wtorek, 13 sierpnia 2019

[a]: kurtuazja po mrówczemu

*Karioka_*: Tomek_wojskowy zostań...
Tomek_wojskowy: nie bo...
Tomek_wojskowy: zepiają się nicku
*Karioka_*: za mundurem panny sznurem - wyluzuj 
kciukiem_w_mózg: *Karioka_* fakt
wibrująca_mrówka: *Karioka_* fakt, każda chce faceta który nieźle zarabia a nie bywa w domu xD
wibrująca_mrówka: i nie wydaje tych pieniędzy
*Karioka_*: wibrująca_mrówka i to jest męskie myślenie. A ty myślisz, że kobieta dziś nie potrafi zarobić?
wibrująca_mrówka: patrząc na ilość bombelków i to jakie prace wybiera wiele kobiet to odpowiem ci że TAK, tak uważam.
*Karioka_*: mam inne zdanie. Zresztą zależy co znaczy nieźle...
wibrująca_mrówka: omów z kciukiem może jakie prace wybierają kobiety, jakie mają kompetencje najczęściej i dlaczego.
*Karioka_*: rety... Mogę mieć swoje zdanie
wibrująca_mrówka: możesz też nie mieć racji a się go trzymać. jak typowa durna baba.
*Karioka_*: wypraszam ja sobie
wibrująca_mrówka: no to się doucz
wibrująca_mrówka: a potem sobie wypraszaj
*Karioka_*: jak ktoś ma swoje zdanie, ma się czego douvzyc to raz, dwa w związku z moim zdaniem o mundurach, a po trzecie obrazasz mnie.
wibrująca_mrówka: jeśli czegoś NIE WIESZ to się tego doucz, żeby twoje zdanie nie było błędne lub bezpodstawne. nie powiedziałaś jakie masz zdanie na temat ''dlaczego panny lecą za mundurami'' i nie obrażam cię.
*Karioka_*: dałam Ci coś do zrozumienia, inteligentny jestes. Nie będę tłumaczyc podstaw. Na pewno zdanie się wywodzi z Twojej interpretacji, że lecimy na hajs
*Karioka_*: Jp
wibrująca_mrówka: udowodnij że na pewno.
*Karioka_*: możesz raz odpuścić i liczyć się z innym zdaniem?
*Karioka_*: Czy to takie trudne...
wibrująca_mrówka: pokaż mi z czego NA PEWNO wywodzi się MOJE zdanie, albo nie wypowiadaj się W MOIM imieniu.
santomaso85: *Karioka_* jestes spontanicznie naiwna, czy programowo naiwna?
*Karioka_*: a co tu ma naiwność wspólnego?
santomaso85: mrowka jaki jest, każdy widzi; nie ustępuje

wibrująca_mrówka:
a w ogóle gdybyś TY liczyła się z cudzym zdaniem to nie zaczynałabyś do mnie pyskówki.

wibrująca_mrówka:
więc nie dawaj rad, których sama nie stosujesz.

*Karioka_*:
Ja nie pyskuje. Jeju. Ale uniki robić też nie lubię.
wibrująca_mrówka: no to udowodnij, że na pewno.
*Karioka_*: nie chce mi się już z Tobą gadać.. Napisałam w pierwszym zdaniu, że się z tobą nie zgadzam. Nie wiem czego ty szukasz... Zupełnie bez sensu.
brama_ciemnosci_: *Karioka_* mówiłem że to pokrak
wibrująca_mrówka: argumentów.
*Karioka_*: podobają mi się Facety od lodówek. Zarabiają krocie. Co teraz?

krocie
1. «duża ilość pieniędzy»
2. «ogromna ilość czegoś lub liczba kogoś»

wibrująca_mrówka: teraz zastanawiam się czy mogę już przestać być miły.
*Karioka_*: Jak tam wolisz mrówka.
wibrująca_mrówka: zastanawiam się czy jest sens ci tłumaczyć o czym w ogóle ze mną rozmawiasz, poprzeć to tym tym, że nie masz argumentów, tym, że podajesz idiotyczny przykład i czekać aż zrozumiesz
wibrująca_mrówka: czy nie lepiej zrobić kubek kakao a potem dalej być przekonanym, że kobiety są tak strasznie durne na jakie wyglądają.
słoń#0: kuebk kakao
słoń#0: dwa, na wszelki wypadek
brama_ciemnosci_: wibrująca_mrówka kobiety nie wyglądają na durne ale to tylko moja opinia
brama_ciemnosci_: ja uwielbiam kobiece piekno
brama_ciemnosci_: Bóg jest taki dobry dla nas, dał nam tak piękne kobiety
wibrująca_mrówka: brama_ciemnosci_ znów mnie OLEWASZ?
*Karioka_*: Nie mam kubka. Wszystkie brudne. Kakao wyzarl młody.
słoń#0: ech..
brama_ciemnosci_: *Karioka_* Kakao, odwieczny smak dziecinstwa
*Karioka_*: Niemieckie najlepsze.
słoń#0: kakao, odwieczny symbol wyżerania ...
*Karioka_*: Zaraz po nim nutella

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że dzielisz się ze mną swoją opinią.
Z przyjemnością wykorzystam Twoje wskazówki w dalszej pracy nad blogiem.