czwartek, 8 sierpnia 2019

Specjaliści od pocieszania kobiet

Duszek_Poeta_: ale mi coś piszczy w glowie
Duszek_Poeta_: kurde i te glosy
Duszek_Poeta_: dupa blada
Pirfag: Siema
Duszek_Poeta_: te leki nie dzialaja
Duszek_Poeta_: Pirfag elo
Pirfag: Mam pytanie mój facet powiedział mi że idzie w sobotę z swoją koleżanka stroic sale jej dziecku o 21 a ja idę na trzecią zmianę i nie wiem co o tym myśleć xd
wibrująca_mrówka: Pirfag zdradza cię. jeszcze jakieś pytania?
Duszek_Poeta_: rzuć go
Duszek_Poeta_: hahah
Duszek_Poeta_: niech sobie stroi
Pirfag: wibrująca_mrówka co mam zrobić w tej sytuacji
wibrująca_mrówka: Pirfag rzuć go.
Pirfag: wibrująca_mrówka co mam mu powiedzieć
Pirfag: wibrująca_mrówka szkoda mi tego
wibrująca_mrówka: daj mi jego nr telefonu to zerwę z nim za ciebie
~Użytkownik Pirfag opuścił już ten pokój.
howard: o juz poszla, a chcialem jej zaoferowac, ze ja pociesze
wibrująca_mrówka: ojoj, i teraz sama będzie musiała sprawdzić czy ją zdradza czy nie
Duszek_Poeta_: howard a kutonge masz do kolana
Duszek_Poeta_: czy tylko skromne 17cm
Duszek_Poeta_: hahaha
wibrująca_mrówka: howard a jednak znalazł się ktoś inny. dawaj. bierz go i pocieszaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.