówka: gratuluję, udało ci się mnie zaskoczyć
wibrująca_mrówka: a sądziłem że to niemożliwe
wibrująca_mrówka: Specyficzny, musisz zmienić nick
 pom przesunął znacznie granice dziwactwa  na swoją stronę
pom: nie sciemniaj, mow ze sie cieszysz ze mozesz miec juz za kilka dni w pobliskim paczkomacie swoj obiekt pozadania
wibrująca_mrówka: kilka dni? a co z kurierem 48h?
pom: będzie drozej
wibrująca_mrówka: przyjemność nie ma ceny

pom: w takim razie moge za chwile wsiadac w samochod i jechac pod wskazany adres z zakupem
_Specyficzny_: pom to Ty te łóże sprezentowałeś dla siebie ??? Tylko dla siebie?
wibrująca_mrówka: nie umiesz czytać? napisał że mi odsprzeda
pom: nie, zakupilem na handel
_Specyficzny_: ile to kosztuje , bo nie lukałem na allegro
wibrująca_mrówka: 550
pom: okolo 5 stowek
_Specyficzny_: tanio

wibrująca_mrówka: taniej niż kobieta
pom:
ja placilem jeszcze 250
pom: ale to 5 lat temu
_Specyficzny_: może sobie sprezentuję
wibrująca_mrówka: pom, a mogę przyjechać z kolegą mechanikiem? który się zna?
pom: teraz wezme od wibrująca_mrówka 300 i i tak zartobie a on sie bedzie cieszyl ze tanio
pom: mozesz przyjezdzac, na dwa baty moze wyrobię
_Specyficzny_: no nie źle
wibrująca_mrówka: a pisałeś że to na 3
wibrująca_mrówka: coś kręcisz
pom: plus lozko to 3
pom: kto pisal ze na 3 ?
pom: chyba w aukcji pisalo cos o 3
_Specyficzny_: na 3 baty, to jeszcze mnie wciągnie
wibrująca_mrówka: ''3 penisy''
wibrująca_mrówka: tak pisałeś
pom: no to tytul aukcji
pom: pisalem co jest w tytule aukcji
wibrująca_mrówka: pominąłeś tego najmniejszego czy jak?
_Specyficzny_: razem ze swoim to 3
pom: a 3 penisy to w zestawie
wibrująca_mrówka: w zestawie taniej
_Specyficzny_: jeden gratis
pom: w sensie ze mozesz sobie
odkręcać i zmeiniac w jednym miejscu
pom: rozumi?
wibrująca_mrówka: dopsz.. pom przyniesie łóżko, ja kamerę, a ty? _Specyficzny_
pom: po uj ci kamera ?
wibrująca_mrówka: to ja to napisałem na głos?
pom: dobra panowie, jestem juz zbyt zmeczony, 3m cie
wibrująca_mrówka: uważaj na tyły i baw się dobrze
wibrująca_mrówka: to ten.. _Specyficzny_ kupujesz to łóżko?
wibrująca_mrówka: halo?
_Specyficzny_: no z ciekawości bym kupił
wibrująca_mrówka:
wibrująca_mrówka: a masz jakiś poradnik 'jak poderwać kobietę'? tak z ciekawości?
_Specyficzny_: ale tak zaprosić jakieś fajne panie do takiej zabawy
_Specyficzny_: na takim łożu
wibrująca_mrówka: najpierw podryw, potem łóżko
_Specyficzny_: racja
wibrująca_mrówka: bo skończysz jak pom


Z tym, że my to robimy w małym gronie w środku nocy, a nie o 16.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.