czwartek, 22 sierpnia 2019

Mam maturę z biologii. Liczy się?

vera...: Wolfin , dla mrówki jeszcze?
niemiła_4: Wolfin dla faceta?
Wolfin: vera... nie verko, dla kogos zacnego o kim wspomne ci na prv jesli bedziesz chciala sie dowiedziec
wibrująca_mrówka: a mi nie chciałaś wspomnieć! to seksizm!
Wolfin: zgadza sie
vera...: ..bo nie pytales
Wolfin: pytal
Wolfin: i to intensywnie
wibrująca_mrówka: jawny seksizm
vera...: A, czyli mam lepsze chody

Wolfin:
aktualnie najlepsze
wibrująca_mrówka: vera... raczej pochwę
wibrująca_mrówka: ale na twoim miejscu nie określałbym swojej wartości na jej podstawie
dep: ..pasuje do "miecza"

wibrująca_mrówka:
Wolfin dyskryminujesz mężczyzn i heteroseksualną większość!

Wolfin:
nie, vera jest hetero a przeciez ja uwielbiam

wibrująca_mrówka:
więc mężczyzn!

Wolfin:
nie, przeciez gadalam z toba

wibrująca_mrówka:
ale dziś jestem kobietą

vera...:
Wolfin , trochę dziwnie się teraz z tym czuję, ale miło mi
Wolfin: vera... widzisz jak ciezko dociera, ze lubie cie z mozg a nie za pochwe?
mocopomo: pochwa hihihihi
mocopomo: mamo ktos na czacie napisal pochwa xd
Wolfin:
vera...: Ej no ja o pochwie nic nie pisałam
wibrująca_mrówka:
Wolfin: mrowka napisal
wibrująca_mrówka:
vera...: Chodzi o najlepsze chody
dep: ok. może tak=vagina
dep: lub srom
wibrująca_mrówka: dep
dep: co znowu?
niemiła_4:
niemiła_4: siem rozbrykali
Wolfin: lubilabym vere bez wzgledu na jej narządy
vera...: Chodzi tez o zwykłe pogawędki bez podtekstów
dep: ..myślałem, ze społeczność tego forum ma przynajmniej maturę
wibrująca_mrówka: dep
niemiła_4: kolejne rozczarowanie
wibrująca_mrówka: dawno nikt nie miał co do mnie tak wysokich oczekiwań


Powiązany wpis:
Oh, language. Please..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.