czwartek, 15 sierpnia 2019

pan_tyldowski: SPRZĘT NA BÓLE TYŁKA ADMINÓW - RETRO TURYSTYCZNY

Spirit*: Jednak chodzilo o to o czym myslalem
Spirit*: Wybór dildo
wiosenna79,: dopiero z tego czatu nauczyłam się Spirit co znaczy to słowo
Spirit*: wiosenna79,
Spirit*: I co, kupilas?
wibrująca_mrówka: pomidor
Lord_Przedświt:
wiosenna79,: no coś Ty S.
wiosenna79,: nie umiałabym tego użyć
wiosenna79,: i zaś zrobiłabym sobie krzywdę jeszcze, kto wie.
wibrująca_mrówka: wiosenna79, opływowym końcem do przodu
Lord_Przedświt: Wiosenko, na pewno jest ilustrowana instrukcja obsługi.
wiosenna79,: nie miałam w ręku w życiu więc nie wiem Lordzie
Spirit*: Ja mam nawet instrukcje video
Spirit*: Wiosenka, chcesz?
wiosenna79,: nie, dziękuję
wibrująca_mrówka: ciekawe czy ktoś tak kiedyś z miotłą miał problem
wibrująca_mrówka: którym końcem się zamiata i w jaki sposób..
wibrująca_mrówka: albo z widelcem..

Wiecie o co chodzi z widelcem.

***

enigma_52: Spirit* kto to sa ...randomy?
wibrująca_mrówka: to takie jednorazowe dilda
wiosenna79,: ja też się nad tym zastanawiam

wiosenna79,: słowa random jeszcze nie ogarnęłam
wiosenna79,: jest dla mnie nowe.

Spirit*:
przypadkowy czlowiek na przyklad

Spirit*: Random z angielskiego losowy?
enigma_52:
hahahahaha ja myślałam, że jakieś maszkarony z gier

Z takiej jednej, w którą tak ciężko wygrać na czacie - z gry w życie.

***

kotwica: mrowek, a jak Twoj weekend?
wibrująca_mrówka: nie zdałem testu wiosennej na ''czy będziesz nadal w związku za 30 lat''
wibrująca_mrówka: a dziś nie wiem czy pichcić coś czy iść z gotowcem

wibrująca_mrówka: i tak skubię granata i przeklinam jak bardzo mi sie nie chce
wiosenna79,:
a dokąd?
wiosenna79,: To Ty mrówku na obiad do kogoś niesiesz swój własny?
wibrująca_mrówka: na seks z kimś też niosę własnego a nie dildo
wibrująca_mrówka: taki już jestem.
wiosenna79,: ach, wiesz że takich tematów ja nie lubię.
Spirit*: Ty wstydzioszku
robejro: jakich?
wibrująca_mrówka: takich o wkładaniu
wibrująca_mrówka: ''dziewica, 38letnia, zakonserwowana''
duszek_poeta_: zazwyczaj przerzucasz go przez lewe ramie???
Spirit*: nosi w plecaku
duszek_poeta_: a co jak przytnie zsuwakiem
Spirit*: Takie monstrum nie poczuje
wibrująca_mrówka: składam go jak parasolkę i chowam żonie do torebki

A poza tym to jestem prawiczkiem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.